کاور مبل در کرج

[ad_1]

تولید کاور مبل در کرج

سفارش خرید کاور مبل در کرج از چه طریقی انجام می شود ؟

بهترین و ساده‌ترین راه برای محافظت از مبل‌های گران قیمت امروزی که هزینه‌اش روز به روز گران تر می‌شود، استفاده از کاور مبل است.

خریدن و تعویض پارچه‌های مبل سخت و هزینه‌بر می‌باشد. از این رو راهی آسان‌تر و مطمئن‌تر وجود دارد. در ادامه درباره تولید کاور مبل در کرج بحث خواهیم کرد.

چرا باید از کاور مبل استفاده کنیم؟

استفاده از کاور مبل برای خانواده‌هایی که کودک خردسال یا حیوان خانگی دارند، به شدت توصیه می‌شود.

شما می‌توانید با کاور کردن مبل‌های خود از آن‌ها به نوعی محافظت کنید.

برخی از کاورهای مبل که به آن پیراهن مبل نیز می‌گویند به صورت آماده نیز در بازار وجود دارند اما برخی دیگر را باید سفارش داد تا متناسب با اندازه مبل شما دوخته شود.

لازم به ذکر است که هنگام خرید کاور مبل به جنس، طرح، رنگ، قابلیت شستشو، قیمت و دوخت پارچه توجه ویژه‌ای داشته باشید.

مزایای استفاده از کاور مبل

بسیاری از افراد هستند که برای استفاده از روکش مبل مقاومت می‌کنند اما کافیست مزایای استفاده از آن را بدانند. در این صورت به احتمال زیاد جهت تهیه و استفاده از آن اقدام خواهند کرد. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از کاور مبل می‌پردازیم.

• محافظت از مبل در برابر آلودگی

مهم‌ترین مزیت استفاده از کاور مبل جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی به مبل است. وظیفه کاور مبل محافظت از پارچه اصلی مبل و در مواردی پایه‌های چوبی آن است. با استفاده از کاور به جای اینکه گرد و غبار موجود در خانه بر روی پارچه‌ اصلی مبل پنهان شود روی این کاورها می‌نشیند.

• افزایش طول عمر پارچه مبل

یکی از مشکلاتی که برای مبل‌ها به وجود می‌آید ساییده شدن پارچه آن است. پارچه مبل به دلیل برخورد آن با اجسام تیز و قرار گرفتن آن در معرض حرارت و نور خورشید ساییده می‌شود.
تولید کاور مبل در کرج توانسته است با تولید کاور مبل این مشکل را حل کند. پس با قرار دادن کاور مبل روی آن‌ها می‌توانید عمر پارچه‌های مبل خود را افزایش دهید.

• شستشو و تمیز کردن راحت

تمیز کردن پارچه مبل یکی از کارهای دشواری می‌باشد که ممکن است حین این کار به پارچه مبل آسیب بزنید. بنابراین با استفاده از روکش مبل می‌توانید آن را به راحتی در ماشین لباس شویی قرار داده و بشویید.

• پنهان کردن رویه مبل قدیمی

به دلیل استفاده‌ی طولانی مدت و مکرر از رویه مبل ممکن است پارچه مبل و پایه‌های چوبی آن دچار آسیب و فرسودگی شده باشند. پس اگر فنر و کیفیت مبل شما ایرادی ندارد و فقط پارچه‌ مبل شما کهنه و آسیب دیده است نیازی به تعویض پارچه‌های مبل و خرید مبل نیست. شما می‌توانید تنها با استفاده از روکش‌های مبل جلوه‌ زیبایی به خانه خود بدهید.

• تنوع بالا

از دیگر مزیت‌های استفاده از کاور مبل تنوع بسیار بالای آن است. طرح، رنگ و سبک مدل مبل شما مهم نیست چگونه است کافیست عکسی از مدل مبل خود را به سازندگان تولید کاور مبل در کرج بدهید تا بهترین و با کیفیت‌ترین کاور مبل را برای شما بدوزند.

• بهترین گزینه برای خانواده‌های دارای کودک

یکی از مزیت‌های استفاده‌ از کاور مبل این است که دیگر نگران بازی کردن و شیطنت کودکانتان نخواهید بود. چرا که با استفاده از کاور مبل از آسیب رسیدن به مبل جلوگیری خواهید کرد.

انواع کاور و پیراهن مبل

از آنجایی که تنوع تولید کاور مبل در کرج زیاد است بهتر است قبل از انتخاب مدل خاص انواع آن را بشناسیم.

۱_ کاور مبل پارچه‌ای

رایج‌ترین کاور مبل موجود در بازارکاورهای مبل پارچه‌ای هستند. این کاورها به دلیل تنوع بالایی که دارند بسیار محبوب می‌باشند. این دسته از کاورها نیز به نوبه خود دارای انواع مختلفی هستند که کاور مبل نخی، میکرو فایبر و مخمل نیز از انواع آن‌ها محسوب می‌شوند.

۲_ کاور مبل چرمی

کاور‌های مبل چرمی یکی از گرانترین و در عین حال شیک‌ترین کاورهایی است که می‌توان از آن استفاده کرد. با استفاده از کاورهای مبل چرمی ظاهری زیبا و لاکچری را به خانه شما می‌بخشد. بیشتر در خانه‌هایی که دکوراسیون کلاسیک دارند از کاور‌های مبل چرمی استفاده می‌کنند.
کاورهای چرم به دلیل جنس مقاوم و براق به راحتی با یک دستمال نمدار تمیز می‌شوند و مقاومت بالایی در برابر ضربه و سایش دارند.

۳_ کاور مبل ژله‌ای

اگر می‌خواهید تمام نقش و نگارهای مبل در معرض دید باشد پیشنهاد می‌کنیم از کاورهای مبل ژله‌ای استفاده کنید. جنس این دسته از کاورها از طلق می‌باشد. به همین منظور شفاف هستند و با استفاده از آن‌ها طرح اصلی مبلمان قابل مشاهده می‌باشد.

۴_ کاور مبل تکه‌ای

این نوع از کاورها انتخاب افرادی می‌باشند که قصد ندارند تمام قسمت‌های مبل را پنهان کنند. این نوع از کاور مبل‌ها بیشتر در بخش‌هایی از مبل کاربرد دارند که استفاده بیشتری از آن قسمت‌ها می‌شود.
در استفاده از این کاور نگران سر خوردن و جابجایی آن نباشید چرا که در هنگام دوخت آن از چسب، بند و زیپ استفاده شده است.

تولید کاور مبل در کرج به چه شکل می باشد ؟

کرج یکی از کلان‌ شهرهای ایران است و جمعیت زیادی در آن مشغول به زندگی هستند.

کلان‌ شهر کرج بیست و دومین کلان‌ شهر واقع در خاورمیانه می‌باشد‌. این شهرستان، موقعیت مرکزی داشته و آب و هوای متعادلی دارد‌.

همانطور که اشاره کردیم، کرج از جمعیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و قطعا بسیاری از آن‌ها خواستار کاور مبل خواهند بود.

اگر از اهالی خونگرم و محترم کرج هستید و دنبال جایی برای تهیه کاور مبل مدنظر خود با قیمت و کیفیت مناسب می‌باشید، آتلاز کاور انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

آتلاز کاور یکی از تولیدکننده‌های بزرگ کاور مبل می‌باشد و می‌تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشد. بنابراین شما این امکان را دارید که برای تهیه کاور مبل، با ما در ارتباط باشید و کاور مبل دلخواهتان را از آتلاز کاور بخواهید‌.

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا