پیراهن مبل در گرگان

[ad_1]

خرید کاور مبل در گرگان

سفارش آنلاین پیراهن مبل در گرگان

سفارش خرید پیراهن مبل در گرگان به چه صورت انجام می شود ؟

گاهی اوقات ممکن است که به دلایل مختلف، لکه‌هایی بر روی پیراهن‌های مبل و یا حتی خود مبلمان ایجاد شود.

لکه خون می‌تواند جزو سمج‌ترین و بد ظاهر‌ترین لکه‌هایی باشد که بر روی کاور مبل ایجاد می‌شود. در صورتی که در کمترین زمان ممکن آن را پاک نکنید، ممکن است که پاک کردن لکه خون خشک شده، کار سختی به نظر برسد.

اما با روش‌ها و ترفند‌هایی که در این مقاله سفارش آنلاین پیراهن مبل در گرگان به شما ارائه خواهیم داد، می‌توانید در کمترین زمان ممکن لکه‌های موجود را از بین ببرید.

به جهت اطلاع بیشتر در ارتباط با انواع کاور‌های مبل و خرید آن‌ها می‌توانید به مجموعه آتلاز کاور مراجعه نمایید.

سفارش آنلاین پیراهن مبل در گرگان استان گلستان

شهر گرگان در شمال ایران و در استان گلستان واقع شده است. محله‌های این شهر که واقع شده در قسمت جنوبی باشند، قیمت بالاتری را نسبت به سایر محله‌ها خواهند داشت. زیرا قسمت‌های جنوبی شهر جزو بالای شهر محسوب می‌شوند. محله‌هایی همانند فلکه کاخ، سروش، شهرک مخابرات و جانبازان جزوه محله‌های جنوبی محسوب می‌شوند. خانه‌ها و املاکی که در این مناطق از شهر گرگان قرار دارد، مجلل‌تر از سایر محله‌ها می‌باشد. بنابراین انتظار می‌رود که به جهت استفاده از پیراهن‌های مبل از انواع لوکس‌تر و گران قیمت‌تر آن استفاده کنند.
آتلاز کاور
مجموعه آتلاز کاور می‌تواند به جهت ایجاد تغییر دکوراسیون در منزل خود پیراهن‌های مبل را با نازل‌ترین قیمت ارائه بدهد. پیراهن‌های مبلی که در این مجموعه تولید می‌شوند، در انواع مختلف رنگ، طرح‌دار و یا ساده می‌باشد و از جنس‌های متنوعی نیز به جهت تولید پیراهن مبل استفاده می‌کنند. مجموعه آتلاز کاور همواره تلاش دارد که با‌کیفیت‌ترین مواد اولیه را به جهت تهیه پیراهن مبل استفاده کند. همچنین، این مجموعه قیمت، کیفیت، دوخت و بافت محصول خود را تضمین می‌نماید.

روش‌های رایج جهت پاک کردن لکه خون از روی پیراهن مبل

در مقاله‌ سفارش آنلاین پیراهن مبل در گرگان می‌توانیم به چند مورد که جزو موثر‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها به جهت از بین بردن لکه خون می‌باشند، اشاره نماییم. همانند استفاده کردن از سرکه، الکل، آب، اکسیژن، محلول آب و صابون، آمونیاک، نشاسته ذرت، نوشابه، آب سرد شور که می‌توانند جزوه راهکارهای اصلی به جهت پاک کردن لکه خون از روی پیراهن مبل باشند.

پاک کردن لکه خون با استفاده از سرکه از روی پیراهن مبل

استفاده کردن از سرکه می‌تواند جزو گزینه‌هایی باشد که به جهت پاک کردن لکه خون مفید است. باید توجه کنید، قبل از اینکه لکه خون بر روی پیراهن مبل خشک بشود، باید اقدام به پاک کردن آن نمایید. به جهت این کار مقداری سرکه را بر روی لکه خون می‌ریزید. پس از مدت ۱۰ دقیقه با استفاده کردن از یک پارچه سفید و یا حوله مناسب محل مورد نظر را پاک می‌کنید.

پاک کردن لکه خون با استفاده از هیدروژن پراکسید از روی پیراهن مبل

آب اکسیژنه یا هیدروژن پراکسید می‌تواند یک گزینه مناسب برای پاک کردن لکه خون از روی پیراهن مبل محسوب شود. به جهت این کار باید آب اکسیژن را بر روی لکه مورد نظر بریزید. سپس، با استفاده کردن از آب خالی و یک پارچه تمیز اقدام به پاک کردن لکه خون نمایید. پس از آن، مبلمان را با استفاده از سشوار یا پنکه خشک کنید.

پاک کردن لکه خون با استفاده از آمونیاک از روی پیراهن مبل

یکی از گزینه‌های مناسب جهت از بین بردن لکه خون، می‌تواند آمونیاک باشد. به جهت این کار حتماً باید آمونیاک را با مقداری آب مخلوط نمایید، محلول را رقیق کنید. سپس، محلول آب و آمونیاک را بر روی لکه مورد نظر بریزید و اجازه دهید که چند دقیقه بر روی لکه بماند. در نهایت، با استفاده کردن از یک پارچه تمیز لکه مورد نظر را پاک کنید.

پاک کردن لکه خون با استفاده از نوشابه از روی پیراهن مبل

استفاده کردن از نوشابه به جهت پاک کردن لکه خون از روی پیراهن مبل می‌تواند یکی از روش‌های رایج و بسیار آسان برای بانوان خانه‌دار محسوب شود. در این روش باید نوشابه را بر روی لکه خون بریزید. چند دقیقه‌ای صبر نمایید. سپس، با استفاده کردن از یک دستمال خیس لکه خون را پاک کنید. پیشنهاد می‌شود که از نوشابه‌های بی رنگ به جهت پاک کردن لکه خون بهره ببرید.

پاک کردن لکه خون با استفاده از نشاسته ذرت از روی پیراهن مبل

یکی دیگر از روش‌های رایج جهت از بین بردن لکه خون از روی پیراهن مبل بهره بردن از نشاسته ذرت می‌باشد. در این روش باید توجه کنید که نشاسته ذرت را با آب مخلوط کنید، تا یک حالت خمیری داشته باشد. سپس، خمیر را بر روی لکه خون قرار بدهید. خمیر را بر روی لکه بکشید.
حرکات شما باید به صورت آرام باشد. همچنین، بهتر است که بخش آلوده شده را در نور خورشید یا آفتاب قرار بدهید تا در این صورت احتمال اینکه لکه خون بر جا بماند، کاهش یابد. بعد از آن، می‌توانید از یک پارچه مرطوب مناسب استفاده کنید و لکه را پاک نمایید. در این روش، هرچه سریع‌تر به پاک کردن لکه اقدام کنید. احتمال اینکه لکه خون بر روی مبل بر جای بماند، کاهش می‌یابد.

پاک کردن لکه خون با استفاده از پودر بچه از روی پیراهن مبل

یکی از روش‌هایی که به جهت از بین بردن لکه خون از روی پیراهن مبل می‌توانیم در مقاله سفارش آنلاین پیراهن مبل در گرگان به آن اشاره داشته باشیم، پودر بچه می‌باشد. در این روش، پودر بچه را با مقداری آب مخلوط می‌کنید تا همانند روش قبلی حالت خمیری را پیدا کند.
سپس خمیر به دست آمده را بر روی لکه می‌گذارید. بعد از چند ساعت، خمیر خشک شده را بر می‌دارید. در صورتی که لکه ایجاد شده بر روی پیراهن مبل به صورت کامل در این روش از بین نرفت، می‌توانید از نشاسته ذرت نیز به جهت پاک کردن کامل لکه خون از روی پیراهن مبل بهره ببرید.

کلام آخر

در مقاله سفارش آنلاین پیراهن مبل در گرگان، سعی کردیم که به روش‌های مختلف به جهت از بین بردن لکه خون ایجاد شده، بر روی پیراهن مبل اشاره کنیم. مجموعه آتلاز کاور همواره در تلاش است که با ارائه با‌کیفیت‌ترین نوع پیراهن‌های مبل همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد. بنابراین، به جهت تهیه پیراهن مبل دلخواه خود می‌توانید به این مجموعه مراجعه کنید.

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا