پیراهن مبل در اردبیل

[ad_1]

مرکز پیراهن مبل در اردبیل

مبل وسیله‌ای است که امروزه در بیشتر خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیراهن مبل می‌تواند روش بسیار خوبی به جهت محافظت و نگهداری کردن از انواع مبلمان باشد و احتمال لکه شدن خود مبل را بسیار کاهش می‌دهد. اما گاهی اوقات بر اثر حواس پرتی و یا دلایل دیگر ممکن است که بر روی کاور مبل نیز لکه‌هایی ایجاد شود که می‌توانید جهت لکه بری از روی پیراهن مبل از انواع مواد و روش‌های مختلفی بهره ببرید. در این مقاله مرکز پیراهن مبل در اردبیل به انواع روش‌ها به جهت پاک کردن لکه‌ها از روی کاور مبل اشاره خواهیم کرد. به جهت اینکه بتوانید در ارتباط با پیراهن مبل اطلاعاتی را کسب کنید، بهتر است که به مجموعه آتلاز کاور مراجعه نمایید.

مرکز پیراهن مبل در استان اردبیل

شهر اردبیل از کلان شهرهای ایران محسوب می‌شود که در شمال غربی کشور قرار گرفته است. این شهر دارای شش محل اصلی می‌باشد که به محلات ششگانه معروف هستند و سایر محلات به این شش محل وابسته می‌باشند. شهر اردبیل تاریخ کهنی در ادوار مختلف دارد. بیشتر صنایع آن در ارتباط با گلیم بافی، چرم، صنایع حصیری یا چوبی و رودوزی‌های سنتی مربوط می‌شود. به این جهت انواع پبراهن‌های مبل طرح‌دار، ژلاتینی و چرم می‌تواند در این شهر طرفدار داشته باشد.
آتلاز کاور
در صورتی که مایل باشید، خرید متفاوت‌تری را تجربه کنید، می‌توانید از مجموعه آتلاز کاور بهره ببرید. این مجموعه می‌تواند یک گزینه مناسب به جهت تهیه انواع مختلف پیراهن‌های مبل محسوب شود. مجموعه آتلاز کاور همواره از کادری مجرب و متخصص به جهت دوخت و تولید انواع پیراهن مبل استفاده می‌کند تا بتواند با برطرف کردن نیاز مشتری، اعتماد او را جلب نماید. این مجموعه با داشتن تجربه بسیار در زمینه دوخت و تهیه پیراهن مبل همواره با‌کیفیت‌ترین نوع آن را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

پاک کردن لکه از روی کاور مبل پارچه‌ای

در صورتی که لکه‌ای بر روی کاور مبل که از جنس پارچه‌ای است، ایجاد شد، به جهت پاک کردن می‌توانید از جوش‌ شیرین بهره ببرید که استفاده کردن از این روش می‌تواند بهترین و موثرترین راه به این منظور محسوب شود. همچنین، جوش شیرین ماده‌ای است که به راحتی در همه خانه‌ها به صورت آماده می‌توان یافت که در ادامه روش تهیه محلول لکه بر با استفاده از جوش شیرین و سرکه را بیان خواهیم کرد.

تهیه محلول لکه بر با جوش شیرین و سرکه

بهتر است که به این منظور مقداری جوش شیرین را تهیه کرده و آن را با مایع ظرفشویی و سرکه سفید مخلوط نمایید. این محلول می‌تواند به عنوان یک پاک کنندگی بسیار قوی عمل کند. زیرا از قدرت پاک کنندگی سرکه بهره‌مند است و جوش شیرین نیز به عنوان یک محصول بسیار قوی در زمینه از بین بردن لکه محسوب می‌شود. بنابراین، ترکیب این دو یک محلول قدرتمند است که می‌تواند لکه‌های قدیمی را از بین ببرد.

لکه آب روی مبل

به طور معمول لکه‌های آب رایج‌ترین لکه‌هایی است که بر روی مبل می‌تواند ایجاد شود و املاحی که در آب وجود دارد، باعث به وجود آمدن چنین لکه‌ای می‌گردد. به جهت پاک کردن این لکه، باید از آبی که املاح کمتری دارد، استفاده شود. بدین صورت که پارچه را با آبی که املاح کمتری دارد، نم کرده و آن را بر روی لکه ایجاد شده در کاور مبل بکشید. به این منظور نیز می‌توانید از انواع روش‌ها استفاده نمایید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

لکه بری با آب

همان طور که گفتیم، به جهت اینکه بتوانید لکه آب ایجاد شده بر روی کاور مبل را از بین ببرید، بهتر است که دستمال مناسبی را با آب املاح کمتر نم کرده و بر روی مبل بکشید. سپس آن را با حرارت ملایم سشوار محل مورد نظر را خشک نمایید.

استفاده از نمک و الکل

در این بخش از مقاله مرکز پیراهن مبل در اردبیل، می‌توانیم به یکی دیگر از روش‌ها به جهت از بین بردن لکه‌ها اشاره کنیم. اینکه در این روش از نمک و الکل بهره می‌بریم. به این صورت که کمی الکل را با کمی نمک مخلوط نمایید و آن را بر روی مبل اسپری کنید. سپس، با دستمال مناسب روی لکه را مالش داده تا لکه پاک شود. بعد از آن از یک دستمال مرطوب استفاده کنید و محل مورد نظری که با نمک و الکل شستشو داده‌اید را پاک کنید. در نهایت با سشوار محل مورد نظر را خشک کنید.

صابون مایع

بهترین روش از بین بردن لکه آب از روی کاور مبل می‌تواند استفاده از صابون مایع باشد. به گونه‌ای که مقداری صابون مایع را با آب ولرم مخلوط نمایید و آن را بر روی لکه ایجاد شده، بر روی کاور مبل بکشید و بعد از آن می‌توانید با یک دستمال مرطوب محل مورد نظر را تمیز کرده و دوباره با استفاده از سشوار آن را خشک کنید.

محلول سرکه

همان طور که در بخش قبلی مقاله مرکز پیراهن مبل در اردبیل اشاره شد، سرکه به عنوان یک پاک کنندگی قدرتمند به حساب می‌آید. در این روش سرکه سفید را با آب مخلوط می‌نمایید و آن را برای لکه مورد نظر اسپری می‌کنید. سپس طبق مراحل قبلی که در این مقاله ذکر شد، با یک دستمال مرطوب آن را آبکشی کرده و با استفاده از سشوار خشک می‌نمایید.

کلام آخر

در این مقاله مرکز پیراهن مبل در اردبیل همواره سعی کردیم به روش‌هایی که به جهت از بین بردن لکه آب ایجاد شده، بر روی کاور مبل می‌توانند مفید باشند، اشاره کنیم. استفاده کردن از کاور مبل می‌تواند روش بسیار عالی به جهت مراقبت کردن از خود مبل در برابر نفوذ انواع لکه‌ها و یا گرد و غبار محسوب شود. در صورتی که بخواهید انواع کاورهای مبل را تهیه کنید، می‌توانید به مجموعه آتلاز کاور مراجعه نمایید.

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا