خرید کاور مبل در ایلام

[ad_1]

خرید کاور مبل در ایلام

نحوه ی خرید کاور مبل در ایلام

جهت خرید کاور مبل در ایلام می‌توانید از طریق سایت آتلاز کاور اقدام نمائید.

با مراجعه به بخش کاتالوگ سایت می‌توانید کاور مبل دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. از طرفی می‌توانید با شماره تماس‌های موجود تماس حاصل نموده و کاور مبل خود را در طرح، جنس و رنگ مورد نظر خود سفارش دهید.

کاور مبل چیست ؟

کاور مبل یا همان پیراهن مبل محصولی است که به منظور پوشاندن مبل و جلوگیری از کثیف شدن و فرسودگی مبل تولید می‌شود.

مزیت استفاده از کاور مبل

• با خرید کاور مبل از ورود گرد و غبار و کثیفی به مبل جلوگیری کنید.
• استفاده از کاور مانع از قرار گرفتن مبل در معرض نور خورشید و فرسودگی آن می‌شود.
• کاور مبل باعث پوشاندن عیب و ایرادات مبل نیز می‌شود.
• با استفاده از کاور مبل می‌توانید تنوعی را در دکوراسیون داخلی خانه خود ایجاد کنید.
• تمیز کردن و شستشوی کاور مبل بسیار راحت‌تر از تمیز کردن و شستن مبل است.
• افزایش عمر مبل نیز از مزیت‌های استفاده از کاور مبل می‌باشد.

نکات قبل از خرید کاور مبل

• شناختن انواع کاور مبل
• آگاهی از جنس کاور و شناخت جنس خوب
• انتخاب صحیح طرح و رنگ
• توجه به نوع مبلمان

انواع کاور مبل

کاورها در بازار عمدتا در دو نوع ژله ای و پارچه‌ای وجود دارند. در این بخش از مقاله خرید کاور مبل در ایلام درباره انواع کاورهای مبل بحث خواهیم کرد.

• کاور مبل ژله‌ای (ژلاتینی)

جنس کاورهای ژله‌ای از طلق‌های شفاف و پلیمر pvc است که این امر باعث نمایان شدن ظاهر خود مبل می‌شود. از طرفی کاورهای ژله‌ای در صورت نشستن طولانی مدت باعث ایجاد تعریق می‌شوند. همچنین در هنگام استفاده از آن‌ها ممکن است صداهایی ایجاد شود، به همین منظور این نوع از کاورها بیشتر مناسب مبل‌های سلطنتی و استیل هستند. البته این مشکل نیز قابل حل می‌باشد چون که می‌توانید به هنگام خرید کاور مبل در ایلام با مشاوره گرفتن از پشتیبانی آتلاز کاور جنس مرغوبی را برای کاور مبل ژله‌ای انتخاب کنید.
این نوع از کاورها اگر کثیف شوند به راحتی با یک دستمال نمدار تمیز می‌شوند. کاورهای ژله‌ای از ورود گرد و غبار به مبل ممانعت می‌کنند‌. از طرفی این نوع از کاورها در برابر حرارت و گرما مقاوم هستند.

• کاور مبل پارچه‌ای

کاورهای مبل پارچه‌ای متنوع‌ترین نوع روکش‌ مبل در بازار هستند و در اجناس، طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون وجود دارند.
در صورت کثیف شدن کاورهای مبل پارچه‌ای می‌توان به راحتی آن‌ها را با استفاده از ماشین لباسشویی شست و تمیز کرد.
اگر پایه‌ها و خود مبل‌ها کهنه و دچار فرسودگی شده است، می‌توانید از کاورهای مبلی استفاده کنید که پایه و بخش‌های زیرین مبل را می‌پوشانند.
این نوع از کاورها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. به همین منظور می‌توان با انتخاب طرح و رنگی مناسب، فضای درون خانه را به دلخواه خود تغییر دهید. از آنجا که انتخاب طرح‌های ساده و رنگ‌های روشن قابلیت ست شدن با دیوار و پرده خانه را دارند و از طرفی فضای خانه را دلباز و دلنشین می‌سازند، انتخاب آن‌ها می‌تواند بهترین گزینه باشد.
کاورهای مبل پارچه‌ای بیشتر مناسب مبلمان راحتی هستند از این رو در انتخاب جنس مناسب برای کاور مبل پارچه‌ای حساس باشید، چرا که از مبلمان راحتی استفاده بیشتری می‌کنند.
انتخاب جنس مناسب که عمر کافی داشته باشد و همچنین عمر مبلمان ما را تضمین کند به راحتی با خرید کاور مبل در ایلام قابل حل است. تنها کافی است که از طریق سایت و یا شماره‌ تماس‌های موجود با ما ارتباط برقرار کرده و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمائید.
از طرفی این نکته را نیز در نظر بگیرید که اگر از کاورهای مبل پارچه‌ای برای مدت طولانی استفاده کنید، دچار فرسودگی می‌شوند. البته به هنگام سفارش می‌توانید جنس مرغوبی را برای کاور مبل خود انتخاب نمائید. با این امر می‌توانید از کاور مبل برای مدت زمان بیشتری استفاده کنید.

خرید پیراهن مبل در ایلام به چه صورت است ؟

شهر ایلام مرکز استان ایلام می‌باشد و جمعیت متوسطی نیز دارد. این شهر در حصاری از کوه‌ها و ارتفاعات جنگلی قرار گرفته است و از آب و هوای کوهستانی و بهاری برخوردار می‌باشد. محله‌های مرفه نشین ایلام می‌تواند شامل سعدی، ۲۲ بهمن، ولیعصر، ۲۴ متری، انقلاب، رسالت، آزادی و سیدالشهدا باشد. در بیشتر صنایع دستی شهر ایلام رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و شادی استفاده می‌شود. به این جهت، به منظور خرید پیراهن مبل بیشتر افراد در شهر ایلام تمایل به استفاده از پیراهن‌های مبل طرح‌دار با رنگ‌های متنوع دارند.
آتلاز کاور
مجموعه آتلاز کاور از مجموعه‌های با‌تجربه در زمینه تهیه و تولید انواع پیراهن مبل، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، با بهترین کیفیت جنس پارچه و همچنین، نازل‌ترین قیمت محسوب می‌شود. این مجموعه قابلیت سفارشی سازی نیز دارد. به عبارت دیگر، مجموعه آتلاز کاور می‌تواند طبق سلیقه و درخواست مشتری، پیراهن‌های مبل را در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و همچنین از جنس شفاف یا پارچه‌ای و یا حتی چرمی تهیه و تولید نماید.

کلام آخر

افرادی که شاغل هستند، وقت کافی برای تمیز کاری خانه را ندارند. پس می‌توان گفت که کاورهای مبل می‌توانند کمک شایانی به این افراد کنند چرا که با استفاده از آن‌ها دیگر نیازی نیست که خود مبل‌ها را تمیز کنید. ناگفته نماند که تمیز کردن مبل نیازمند وقت بیشتری است اما تمیز کردن کاور مبل آنچنان زمان‌بر نیست. در آخر باید گفت که استفاده از کاور مبل ما را از صرف هزینه‌های سرسام آور خرید و تعمیرات مبل نجات می‌دهد.

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا