کاور مبل در قم

[ad_1]

کاور مبل در قم

تولید کاور مبل در قم

برای خرید کاور مبل در قم از چه طریقی اقدام کنیم ؟

همان‌ طور که می‌دانید، کاور مبل‌ها نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی منازل و جلوه زیبای آن‌ها دارند و با استفاده کردن از انواع آن‌ها می‌توانیم تغییراتی به جهت ایجاد هماهنگی در دکوراسیون داخلی ایجاد نمایید. اما گاهی اوقات به دلیل سهل انگاری و با بازی گوشی کودکان، می‌تواند اتفاقاتی برای کاور‌های مبل روی بدهد.

تولید کاور مبل در استان قم

شهر قم کلان شهری می‌باشد که در حدود ۱۲۰ کیلومتری جنوب تهران، پایتخت ایران قرار گرفته است. این شهر هفتمین شهر پرجمعیت ایران نیز محسوب می‌شود.

شهر قم دارای یک لقب رسمی با عنوان پایتخت مذهبی ایران است. زیرا یکی از قطب‌های تولید مسائل دینی در ایران محسوب می‌شود.

مردم شهر قم بیشتر پارچه‌های ساده و گاه گلدار را مورد استفاده قرار می‌دهند. به این منظور ممکن است که به جهت طراحی دکوراسیون منزل خود بیشتر مردم قم، مایل به استفاده از انواع کاور‌های مبل طرح‌دار باشند.

آتلاز کاور

مجموعه آتلاز کاور در زمینه تولید و دوخت انواع کاورهای مبل، سال‌های بسیار است که فعالیت دارد.

این مجموعه همواره انواع کاورهای مبل را در طرح‌های مختلف و یا در طرح‌های ساده با استفاده کردن از بهترین مواد اولیه به مشتریان خود عرضه می‌کند.

بنابراین، شیک‌ترین و جذاب‌ترین کاور‌های مبل را با بهترین جنس می‌توانید از مجموعه آتلاز کاور تهیه کنید.

مانند لکه روغنی که بر روی آن‌ها ایجاد می‌شود.

در این مقاله تولید کاور مبل در قم، به روش‌هایی به جهت از بین بردن لکه روغن خواهیم پرداخت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از انواع کاورهای مبل، می‌توانید به مجموعه آتلاز کاور مراجعه نمایید.

چگونه می‌توان لکه روغن را از روی کاور مبل پاک کرد ؟

به جهت زدودن لکه روغن از روی کاور مبل ، باید به دو نکته حائز اهمیت دقت داشته باشید.

در اولین نکته باید گفت که لکه‌های روغن ایجاد شده بر روی کاور مبل را بهتر است که در سریع‌ترین زمان پاکسازی نمایید. زیرا در صورتی که روغن به خورد پارچه‌های کاور مبل برود، تمیز کردن آن‌ها سخت خواهد شد.
در دومین روش بهتر است لکه روغنی که به تازگی بر روی کاور مبل ایجاد شده است را با استفاده از یک دستمال کاغذی روغن اضافی موجود بر روی لکه را بردارید تا چربی بیشتری جذب کاور مبل نشود. در این خصوص، نیز باید نکاتی را مد نظر قرار بدهید.
یکی این که نباید خیلی محکم لکه موجود بر روی کاور مبل را تمیز نمایید. زیرا موجب می‌شود که روغن بیشتر جذب پارچه کاور مبل بشود و مورد دوم اینکه لکه روغن موجود بر روی کاور مبل را پخش نکنید.

زیرا قسمت‌های دیگر کاور مبل نیز به لکه روغنی آغشته خواهند شد. در ادامه مطلب تولید کاور مبل در قم، روش‌هایی را به جهت از بین بردن لکه روغن از روی کاور مبل ارائه خواهیم داد.

• از بین بردن لکه روغن از روی کاور مبل با استفاده از پودر بچه

یکی از فواید پودر بچه این است که می‌توانیم از آن برای پاک کردن انواع لکه روغن بر روی کاور مبل استفاده نماییم. مقداری از پودر بچه را بر روی لکه بریزید و اجازه بدهید که یک شب بر روی کاور مبل بمانند تا تمام روغن جذب این پودر شود. سپس می‌توانید با استفاده از جاروبرقی اضافات پودر را تمیز کنید.

• از بین بردن لکه روغن از روی کاور مبل با نوشابه

به این منظور، گوشه‌ای از دستمال را به نوشابه آغشته نمایید. سپس آن را بر روی لکه چربی به صورت آهسته بمالید و بعد مقداری پودر ماشین لباسشویی را در مقداری آب گرم مخلوط کرده تا کف نماید و آن را با کمک مسواک بر روی لکه بزنید و در نهایت یک پارچه تمیز را بر روی کاور مبل بکشید تا کف آن پاک شود.

• استفاده از اتوی داغ به جهت از بین بردن لکه روغن از روی کاور مبل

در این بخش از مقاله تولید کاور مبل در قم، به استفاده از اتوی داغ به جهت زدودن کاور مبل می‌پردازیم.

در صورتی که جنس کاور مبل شما ابریشمی و یا پارچه‌ای باشد، می‌توانید جهت از بین بردن لکه روغن، قسمت چرب شده را با یک برگ کاغذ بپوشانید.

سپس اتوی داغ را بر روی آن قرار بدهید. بعد از چند ثانیه مشاهده می‌کنید که لکه روغن از روی کاور مبل از بین رفته است. این روش را به هیچ وجه نباید بر روی کاور‌های مبل ژلاتینی، ژله‌ای و یا چرمی امتحان کنید.

• استفاده از محلول آب و صابون برای ازبین بردن لکه ی روغن از روی کاور مبل

در این بخش از مقاله‌ تولید کاور مبل در قم، به روش دیگری به جهت زدودن لکه‌ی روغن خواهیم پرداخت. استفاده کردن از محلول آب و صابون به جهت تمیز کردن لکه روغن از روی کاور مبل یکی از روش‌های رایج می‌باشد.

در صورتی که لکه موجود بر روی کاور مبل قدیمی باشد، با جوش شیرین پاک نخواهد شد. به این منظور باید از مقداری آب گرم و مایع ظرفشویی یا صابون استفاده نمایید.

بدین صورت که مایع ظرفشویی را با آب گرم مخلوط کرده و با استفاده از یک اسفنج تمیز بر روی لکه روغن بکشید و در نهایت با یک پارچه مرطوب کف‌های ایجاد شده، بر روی پارچه را پاک نمایید.

• استفاده از محلول الکل و آب برای ازبین بردن لکه ی روغن از روی کاور مبل

جهت از بین بردن لکه‌های روغن، می‌توانید از محلول‌های شیمیایی نیز استفاده کنید. اما همان گونه که می‌دانید این مواد می‌توانند خطرات و ضرر‌هایی را برای افراد داشته باشند.

به ویژه اینکه بعضی از این مواد شیمیایی دارای بو می‌باشد و بوی آن‌ها نیز در محیط تا مدتی ماندگار است.

به جای آن‌ها می‌توانید از نمک و الکل به جهت پاک کردن لکه روغن از روی کاور مبل بهره ببرید. به این ترتیب که نمک و الکل را در یک ظرف ریخته و با هم مخلوط نمایید.

سپس آن را بر روی لکه ایجاد شده، بر روی کاور مبل زده و با یک اسفنج آن را محکم پاک کنید تا لکه از بین برود. سپس، دستمال مرطوب را بر روی کاور بکشید تا بوی الکل از روی آن پاک شود.

کلام آخر

در این مقاله تولید پیراهن مبل و کاور مبل در قم، همواره سعی کردیم به راهکارهایی به جهت از بین بردن لکه روغن از روی کاور مبل اشاره داشته باشیم. امیدواریم که برای شما مفید واقع گردد. مجموعه‌ی آتلاز کاور در تلاش است با ارائه بهترین نوع کاور‌های مبل و با‌کیفیت بالا همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد. به جهت خرید انواع کاور مبل می‌توانید به این مجموعه مراجعه نمایید.

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا