پیش بینی بورس هفته نخست مردادماه (اینفوگرافیک) – اپ آگهی

به گزارش اپ آگهی، بازار سهام آخرین هفته تیرماه 1402 را در حالی به پایان رساند که غائله نرخ خوراک پتروشیمی‌ها هنوز گریبان‌گیر صنایع بورسی است. به این ترتیب در حالی که می‌رفت مسیر بازار در جهت صعودی تثبیت شود، حاشیه‌سازی‌های دولت در نهایت سبب شد شاخص کل 2.6 درصد افت هفتگی و شاخص هم‌وزن 1.6 درصد افت هفتگی را تجربه کنند. همچنین تراز ورود و خروج پول حقیقی در آخرین هفته تیرماه منفی شد و به هزار و 471 میلیارد تومان رسید.
اما آیا بورس مردادماه را نیز همین‌گونه آغاز خواهد کرد؟ کدام صنایع در شرایط فعلی مورد توجه معامله‌گران خواهد بود؟ این‌ها سوالاتی است که کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی اپ آگهی به آنها پاسخ داده‌اند.

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بورسی در هفته آخر تیرماه
معاملات چهارمین هفته تیرماه نشان می‌دهد، نماد کایتا با 16درصد رشد، عنوان پربازده‌ترین سهم این هفته را از آن خود کرد. سهام شرکت ایتالران‌ که P/E بالای 335 دارد، از لحاظ تکنیکالی در وضعیت بدی قرار نگرفته و با نزدیک‌ترین مقاومت خود فاصله 200 تومانی دارد.
کارام نیز طی این هفته بورس، حدود 15درصد افزایش داشت و به 708 تومان رسید. تحلیل تکنیکال این سهم نشان می‌دهد، نزدیکترین حمایت سهم، سطح 514 تومان است.
والماس نیز که به دلیل عرضه اولیه بودن در هفته‌های گذشته خوش می‌درخشید، در این هفته نیز حدود 13درصد به ارزش خود افزود و به مقاومت 279 تومانی خود نزدیک‌تر شد.
عنوان بدترین عملکرد هفته چهارم تیرماه به سهام شرکت توریستی و رفاهی آبادگران ایران تعلق گرفت. چرا که آباد با افت 18درصدی به سطح 9 هزار و 630 تومان رسید. تحلیل تکنیکال این سهم نشان می‌دهد که مهم‌ترین حمایت سهم، سطح هشت هزار و 475 تومان تلقی می‌شود.
]]>لابسا و غگلپا نیز هرکدام با افت 14درصدی به سطوح حمایت 585 و 5186 تومانی خود نزدیک‌تر شدند. باید دید این سطوح توانایی جلوگیری از ادامه ریزش این دو سهم را دارند یا خیر؟
گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا