پیراهن مبل در سنندج

[ad_1]

کاور مبل در سنندج

خرید پیراهن مبل در سنندج

استفاده کردن از پیراهن مبل می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. زیرا در صورتی که از پیراهن‌های مبل استفاده کنید، تمامی گرد و غبار‌ها و آسیب‌های احتمالی که به مبل وارد می‌شود، بر روی کاور‌های مبل وارد می‌گردد.

از این طریق از پارچه اصلی خود مبل محافظت می‌شود. پیراهن‌های مبل می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی برای خانه‌هایی باشند که کودکان خردسال دارند.

در این مقاله خرید پیراهن مبل در سنندج ، همواره به برخی از روش‌ها به جهت از بین بردن بوی نامطبوع بدون آب اشاره خواهیم کرد. به جهت بهره بردن از مزایای استفاده از کاور مبل و تهیه آن‌ها می‌توانید به مجموعه آتلاز کاور مراجعه کنید.

نحوه تمیز کردن پیراهن مبل

از بین بردن بوی بد پیراهن مبل بدون آب

در صورتی که مایل باشید، از خوشبوکننده‌ها استفاده کنید، باید دقت داشته باشید که نسبت به نوع پارچه و کاور مبل نباید آن را زیاد خیس کنید و با چند تا اسپری نیز می‌توانید بوی نامطبوع روی کاور مبل را از بین ببرید. در روش‌های از بین بردن بوی نامطبوع از روی کاور مبل با استفاده کردن از آب می‌توانید از سرکه بهره ببرید.
در صورتی که از سرکه به جهت از بین بردن بوی نامطبوع استفاده کنید، درست است که خود سرکه بوی تندی خواهد داشت. اما این بو پس از چند ساعت از بین خواهد رفت. اما برخی از کاورهای مبل را نمی‌توانیم با استفاده کردن از آب بوی بد و نامطبوع آن را از بین ببریم. به این جهت بهتر است که به روش‌هایی که در ادامه مقاله خرید پیراهن مبل در سنندج ذکر خواهد شد، دقت داشته باشید.

از بین بردن لکه پیراهن مبل با دستمال کاغذی

در صورتی که لکه‌هایی مانند خون و یا ادرار به کاورهای مبل مالیده شود، حتماً بهتر است که ابتدا با استفاده کردن از دستمال کاغذی سریع لکه را از بین ببرید. در این صورت، لکه هرگز جذب پارچه کاورهای مبل نخواهد شد. البته باید دقت داشته باشید که لکه را هرگز نمالید، بلکه با فشار آن را بردارید تا مانع از بیشتر به خرده پارچه رفتن آلودگی بشوید. سپس با استفاده کردن از مواد شوینده خشک محل مورد نظر را تمیز نمایید.

تمیز کردن پیراهن مبل با جاروبرقی

در این بخش از مقاله خرید پیراهن مبل در سنندج، می‌توانیم به یکی دیگر از روش‌های از بین بردن بوی نامطبوع از روی کاور مبل که در آن از آب استفاده نمی‌شود، اشاره داشته باشیم. در صورتی که کاورهای مبل شما به گونه‌ای هستند که تشک‌های مبل دارای کاورهای مبل جداگانه‌ای می‌باشند، بهتر است با استفاده از قطعه مخصوصی که در جاروبرقی وجود دارد، آن‌ها را تمیز نمایید. همان‌گونه که بدنه اصلی مبل را تمیز می‌کنید. کوسن‌ها را نیز به این روش با استفاده از جارو برقی پاکیزه کنید.
در صورتی که هیچ کدام از کاورهای مبل‌ها و اجزای آن از هم جدا نمی‌گردند، بهتر است که کل آن‌ها را جاروبرقی بکشید. با استفاده کردن از لوله و یا برس جاروبرقی می‌توانید بهتر این کارها را انجام بدهید. حتی گوشه و کناره‌های کاورهای مبل را نیز تمیز کنید و گرد و خاک را بزدایید. زیرا گاهی اوقات همین گرد و خاک‌ها موجب می‌شود تا بوی نامطبوع در کاور مبل ایجاد شود. در تمامی جاروبرقی‌ها، برس مخصوصی به جهت جمع‌آوری موها نیز وجود دارد که می‌توانید از آن قطعه به جهت زدودن مو از روی کاورهای مبل بهره ببرید.

تمیز کردن پیراهن مبل با جوش شیرین

در صورتی که بخواهید، بوی نامطبوع را از روی کاور‌های مبل بزدایید، می‌توانید از جوش‌ شیرین بهره ببرید. بدین صورت که کمی جوش شیرین را بر کف دست خود بریزید و آن را بر روی لکه بپاشید تا بتواند بوی بد را از بین ببرد. جوش شیرین لکه و بوی بد را می‌تواند به راحتی به بزداید اما در حالتی که اجازه بدهید، حداقل یک ساعت بر روی لکه و یا خود کاور مبل بماند و سپس آن را با جاروبرقی تمیز نمایید.

استفاده از دستمال نم‌دار به جهت از بین بردن بوی نامطبوع

در صورتی که کاورهای مبل شما غیر پارچه‌ای می‌باشند، با استفاده از دستمال نمدار می‌توانید به راحتی آن را تمیز نمایید و بوی نامطبوع را از بین ببرید. برای این کار بهتر است که از آب گرم و شوینده محلول آماده استفاده نمایید و آن را بر روی پارچه دستمال بزنید و سپس قسمت‌های پارچه‌ای کاورهای مبل را با آن تمیز کنید.

تولید کاور مبل در سنندج

سنندج یکی از شهرهای زیبای کشورمان ایران و مرکز استان کردستان می‌باشد. سنندج در منطقه کوهستانی زاگرس قرار گرفته و آب و هوای سرد و خشکی دارد‌.

اهالی سنندج بسیار مهمان‌نواز و خونگرم هستند. پس با این اوصاف رفت و آمد زیادی دارند. قطعا چنین مردمی تمایل دارند که رفت و آمدهای خود را به جا آورند ولی مبلمان و خانه آن‌ها زیاد کثیف نشود.

پس با این حساب به دنبال تولیدی کاور مبلی خواهند بود که بتواند خدمات لازم را به این شهر ارائه دهد.

بنابراین می‌توان گفت که آتلاز کاور این مشکل آن‌ها را برطرف خواهد کرد.

آتلاز کاور یکی از تولیدی‌های بزرگ کاورهای مبلمان است که می‌تواند خدمات مناسبی به همه شهرهای ایران مانند شهر سنندج ارائه دهد. برای همین توصیه می‌کنیم که اهالی مردم سنندج برای تهیه کاور مبل دلخواه خود روی ما حساب کنند و با ما در ارتباط باشند.

کلام آخر

در مقاله خرید پیراهن مبل در سنندج، تلاش کردیم به روش‌هایی که می‌تواند بوی نامطبوع را از روی کاورهای مبل خود پاک گرداند، در حالتی که از آب هیچ استفاده‌ای نکند، اشاره کنیم. حتماً باید دقت داشته باشید که بر طبق نوع پارچه و برچسبی که بر روی کاور‌های مبل شما وجود دارند، باید اقدام به شستشو نمایید. در صورتی که این موارد را رعایت نکنید، ممکن است که به کاورهای مبل خود آسیب برسانید. مجموعه آتلاز کاور همواره در تلاش است تا بهترین نوع و با‌کیفیت‌ترین کاور‌های مبل را در اختیار مشتریان خود قرار دهد که بع جهت تهیه انواع کاور‌های مبل می‌توانید به این مرکز مراجعه داشته باشید.

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا