پنل خرید شماره مجازی | قیمت از 2500 ت + ساخت اکانت فوری

[ad_1]

معتبرترین پنل خرید شماره مجازی همه کشور ها و سایت ها، خرید شماره مجازی مورد نظر خود را از هر کشوری که تمایل دارید تهیه کنید! بدون محدودیت در استفاده از اپلیکیشن ها, همه نرم افزار ها و برنامه ها از جمله تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، ایمو، لاین و..

راهنمای مقاله

پیشنهاد ویژه : خرید اکانت پرمیوم تلگرام

خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی از تمام کشورها روسیه چین امریکا انگلیس المان برای تلگرام واتساپ به صورت عمده با ارائه مستندات API جهت اتصال به نرم افزار یا سایت شما در مارکتینگ 98 امکان پذیر است.

پیشنهاد ویژه : خرید ممبر تلگرام

در صورتی که به دنبال خرید پنل شماره مجازی هستید بهترین گزینه پنل خدمات مجازی سایت مارکتینگ 98 می باشد. شما می توانید بعد از ورود به سایت و شارژ حساب به مقدار لازم اقدام به خرید شماره مجازی ارزان از این بخش کنید.همچنین اگر سایت یا اپلیکیشن اختصاصی خود را دارید از مستندات API برای اتصال و فروش استفاده کنید در صورتی هم که نیاز به راهنمایی داشتید به پشتیبانی سایت پیام بفرستید.

شماره مجازی رایگان

از این شماره‌های مجازی رایگان برای ساخت اکانت در شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌های مختلف یا حتی برای گفتگوهای روزانه‌تان استفاده کنید. ما در عرصه ارائه شماره‌ مجازی برای برندهای محبوب و اپلیکیشن‌هایی که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، پیشتازیم. مجموعه‌ای گسترده از این برندها و اپلیکیشن‌ها، مستقیماً از کشورهای متفاوت جهان در دسترس شماست. هدف اصلی ما، تأمین نیازهای شما با ارائه بهترین خدمات ممکن است.

شماره مجازی تلگرام

در صورتی که ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی را به صورت اصولی و درست انجام دهید، به راحتی می‌توانید اکانت تلگرام خود را بسازید و محدودیت‌های احتمالی به حداقل خواهد رسید. اکثریت قریب به اتفاق مشکلاتی که برای افراد ایجاد می‌شود بخاطر عدم راه‌اندازی اصولی است.

مراحل ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی:

شما می‌توانید در چند مرحله ساده و راحت، اکانت جدید تلگرام خود را با شماره مجازی بسازید:

  • ابتدا خرید شماره مجازی تلگرام را انجام دهید.
  • ای‌پی خود را روشن کنید.
  • دقت کنید که ای‌پی فیلترشکن شما با ای‌پی کشور یا قاره‌ای که از آن شماره دریافت می‌کنید یکی باشد. برای این منظور بهتر است از وی‌پی‌ان های پولی به جای رایگان استفاده کنید.
  • بهتر است قبل از اینکه شماره را در تلگرام وارد کنید، شماره را در موبایل ذخیره کنید و در برنامه چک کنید تا اکانتی با آن شماره وجود نداشته باشد. اگر با آن شماره اکانتی را یافتید حتما شماره مجازی را لغو کنید و به سراغ شماره یا حتی کشور دیگری بروید.
  • سپس شماره دریافتی خود را در تلگرام وارد کنید و کد دریافتی از سمت سایت را وارد کنید.
  • تبریک، به همین راحتی اکانت شما ساخته شد.

شما می‌توانید اکانت های جدید زیادی بسازید که در کنار اکانت اصلی خودتان استفاده کنید بدون اینکه مشکلی داشته باشید.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی یک شماره تلفن است که به صورت آنلاین و بدون نیاز به سیم‌کارت فیزیکی فعال می‌شود. برخلاف شماره تلفن ثابت و موبایل ، شماره مجازی به صورت اینترنتی استفاده می‌شود و ارتباطات تلفنی را از طریق اینترنت انجام می‌دهد. با استفاده از آن، کاربران می‌توانند جهت ساخت اکانت در شبکه های اجتماعی همانند تلگرام، گوگل، واتساپ، اینستاگرام، نت فلیکس، اسپاتیفای و غیره، به راحتی حساب کاربری ایجاد کنند و از خدمات اینترنتی بهره مند شوند.

پنل شماره مجازی

استفاده از شماره مجازی در ایران و کشورهایی که محدودیت وجود دارد بسیار کاربردی است و کاربران میتوانند برای احراز هویت در سایت ها و برنامه های مختلف از آن استفاده کنند.

پنل شماره مجازی این امکان را به شما میدهد که به صورت نامحدود از بیش از 160 کشور مختلف جهان از جمله کشورهای اروپائی و آسیائی و … اقدام به دریافت شماره با هزینه بسیار کم کنید. شماره هایی که امکان دریافت پیامک حاوی کد فعالسازی جهت ساخت اکانت در هر سرویسی را دارا هستند.

انواع شماره مجازی

انواع شماره های مجازی در سایت موجود است شماره مجازی رایگان، شماره مجازی دائمی، شماره مجازی اجاره ای که شما می توانید با توجه به نیاز خود یک مورد را خریداری کنید.

شماره مجازی عادی

هر شماره عادی برای هر سرویس فقط یکبار قابل استفاده است. (مثلا فقط تلگرام) شماره مجازی عادی، بسیار پرطرفدار و ارزان و مقرون به صرفه است. نرم‌افزار یا سایت مورد نظر را از لیست انتخاب کنید؛ کشورها و قیمت‌ها نمایش داده می‌شود. برای همه سرویس‌ها شماره موجود است.

خرید شماره مجازی دائمی

شماره مجازی دائمی در حال حاضر تنها از کشور آمریکا ارائه می‌شود، این سرویس هیچگونه از محدودیت‌های شماره‌های عادی و اجاره‌ای را نداشته و می‌توانید از این شماره برای فعالسازی اغلب سایت ها و سرویس‌ها استفاده نمایید.

شماره مجازی اجاره ای

شماره مجازی اجاره‌ای محدود به سایت و سرویس خاصی نبوده و شما می‌توانید یک شماره موبایل را برای مدت مشخصی اجاره کنید و شماره به صورت کامل در اختیار شماست و می‌توانید به صورت نامحدود برای همه سرویس‌ها و سایت‌ها پیامک دریافت کنید. شماره اجاره‌ای از اپراتورهای مخابراتی مختلف عرضه می‌شود که شرائط و قوانین هر کدام قبل از خرید شماره شرح داده شده است، همانند محدودیت‌های آن اپراتور، قابلیت تمدید و …. که قبل از سفارش حتما مطالعه کنید.

نمایندگی فروش شماره مجازی

همکاری در فروش شماره مجازی و پلن های نمایندگی برای کاربران فعال در زمینه خرید و فروش شماره مجازی اپ های مختلف از جمله تلگرام و اینستاگرام و واتس اپ و بیتالک و vk.com و سرویس های گوگل از جمله جیمیل و یوتیوب و شبکه های مالی نظیر وبمانی و… در مارکتینگ 98 مهیا شده است تا نمایندگان گرامی بتوانند شماره مجازی را با قیمت ارزان تر به کاربران خود بفروشندو از این طریق کسب درآمد کنند

ربات فروش شماره مجازی تلگرام

ربات فروش شماره مجازی

برای دریافت نمایندگی دو روش وجود دارد در روش اول استفاده از وبسرویس api پنل فروش شماره مجازی مارکتینگ 98 که امکانات کامل یک پنل شماره مجازی را از جمله دریافت شماره و کد و استعلام موجودی شماره های مجازی را دارد؛ روش دوم، ساخت ربات فروش شماره مجازی تلگرام است که برای توضیحات بیشتر کافیه وارد پنل نمایندگی شوید. یا با ما تماس بگیرید.

راهنمای استفاده از شماره مجازی :

1.از هر شماره تنها برای یک سرویس می‌توانید استفاده کنید ( مثلا فقط تلگرام یا واتساپ یا …) و برای همه سرویس‌ها و سایت‌ها شماره موجود است.

2.بعد از دریافت شماره عادی 10 الی 20 دقیقه شماره برای دریافت پیامک آنلاین می‌شود، در صورتی که در این تایم موفق به دریافت کد فعالسازی شدید هزینه برای شما محاسبه می‌شود و در صورتی که این تایم به پایان برسد و پیامک دریافت نشود و یا قبل اتمام وقت، با دکمه مربوطه شماره را لغو کنید، هزینه به کیف پول شما عودت داده می‌شود و می‌توانید شماره جایگزین بگیرید. در واقع فقط زمانی هزینه لحاظ می‌شود که پیامک فعالسازی دریافت کنید.پس از اتمام زمان شماره، دیگر قابلیت دریافت کد مجدد به هیچ وجه نمی‌باشد، این مسأله به جهت حفظ مسائل امنیت اکانت شما و هزینه بسیار بالا برای آنلاین نگه داشتن شماره‌های عادی است.

3.شماره‌های هر کشور از اپراتورهای مخابراتی مختلفی ارائه شده است، عدد کوچک جلوی هر کشور بیانگر اپراتور مخابراتی است، مثلا “روسیه1” به معنای شماره‌ای است که از اپراتور مخابراتی 1 از کشور روسیه ارائه شده است.

4.اپراتورهای مخابراتی شماره 1 و 2 و 5 و 6 قادر به دریافت کدد مجدد در تایمی که شماره فعال است می‌باشد. بدین معنا که مثلا اگر از روسیه1 شماره دریافت کردید، در تایم 20 دقیقه‌ای که شماره فعال است هر تعداد که پیامک خواستید می‌توانید دریافت کنید برای همان سرویس مشخص، اما سایر اپراتورها فقط یکبار کد دریافت می‌کنند که همان کد اول نیز برای راه اندازی حساب کفایت می‌کند.

5.شماره‌ها اصولا و در اغلب موارد اختصاصی بوده و در اختیار شماست و تا زمانی که از نرم افزار مورد نظر خارج نشوید یا نیاز مجدد به کد پیامکی نداشته باشید می‌توانید از ان استفاده کنید، مثلا اگر با شماره عادی تلگرام راه اندازی کنید، تا زمانی که از تلگرام خارج نشوید می‌توانید از آن استفاده کنید.همچنین در موارد کمی اتفاق می‌افتد که از سمت اپراتور مخابراتی خارج از کشور شخص دیگری به شماره دسترسی پیدا می‌کنید که با رعایت اصول ایمنی، ایجاد مشکل برای اکانت شما به حداقل ممکن می‌رسد.

6.برخی از نرم افزارها نسبت به جهت جلوگیری از تبلیغات غیر مجاز و اسپم و … نسبت به شماره مجازی حساس هستند و در برخی موارد شماره مورد نظر را مسدود می‌کنند.با توجه به اینکه این محدودیت‌ها از سمت نرم افزارها بوده و برای ما نیز قابل کنترل نمی‌باشد ، در صورت بروز این موارد مارکتینگ 98 مسئولیتی را نمی‌تواند بپذیرد اما برای رضایت حداکثری شما تمام نکات لازم در این صفحه توضیح داده شده و قیمت شماره‌ها با قیمت بسیار مناسب و ارزان در اختیار شما قرار داده شده که کم‌ترین ضرر متوجه مشتریان عزیز بشود.

چگونه شماره دریافت کنم؟ کد پیامکی کجا ارسال می شود؟

برای ثبت سفارش شماره مجازی و دسترسی به تاریخچه شماره های ثبت شده بایستی در پنل شماره مجازی ثبت نام کنید و پس ورود از طریق منو کاربری بر روی گزینه خرید شماره مجازی کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی شماره مجازی هدایت شوید.در این صفحه می توانید ابتدا پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب و سپس کشور ارائه دهنده شماره مجازی را ثبت کنید.بلافاصله پس از ثبت سفارش به صفحه شماره های من مراجعه کنید و شماره اختصاص یافته را در پلتفرم مورد نظر درج کنید و منتظر باشید تا کد فعال سازی برای شما به نمایش دربیاید.

خرید شماره مجازی ارزان

خرید شماره مجازی انبوه به تعداد زیاد در سایت مارکتینگ 98 به صورت یک بخش جدا با قیمت بسیار ارزان قرار داده شده است ما دو بخش خرید شماره مجازی ارزان و ویژه هم داریم اما شما کاربر محترم که نیاز به خرید تعداد بالا دارین مدیریت سایت این بخش را اماده کرده تا با خرید انبوه شماره از پنل از تخفیف مناسب بهره مند شوید.

همچنین اگر تمایل داشتید می توانید این شماره هایی که تهیه می کنید به دیگران بفروشید و کسب درامد کنید. ایجاد یک سایت و ربات نمایندگی توسط ما به رایگان انجام می گیرد که فرصت خوبی برای کسب درامد برای شما قرار داده شده است.

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا