ورود به ایتا وب web.eitaa.com

[ad_1]

ایتا یک اپلیکیشن پیام رسان ایرانی می باشد در بین پیام رسان های داخلی طرفدارانی دارد که البته در مقایسه با دو اپلیکیشن تلگرام و اینستاگرام شاید قابل توجه نباشد. این اپلیکیشن در مواقعی که اینترنت داخلی در کشور فعال بود بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت.

خرید ممبر ایتا

ایتا نسخه های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد ایتا وب web.eitaa.com نسخه تحت وب این برنامه می باشد که شما می توانید با یک مرورگر به راحتی وارد آن شوید.

پیشنهاد ویژه : تبلیغات در ایتا

راهنمای ورود به ایتا وب eitaa web

اپلیکیشن ایتا برای پلتفرم های مختلف از جمله اندروید، آی او اس و دسکتاپ نسخه مجزایی دارد و کاربران می توانند با نصب برنامه مورد نظر و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده وارد پیام رسان ایتا وب شوند. آن دسته از کاربرانی که به هر دلیلی نمی توانند یا نمی خواهند نسخه های اپلیکیشن را نصب کنند یک راه حل برای ورود به سامانه وجود دارد و آن استفاده از ایتا وب به آدرس web.eitaa.com می باشد. برای ورود به ایتا وب مراحل زیر را باید انجام دهید:

پیشنهاد ویژه : ربات افزایش ممبر ایتا

ورود به ایتا وب web.eitaa.com

برای ورود به ایتا وب web.eitaa.com کلیک کنید

ابتدا آدرس web.eitaa.com را در مرورگر خود وارد کنید و وارد صفحه ای مانند شکل زیر خواهید شد که از شما نام کشور و شماره تلفن همراه می خواهد.

ورود به ایتا وب eitaa web

در این مرحله پیامک تایید شماره تلفن همراه برای شما ارسال می شود که باید آن را در قسمت مربوطه وارد کنید.

در مرحله آخر شما باید برای خود نام تعریف کنید وارد کردن نام الزامی می باشد. وارد کردن نام خانوادگی و عکس پروفایل اختیاری می باشد.

در انتها بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده دکمه شروع پیام رسان را زده تا وارد برنامه شوید.

نسخه ایتا وب برای اندروید

برای سیستم عامل اندروید شرکت سازنده اپلیکیشن ایتا را طراحی کرده است و شما می توانید آن را از برنامه های دانلود نرم افزار تهیه نمایید. اگر از گوشی اندروید استفاده می کنید و به هر دلیلی تمایلی به نصب اپلیکیشن ایتا ندارید می توانید از ایتا وب استفاده کنید. برای این کار کافیست به یکی از مرورگرهای نصب بر روی گوشی خود مراجعه نمایید و آدرس web.eitaa.com را در آن وارد نمایید تا به ایتا وب متصل شوید. بقیه مراحل ورود به ایتا در بالا ذکر شده است.

نسخه تحت آیفون ایتا وب

همانند نسخه اندورید که در بالا ذکر شد نسخه اپلیکیشن آیفون نیز وجود دارد و شما می توانید از اپ استورها آن را تهیه نمایید. در صورتی که تمایل به نصب ایتا ندارید می توانید با استفاده از یک مرورگر و با وارد کردن آدرس web.eitaa.com وارد صفحه ایتا وب شوید. مراحل ورود به ایتا وب در بالا ذکر شد.

پیشنهاد ویژه : خرید ممبر ایتا

ایتا تحت وب برای ویندوز و کامپیوتر

شرکت ایتا نسخه تحت دسکتاپ این برنامه را نیز برای علاقمندان آن تهیه کرده است و شما می توانید با دانلود و نصب آن وارد برنامه ایتا شوید. اگر تمایلی به نصب ایتا نسخه دسکتاپ ندارید می توانید با استفاده از یک مرورگر و وارد کردن آدرس ایتا وب web.eitaa.com وارد سامانه آن شوید.

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا