نحوه واریز و برداشت در بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس یکی از بهترین بروکرهای بین‌المللی است که ایرانیان نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. این بروکر در سال 2007 تأسیس شد و در تمام این مدت تاکنون با استقبال از تکنولوژی‌های جدید و در نظر گرفتن نیاز کاربران خود، توانسته است رضایت مشتریانش را جلب کند.
یکی از نقاط قوت این بروکر بخش واریز و برداشت آن است. درحقیقت کاربران می‌توانند واریز و برداشت در بروکر آمارکتس را از راه‌های مختلف انجام دهند که در این مقاله مشهورترین روش‌ها را شرح خواهیم داد.
آموزش واریز در ای مارکتس
حداقل واریزی آمارکتس
اگر حساب معاملاتی شما از نوع استاندارد یا فیکس باشد حداقل مقدار واریزی برای شروع فعالیت باید 100 دلار باشد، اما اگر حساب شما از نوع ECN باشد، واریز اولیه برای شروع فعالیت شما باید 200 دلار باشد. کاربران صرافی محدودیتی در میزان واریزهای بعدی نخواهند داشت.
واریز ریالی به آمارکتس
یکی از مزایای بروکر آمارکتس که کار با آن را برای ایرانیان بسیار ساده کرده امکان واریز ریالی است. برای این کار تریدرها باید روی آیکون علامت سؤال در پایین و سمت راست تصویر کلیک کنند تا بتوانند با بخش پشتیبانی در ارتباط باشند و درخواست واریز ریالی را به آن‌ها اطلاع دهند.
نکته‌ای که درباره واریز ریالی در این بروکر وجود دارد این است که این واریز به‌صورت داخلی و درون سایت بروکر انجام نمی‌شود و درواقع کاربران باید این کار را با واسطه‌گری یک صرافی طرف قرارداد انجام دهند. در بخش بعد مراحل واریز ریالی در بروکر آمارکتس را بیان خواهیم کرد.

در واریز و برداشت در بروکر آمارکتس، زمانی که قصد واریز ریالی در این بروکر را داشته باشید، با توجه به میزان واریز شرایط خاصی برای کاربر در نظر گرفته می‌شود. اگر مبلغ واریزی زیر 100 میلیون تومان باشد (این مبلغ در زمان نگارش این مقاله معتبر است، برای اطمینان در زمان واریز، مبلغ را از تیم پشتیبانی سؤال کنید) شما باید مراحلی را که در ادامه خواهیم آورد برای واریز ریالی انجام دهید:

شما می‌توانید لینک ثبت ‌نام در یکی از صرافی‌های طرف قرارداد بروکر آمارکتس را از تیم پشتیبانی بگیرید و اقدام به ثبت‌نام در آن صرافی کنید. روش دوم این است که با دادن اطلاعات کارت بانکی خود به تیم پشتیبانی، از آن‌ها بخواهید مراحل ثبت ‌نام شما را در صرافی مورد نظر انجام دهند.
پس از ثبت ‌نام در صرافی طرف قرارداد (به هر روشی) حالا امکان خرید ریالی (در صرافی) برای شما فراهم خواهد بود. کاری که در این مرحله و پس از خرید با کمک کارت بانکی باید انجام دهید این است که تصویر رسید واریز خود را برای تیم پشتیبانی بروکر آمارکتس ارسال کنید.
در مرحله بعد و پس از ارسال رسید واریز، یک کد 12 رقمی و همچنین نحوه شارژ حساب در بروکر را از تیم پشتیبانی دریافت خواهید کرد.
در مرحله آخر کاربر باید طبق راهنمای پشتیبانی کد 12 رقمی را در پنل کاربری خود ثبت کند. با انجام این کارها، حساب معاملاتی تریدر در لحظه شارژ خواهد شد و تریدر می‌تواند معاملات خود را انجام دهد.

تمام مراحلی که در بالا شرح دادیم 10 تا 15 دقیقه زمان شما را خواهند گرفت و پس از آن شما می‌توانید آزادانه در بازار فعالیت کنید، اما چنانچه مبلغ واریزی شما بالاتر از 100 میلیون تومان باشد باید فرایند واریز از طریق حواله انجام شود که توضیحات لازم باز هم از طریق پشتیبانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
واریز تتر به آمارکتس
برای شروع فعالیت در بروکر آمارکتس به سرمایه اولیه نیاز دارید. برای شارژ حساب معاملاتی خود باید مبلغی را به کابین خود در بروکر واریز کنید. در ادامه نحوه واریز سرمایه در بروکر Amarkets را شرح خواهیم داد. فراموش نکنید واریز و برداشت در این بروکر به‌کمک ارزهای دیجیتال همچون تتر یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌هاست.
ابتدا وارد کابین خود در بروکر شوید و از ستون سمت راست تصویر روی تب «واریز و برداشت» کلیک کرده و سپس از زیرمنویی که برای شما باز می‌شود، گزینه «واریز جدید» را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با کلیک روی گزینه «واریز وجه» در سمت چپ تصویر نیز به بخش واریز منتقل شوید.

در این مرحله ابتدا باید کیف پولی را که می‌خواهید تترها به آن انتقال داده شوند انتخاب کنید. در کادر بعد باید دارایی و روش پرداخت را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید گزینه موردنظر خود را (با کمک گرفتن از نوار جست‌وجو) بیابید. همان‌طور که در تصویر هم می‌بینید، امکان واریز تتر (USDT) براساس شبکه‌های انتقال و درگاه‌های پرداخت متفاوت برای تریدرها وجود که هرکدام کارمزد متفاوتی دارند. گزینه موردنظر خود را از این بخش انتخاب کنید.

پس از پر کردن دو کادر اول که به‌ترتیب مربوط به کیف پول و تتر براساس شبکه مورد نظر است، باید در کادر سوم تعیین کنید می‌خواهید چند واحد تتر را به حساب خود در بروکر واریز کنید. رقم مورد نظر خود را واریز کرده و سپس روی گزینه «واریز وجه» کلیک کنید.

در این مرحله شما باید تأیید کنید که قصد واریز چه مقدار تتر را به حساب خود دارید. اگر رقم آورده شده در این صفحه با درخواست شما مطابقت دارد، روی گزینه «تأیید» کلیک کنید. توجه داشته باشید آدرس و بارکدی که در مرحله بعد برای واریز در اختیار شما قرار می‌گیرند، تنها تا سه ساعت بعد معتبر هستند و اگر طی سه ساعت واریز را انجام ندهید، باز هم باید فرایندی را که توضیح دادیم طی کنید تا آدرس کیف پول جدیدی برای دریافت تترها در حساب خود دریافت کنید.

در اینجا هم آدرس به‌صورت کاراکتر و هم بارکد در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید به‌راحتی از هرکدام استفاده کنید. کاری که پس از کپی کردن آدرس باید انجام دهید این است که وارد کیف پول خود شوید، رمز ارز تتر را بر مبنای شبکه انتقالی که در اینجا انتخاب کرده بودید پیدا کنید و فرایند ارسال دارایی (معمولاً با گزینه Send) از کیف پول را انجام دهید.
خوشبختانه به‌دلیل امکان فارسی کردن پلتفرم بروکر، واریز و برداشت در بروکر آمارکتس به‌سادگی انجام می‌شود. البته پشتیبانی قوی نیز در این میان بی‌تأثیر نیست.

آموزش برداشت در ای مارکتس
برداشت از آمارکتس به تاپ چنج
واریز و برداشت در بروکر آمارکتس به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که ما در این بخش برداشت به کمک تاپ‌ چنج را بررسی خواهیم کرد. پس از انجام معاملات در بازارهای مالی حتماً به برداشت دارایی هم فکر خواهید کرد. یکی از روش‌های ساده برای برداشت دارایی از بروکر Amarkets کمک گرفتن از صرافی تاپ چنج است که در این بخش از فرایند انجام کار آن را شرح خواهیم داد.
ابتدا وارد کابین شخصی خود در بروکر شوید و سپس از ستون سمت راست تصویر روی تب «واریز و برداشت» کلیک کنید و از منوی ظاهرشده گزینه «برداشت جدید» را انتخاب کنید.

واریز و برداشت در بروکر آمارکتس به‌کمک صرافی تاپ چنج در میان ایرانیان بسیار رایج است. پس از رفتن به بخش برداشت در بروکر و در این مرحله باید کیف پولی که قصد برداشت از آن را دارید از کادر اول انتخاب کنید، اما از آنجا که قصد برداشت به‌کمک صرافی تاپ چنج را دارید، در کادر دوم باید Top Changr (TCPay) را انتخاب کنید و در کادر سوم نیز تعیین کنید که قصد برداشت چه مقدار دلار را دارید.

در این مرحله تنها کافی است برای تأیید برداشت روی گزینه Next یا «بعدی» کلیک کنید تا به مرحله بعد در برداشت از بروکر آمارکتس به کمک تاپ چنج منتقل شوید. در مرحله بعد که مرحله پایانی است ادامه فرایند برداشت را شرح خواهیم داد.

در این کادر باید آدرس کیف پول تاپ چنج خود را که می‌خواهید سرمایه شما به آن منتقل شود وارد کنید و درنهایت روی گزینه «Next» کلیک کنید. با انجام آنچه گفته شد برداشت دلاری از حساب شما در بروکر آمارکتس به صرافی تاپ چنج انجام خواهد شد.

برداشت ریالی از آمارکتس
برای برداشت ریالی در بروکر آمارکتس پس از ورود به کابین شخصی خود، از ستون سمت راست تصویر ابتدا باید روی تب «واریز و برداشت» کلیک کنید و از زیرمنویی که نمایان می‌شود «برداشت جدید» را انتخاب کنید. حالا در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، در کادر اول کیف پولی را که قرار است سرمایه از آن برداشت شود و در کادر دوم نیز گزینه ACARD را انتخاب کنید؛ زیرا قصد دارید برداشت ریالی داشته باشید. کادر سوم نیز مانند دیگر روش‌های برداشت مربوط به مبلغ برداشت است که باید آن را براساس دلار وارد کرده و در انتها روی گزینه «برداشت» کلیک کنید.

پس از وارد کردن مبلغ برداشت و انتخاب روش ACARD، میزان کمیسیون برداشت برای شما به نمایش درمی‌آید که برای تکمیل برداشت باید روی گزینه «بعدی» کلیک کنید. حالا تنها کاری که باقی می‌ماند این است که شماره کارت، شماره شبا و نام و نام خانوادگی خود را در فرمی که برای شما نمایش داده می‌شود وارد کرده و روی گزینه بعدی کلیک کنید.
با انجام آنچه گفته شد، برداشت به‌صورت ریالی انجام می‌شود و مبلغ مورد نظر به شماره کارتی که وارد کرده بودید انتقال داده خواهد شد. واریز و برداشت در بروکر آمارکتس به‌کمک ریال و بانک‌های داخلی یکی از روش‌هایی است که در کنار تاپ‌ چنج و تتر، طرفداران بسیاری دارد.
برداشت تتر از آمارکتس
در ادامه بررسی روش‌های واریز و برداشت در بروکر آمارکتس، به برداشت تتر می‌رسیم. در این روش برداشت نیز مانند روش‌هایی که پیش از این شرح دادیم، ابتدا باید از ستون سمت راست تصویر به بخش «واریز و برداشت» بروید و روی گزینه «برداشت جدید» کلیک کنید.
حالا در بخش برداشت در سمت چپ صفحه باید کیف پولی را که قرار است مبلغی از آن برداشت شود از کادر اول انتخاب کنید و رمز ارز تتر (USDT) را بر مبنای یک شبکه انتقال نیز در کادر دوم قرار دهید. در کادر آخر نیز باید مبلغ برداشت را وارد کرده و درنهایت روی گزینه «برداشت» در پایین صفحه کلیک کنید.

در مراحل بعد نیز باید آدرس کیف پولی را که قرار است تترها به آن انتقال داده شوند وارد کنید تا درخواست برداشت پس از بررسی و تأیید توسط تیم پشتیبانی انجام شود. بهتر است پیش از آغاز عملیات برداشت در بروکر، به کیف پول مراجعه کرده و آدرس کیف پول برای دریافت رمز ارز تتر را بر مبنای شبکه انتقالی مورد نظر استخراج و سپس به سایت بروکر مراجعه کرده و فرایند برداشت تتر را تکمیل کنید.
توجه داشته باشید شبکه انتقال در بروکر و کیف پول باید یکسان انتخاب شوند؛ در غیر این صورت احتمالاً دارایی شما از بین خواهد رفت یا در بهترین حالت برداشت انجام نمی‌شود.

شارژ حساب Amarkets
به‌طورکلی برای انجام شارژ حساب یا واریز باید از ستون سمت راست تصویر روی تب «واریز و برداشت» کلیک کرده و سپس گزینه «واریز» را انتخاب کنید. البته علاوه بر روش‌هایی که پیش از این درباره چگونگی شارژ حساب معاملاتی در بروکر Amarkets به روش‌های مختلف شرح دادیم، در اینجا قصد داریم راهنمای دیگری در این باره ارائه دهیم.
شما می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و تمام روش‌های واریز سرمایه به حساب بروکر را مشاهده کنید. درصورت نیاز به راهنمایی در این باره می‌توانید روی لینک «نحوه واریز» در مقابل روش مورد نظر کلیک کنید یا اطلاعاتی مانند زمان احتمالی انجام واریز و هزینه آن را بررسی کنید و سپس فرایند واریز را طبق آنچه توضیح داده شد دنبال کنید.
گفتنی است واریز ریالی درون بروکر انجام نمی‌شود، بلکه کاربران باید واریز را به‌کمک یکی از صرافی‌های طرف قرارداد آمارکتس انجام دهند و سپس رسید خرید را برای تیم پشتیبانی ارسال کنند.
نباید فراموش کنید که اگر بخواهید هرکدام از روش‌های واریز، به جز واریز به کمک ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید، باید پیش از انجام واریز روی لینک «روش پرداخت تأیید نشده است» کلیک کنید و روش مورد نظر خود را با ارسال تصاویری از مدارک بانکی یا حساب خود در پلتفرم‌های مالی مورد نظر تأیید کنید.
با کلیک روی لینک «راهنمای تأیید سیستم پرداخت/ کارت اعتباری» می‌توانید توضیحاتی برای تأیید روش‌های پرداخت مختلف را بررسی کنید و طبق آن عملیات را انجام دهید.
 
سخن پایانی
واریز و برداشت در بروکر آمارکتس یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های مالی است که هر تریدر و فعال بازار باید با آن آشنا باشد. شناختن روش‌های مختلف برای انجام این کار به شما کمک می‌کند با توجه به شرایط خود، بهترین روش را انتخاب کنید. بروکر آمارکتس با توجه به خدمات مختلفی که ارائه می‌دهد و البته با توجه به اعتبار و سابقه‌ای که دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای فعالیت ایرانیان در بازار فارکس، ارزهای دیجیتال و… باشد.
ما سعی کردیم در این مقاله روش‌های کاربری واریز و برداشت در بروکر آمارکتس برای ایرانیان را بیان کنیم. با مطالعه این مقاله و به کار گرفتن دستورالعمل‌ها می‌توانید اولین قدم برای شروع فعالیت در بازار (البته پس از ثبت‌نام) را بردارید.
پرسش‌های متداول

آیا امکان واریز و برداشت تتر به آمارکتس وجود دارد؟

بله، تریدرهایی که بخواهند تتر به حساب خود در بروکر Amarkets واریز کنند می‌توانند به‌راحتی و در بخش واریز یا برداشت، تتر را روی شبکه انتقال مورد نظر خود بیابند و فرایند واریز و یا برداشت را طبق آنچه در متن مقاله آورده‌ایم، طی کنند.

پرکاربردترین روش واریز و برداشت غیر ریالی به بروکر آمارکتس کدام است؟

به‌طورکلی می‌توان گفت واریز تتر، ریال و استفاده از صرافی تاپ ‌چنج رایج‌ترین روش‌های واریز و برداشت در بروکر آمارکتس است. استفاده از روش تاپ ‌چنج در میان افرادی که از این صرافی استفاده می‌کنند بسیار رایج است، اما کاربران بسیاری علاوه بر فارکس، در بازار رمز ارزها نیز فعال هستند که چنین افرادی برای واریز و برداشت به دفعات از تتر نیز استفاده می‌کنند.

حداقل واریز به بروکر آمارکتس چقدر است؟

اگر حساب استاندارد و فیکس داشته باشید در واریز اولیه به حساب خود باید حداقل 100 دلار را در نظر بگیرید و اما اگر حساب ECN بسازید، حداقل واریز اولیه به مبلغ 200 دلار افزایش پیدا می‌کند.

آیا واریز ریالی به بروکر Amarkets انجام می‌شود؟

بله، یکی از روش‌های واریز و برداشت در بروکر آمارکتس، واریز ریالی است. در این روش کاربران باید با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنند و راهنمایی شوند. فرایند این کار را در طول مقاله شرح دادیم.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۷۰ رای)

۴.۵

ترتیبی که برای خواندن مقالات بروکر ای مارکتس به شما پیشنهاد میکنیم:

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا