قیمت دنا پلاس در بورس کالا اعلام شد / شرایط خرید – اپ آگهی

به گزارش اپ آگهی، جزئیات عرضه و قیمت دنا پلاس در بورس کالا را در ادامه بخوانید.
عرضه دنا پلاس در بورس کالا با حواشی زیادی همراه بوده است، از لغو عرضه تا بازگشت به بورس کالا گرفته تا افزایش ۵۰۰۰ دستگاه از این خودرو در بورس از جمله این حاشیه‌ها بوده است.
پیش از این قرار بود تعداد ۵۰۰۰ دستگاه خودرو در بورس کالا عرضه شود که تعداد عرضه این خودرو به ۱۰ هزار دستگاه افزایش پیدا کرده است.

قیمت پایه دنا پلاس ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است که ۱۰۰ درصد این مبلغ باید در حساب افراد موجود باشد.پیش‌بینی می‌شود این خودرو تا ۲۰۰ میلیون تومان زیر قیمت بازار در بورس کشف قیمت شود.تاریخ تحویل دنا پلاس دستی سفید در این طرح فروش ۲۷ اسفند ماه سال جاری است.
شرایط خرید خودرو
هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند.
همچنین اشخاصی که در عرضه‌های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند. خریداران باید جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند.

گفتنی است؛ خریداران باید در زمان مقرر که طی پیامک تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه‌های جانبی شامل چهار میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان در ازای بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله باید پرداخت شود، کند.در صورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا پنج روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می‌شود.
قیمت پایه دنا پلاس
بر اساس بخشنامه منتشر شده شرایط فروش دنا پلاس، قیمت پایه دنا پلاس ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. رنگ عرضه شده سفید و تعداد عرضه این خودرو ۵۰۰۰ دستگاه می باشد .
پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۱۰۰درصد اعلام شده است و زمان تحویل خودروی دنا پلاس در این نوبت فروش ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ می باشد.
متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۱۳ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان را به عنوان هزینه های جانبی شمال شماره گذاری و بیمه و … بپردازند.
بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته اند.
هرکدملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی ازکدهای عرضه شده درتاریخ عرضه می‌باشد. خریداران باید ۱۸سال تمام را داشته باشند.
مشخصات دنا پلاس
دنا پلاس دارای موتور EF7 با حجم موتور ۱۶۴۵ / حداکثر قدرت موتور ۱۱۳ اسب بخار / حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتون متر / استاندارد آلایندگی یورو ۵ / ترمز عقب کاسه ای / سیستم ترمز ضد قفل ( EBD و ABS ) گیربکس ۵ دنده دستی / رینگ ۱۵ اینچ فولادی / سنسور دنده عقب / دوربین دید عقب / کروز کنترل / آینه های جانبی برقی / صندلی راننده و صندلی شاگرد ۸ حرکته برقی / مالتی مدیا / فرمان هیدرولیکی / کلیدهای کنترلی روی فرمان

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا