قیمت دلار 11 فروردین 1403

«اپ آگهی» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار در نخستین روز از دومین هفته سال ۱۴۰۳ با نوسانی محدود و با همان قیمت آخرین روز هفته گذشته بازگشایی شد. بازار ارز همچنان در تعطیلات نوروزی قرار دارد و معاملات غیرنقدی فعال است.

به گزارش اپ آگهی، قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی در نخستین روز از هفته دوم سال با روندی خنثی بازگشایی شد. این در حالی بود که سایر ارزها نیز نوسان محدود قیمتی داشتند. امروز دلار در پله هفتم کانال نخست کریدور ششم نوسان دارد.

فعالان بازار ارز، مبادلات ارزی در روزهای نوروز را کم‌رمق می‌دانند و معتقدند در روزهای ابتدایی سال تقاضا در کف خود قرار دارد و جریانات و اخبار سیاسی به بازار خط می‌دهد. اخبار سیاسی حکایت از آرامش نسبی دارد و همین موضوع معاملات ارز را در رکود قرار داده است.

یورو در مرکز مبادله ارزان شد

گفتنی است روز شنبه ۱۱ فروردین قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله ایران بدون تغییر نسبت به هفته گذشته روی رقم ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان ثابت ماند. قیمت حواله دلار نیز در این مرکز بدون تغییر بود و رقم ۴۰ هزار و ۵۵۲ تومان را ثبت کرد.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز به رقم ۶۶ هزار و ۶۵۰ تومان رسید. قیمت اسکناس یورو و حواله یورو در مرکز مبادله اما کاهشی بود و به ترتیب ارقام ۴۶ هزار و ۹۱۰ تومان و ۴۳ هزار و ۷۵۹ تومان را ثبت کرد.

 قیمت درهم با رقم ۱۶ هزار و ۷۴۰ تومان در معاملات پشت خطی کلید خورد. تتر روی رقم ۶۲ هزار و ۱۵۰ تومانی ایستاد.قیمت پوند انگلیس  روی رقم ۷۷ هزار و ۹۰۰ تومانی ایستاد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

 

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا