قرعه کشی به انگلیسی، گردونه، برنده شدن، بانک و معنی

[ad_1]

قرعه کشی به انگلیسی میشود lottery (لاتاری) البته draw و raffle هم استفاده می شود معنی قرعه کشی در سایت متفاوت است. گردونه قرعه کشی به انگلیسی میشه wheel of fortune (گردونه شانس) و برنده شدن در قرعه کشی میشه winning lottery ضمنا جایزه میشه award و قرعه کشی فوتبال میشه football lottery (دقت کنید با bet به معنی شرط بندی فرق داره. قرعه کشی بانک میشه bank lottery.

در این مطلب تعاریف قرعه کشی در فارسی و انگلیسی، کاربرد آن در جمله با مثال و بقیه نکات کاربردی را می آموزید.

راهنمای مطالعه

قرعه کشی به انگلیسی میشود lottery (لاتاری) البته draw و raffle هم استفاده می شود معنی قرعه کشی کلمه سوم در زبان انگلیسی رایج تر است. در این مطلب تعاریف قرعه کشی در فارسی و انگلیسی، کاربرد آن در جمله با مثال و بقیه نکات کاربردی را می آموزید.

draw

lottery

raffle

balloting

drawing(of lots)

sweepstakes

drawing

قرعه کشی به انگلیسی

قرعه کشی روشی برای اهدای جوایز است که در آن از بین تمام شرکت کنندگان در قرعه کشی، تعداد محدودی به صورت تصادفی به عنوان برنده انتخاب می‌شوند. قرعه کشی آنلاین یکی از انواع قرعه کشی است.

ویکی پدیا

قرعه کشی به انگلیسی

من هیچ وقت در قرعه‌کشی برنده نمی‌شوم
I’ll never win the lottery


قرعه کشی” در فرهنگ لغت فارسی – انگلیسی
drawing


این فقط شانس قرعه کشی است.

It’s just luck of the draw


گردونه قرعه کشی به انگلیسی

گردونه قرعه کشی به انگلیسی میشود lottery machine و drawing machine البته گردونه قرعه کشی معنی چرخ شانس یا Wheel هم است گردونه قرعه کشی آنلاین یک ابزار برای انتخاب برنده و اسامی به صورت تصادفی می باشد البته گردونه قرعه کشی خانگی مخصوص صندوق های قرعه کشی و فروشگاه های مختلف هم وجود دارد .

گردونه قرعه کشی

lottery machine
drawing machine
gravity pick lottery machine
mechanical lottery machine

لاتاری چیست

لاتاری یا بخت آزمایی (lottery) نوعی قرعه کشی است که شامل کشیدن اعداد به صورت تصادفی برای یک جایزه است. برخی از دولت ها قرعه کشی را غیرقانونی می دانند، در حالی که برخی دیگر آن را تا حد سازماندهی یک قرعه کشی ملی یا دولتی تایید می کنند.

لاتاری چیست

lottery
یه قرعه کشی بین بچه های محروم بود

Part of the lottery of being an underprivileged kid

شاید قرعه کشی برنده بشی
Maybe hit the lottery.


برنده شدن در قرعه کشی به انگلیسی

برنده شدن در قرعه کشی به انگلیسی معنی مختلفی دارد برنده شدن به معنی overcome , outmatch , win , carry می باشد من برنده شدم به انگلیسی میشود : I won

برنده شدن در قرعه کشی

قرعه کشی فوتبال به انگلیسی

قرعه کشی فوتبال شامل قرعه کشی لیگ برتر، قرعه کشی جام جهانی و جام حذفی می باشد که پس از مشخص شدن برنامه و زمان آن مراسم قرعه کشی توسط افراد مشهور هر رشته ورزشی به صورت پخش زنده انجام میشود .

قرعه کشی بانک به انگلیسی

قرعه کشی بانک به انگلیسی The winner of the lottery held by bank معنی میشه. قرعه کشی که توسط بانک‌ های ایرانی انجام می‌شود افرادی که حساب‌های قرض‌الحسنه دارند برندهٔ جوایزی می‌شوند.

بانک سپه، بانک ملی، ملت و کشاورزی در مناسبت‌های مختلف قرعه کشی ها و مسابقه هایی برگزار می‌ کند که می‌توانید با مراجعه به سایت آنها در قرعه کشی بانک ها شرکت کنید یا با عضویت در شبکه‌های اجتماعی بانک ها از این دسته قرعه کشی ها و مسابقه ها باخبر شوید

جدیدترین قرعه کشی مربوط به بانک سپه است که نتایج قرعه کشی و برندگان چهل و سومین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز سال 1402 در سایت این بانک اعلام شد.

جایزه به انگلیسی

جایزه به انگلیسی میشود prize ، reward البته معانی دیگری هم دارد که در جمله های زیر قابل مشاهده است.

جایزه به انگلیسی

جایزه
prize
جایزه دادن
crown, reward
جایزه شرطبندی
bet
جایزه نوبل
nobel prize

جایزه اسکار
oscar
جایزه با تخفیف زیاد
giveaway
جایزه برنده
stake
جایزه بزرگ
jackpot

مسابقه به انگلیسی

مسابقه به انگلیسی می شود Match (مَچ) البته Competition و race هم استفاده می شود مسابقه دادن یا رقابت کردن to compete نیز کاربرد دارد

مسابقه به انگلیسی

قرعه کشی انلاین

قرعه کشی آنلاین که بیشتر توسط سایت و برنامه قرعه کشی انجام میشود برنده به صورت تصادفی یا رندوم انتخاب میشود قرعه کشی آنلاین اینستاگرام در استوری و به صورت لایو برگزار میشود که هیجان مسابقات اینستاگرامی بین فالوور ها را افزایش داده است .

نظرات و تجربه شما

شما از کدام معنی قرعه کشی به انگلیسی بیشتر استفاده می کنید و به نظر شما کدام کلمه بیشتر کاربردی و صحیح است؟

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا