قرعه کشی اینستاگرام با اکسل

[ad_1]

قرعه کشی اینستاگرام با اکسل یکی از روش های انجام قرعه کشی در اینستاگرام است که با گرفتن خروجی اکسل از فالوورها و کامنت های پست مسابقه اینستاگرامی امکان پذیر است نرم‌افزار قرعه‌ کشی در اکسل، نرم‌افزاری هست که با تولید عدد تصادفی در اکسل می توانید یک قرعه‌کشی رندوم و فوری بین کاربران خود برگزار کنید.

راهنمای مطالعه

قرعه کشی در اکسل

قرعه کشی در اکسل از طریق لیست اسامی، کدملی و کد قرعه کشی انجام میشود البته برای قرعه کشی اینستاگرام اول خروجی اکسل از کامنت های اینستاگرام را با ورود به برنامه قرعه کشی انلاین اینستاگرام گرفته و سپس انتخاب برنده را رایگان انجام دهید.

خروجی اکسل از کامنت های اینستاگرام

برای گرفتن خروجی اکسل از کامنت های اینستاگرام وارد برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 شده و گزینه comment را انتخاب کرده و لینک پست مسابقه را در برنامه قرعه کشی قرار دهید و در کمتر از 30 دقیقه فایل اکسل از کامنت ها را می تونید دانلود کنید.

مشاهده نمونه فایل اکسل کامنت ها

ورود به برنامه قرعه کشی

شمارش بیشترین کامنت در اینستاگرام

شمارش کامنت ها و خروجی اکسل از کامنت های اینستاگرام بر اساس بیشترین کامنت یا تگ مرتب سازی میشود در این نوع قرعه کشی، برنده مسابقه اینستاگرامی کاربری خواهد بود که بیشترین تگ یا کامنت را انجام داده است

فایل اکسل بیشترین تگ و منشن

فایل اکسل بیشترین کامنت

برای دانلود کامنت های اینستاگرام بر اساس بیشترین کامنت و یا شمارش تگ ها وارد سایت قرعه کشی مارکتینگ 98 شده و بعد از وارد کردن لینک اینستاگرام در برنامه قرعه کشی گزینه فایل بر اساس بیشترین کامنت و تگ را هم نیاز دارم را انتخاب کنید.

قرعه کشی اینستاگرام با اکسل

خروجی اکسل از فالوور های اینستاگرام

خروجی اکسل از فالوور های اینستاگرام برای مسابقه های اسپانسری و آنالیز فالوورهای پیج اینستاگرام موثر است برای دانلود لیست فالوورهای اینستاگرام در فایل اکسل گزینه follower را در برنامه قرعه کشی اینستاگرام انتخاب کرده و ایدی پیج خود را وارد کنید امکان گرفتن خروجی اکسل تا 5 میلیون فالوور امکان پذیر است .

نمونه خروجی اکسل از فالوورها

 خروجی اکسل از فالوور های اینستاگرام

قرعه کشی لایک اینستاگرام

قرعه کشی بین لایک های اینستاگرام و خروجی اکسل از لایک کنندگان مسابقه اینستاگرامی در سایت مارکتینگ 98 امکان پذیر است برای این کار کافیه وارد برنامه قرعه کشی اینستاگرام شده و گزینه like رو انتخاب کرده و لینک پست را در برنامه قرار دهید تا در کمتر از یک ساعت فایل را دانلود کرده و قرعه کشی یا انتخاب برنده را انجام دهید.

نحوه قرعه کشی در اکسل

با دانلود فایل قرعه کشی در اکسل شما می توانید ساخت قرعه کشی رندوم در اکسل بدون تابع و فرمول برای لیست اسامی و اعداد انجام دهید مراحل قرعه کشی در اکسل و آموزش انتخاب برنده :

  1. ابتدا فایل قرعه کشی در اکسل را دانلود کنید.
  2. لیست اسامی شرکت کننده در مسابقه را در sheet اطلاعات وارد کنید .
  3. در بخش قرعه کشی تعداد برنده ها را تعیین کنید.
  4. تیک شروع مجدد قرعه کشی را بزنید.

    با هر بار زدن یا برداشتن تیک قرعه کشی بار دیگر با همان “تعداد برنده” قرعه کشی انجام خواهد شد.

قرعه کشی اینستاگرام با اکسل

تولید اعداد تصادفی و قرعه کشی در اکسل

تولید عدد تصادفی در اکسل برای انجام قرعه کشی، به دست آوردن لیست تصادفی از اعداد برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، یا انتخاب تصادفی دانش آموزان برای تشکیل گروه در مدرسه کاربرد دارد برای ایجاد کردن عدد تصادفی در اکسل از دو تابع Rand و Randbetween استفاده می‌شود که فرمول قرعه کشی در اکسل و استفاده از توابع اکسل در زیر آموزش داده شده است.

فرمول قرعه کشی در اکسل

با استفاده از فرمول و تابع قرعه کشی در اکسل با استفاده از تولید اعداد تصادفی یک قرعه کشی رندوم برگزار کنید در ادامه با فرمول قرعه کشی در اکسل بیشتر آشنا می شوید.

تابع Rand

تابع Rand هیچ آرگومانی ندارد و فقط با پرانتز باز و بسته استفاده می شودو نتیجه آن هم یک عدد تصادفی اعشاری بین 0و 1هست که احتمال تکرار خیلی خیالی کمی داره.

تابع int اکسل به همراه تابع Rand

اگر بخواهیم قرعه کشی در اکسل بین اعداد 1 تا 100 انجام شود کافیست تابع INT را به همراه تابع Rand به شکل زیر به کار ببریم.
=INT(RAND()*100)+1

تابع Randbetween در اکسل

استفاده از این تابع نیز بسیار ساده می باشد و دو آرگومان دارد، آرگومان اول عدد کوچکتر و آرگومان دوم عدد بزرگتر، سپس این تابع یک عدد تصادفی بین دو عدد را بر می گرداند.
=RANDBETWEEN(0,50)
به جای عدد 0 و 50 می توانید آدرس 2 سلول را که اعداد در آن متغیر است وارد کنید.

سوالات متداول قرعه کشی اینستاگرام با اکسل

قرعه کشی اینستاگرام با اکسل چگونه است؟

قرعه کشی اینستاگرام با اکسل یکی از روش های قرعه کشی رایگان در اینستاگرام است که با گرفتن خروجی اکسل از کامنت ها یا فالوور ها با سایت مارکتینگ 98 امکان پذیر است.

خروجی اکسل از کامنت ها و فالوور ها چگونه است؟

خروجی اکسل از کامنت های اینستاگرام برای قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی به صورت آنلاین و با یک کلیک از طریق برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 قابل انجام است

شمارش کامنت ها و بیشترین تگ به چه صورت است؟

برای شمارش و دانلود کامنت های اینستاگرام بر اساس بیشترین تگ یا کامنت کافیه در هنگام تکمیل فرم گزینه فایل بر اساس بیشترین کامنت و تگ را هم نیاز دارم را انتخاب کنید.

نحوه اجرای قرعه کشی لایو و زمان انجام چقدر می باشد؟

مدت زمان اعلام نتیجه قرعه کشی بستگی به تعداد کامنت و لایک پست مسابقه اینستاگرامی دارد برای کمتر از 10 هزار کامنت حدودا 30 دقیقه زمان میبرد و برای انجام قرعه کشی لایو می توانید از بخش لایو اینستاگرام یا برنامه های ضبط فیلم اندرویدی استفاده کنید.

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا