قرعه کشی انلاین گوگل + معرفی 5 سایت قرعه کشی آنلاین اینستا

[ad_1]

می 15, 2023


2.21k بازدید

قرعه کشی انلاین گوگل و انتخاب برنده توسط اعداد رندوم با گردونه قرعه کشی انلاین هیجان مسابقه را چندین برابر می کند در این مقاله از سایت سئو تگ نحوه قرعه کشی با گوگل را توضیح داده ایم. برای استفاده از این قابلیت گوگل کلمه spinner را در گوگل جستجو کنید و با کمک این ابزار گوگل قرعه کشی آنلاین را انجام دهید با این روش می توان قرعه کشی را حداکثر بین 20 نفر انجام داد.

معرفی 5 سایت قرعه کشی اینستاگرام

اگر شما هم در اینستاگرام فعالیت دارید و کسب و کار خود را در آن تبلیغ و معرفی می کنید حتما در زمان های خاصی برای پیج خود یک مسابقه برگزار می کنید و به کاربر برنده جوایزی اهدا می کنید، خب برای انجام قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی خود نیاز به یک برنامه دارید تا فرایند قرعه کشی را برای شما انجام دهد.

در این مقاله 5 سایت قرعه کشی آنلاین اینستاگرام را معرفی می کنیم.

یکی از بهترین سایت های ایرانی برای قرعه کشی آنلاین اینستاگرام وب سایت مارکتینگ 98 می باشد می توان در این سایت بین کامنت ها، لایک ها، فالورها و فالووینگ ها هم قرعه کشی را انجام داد. برای استفاده از این برنامه قرعه کشی شما باید هزینه ای اندکی پرداخت کنید سپس می توانید به صورت نامحدود و رایگان قرعه کشی را انجام دهید مدت زمان دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل به تعداد آن بستگی دارد مثلا برای هر 10 هزار کامنت 1 الی 2 ساعت زمان نیاز است

سایت قرعه کشی marketing98

یک سایت بسیار ساده جهت قرعه کشی مسابقات اینستاگرامی.بعد از وارد شدن در این سایت باید لینک پست مربوط به مسابقه را در آن وارد کنید و سپس تعدا برندگان را مشخص کرده و قرعه کشی را انجام دهید. برای استفاده از این سایت نیاز به وارد کردن اطلاعات کاربری پیج اینستاگرام خود ندارید

سایت wask

3.سایت قرعه کشی simpliers

یک ابزار قرعه کشی است که بدون ثبت نام در سایت و بدون وارد کردن اطلاعات اکانت اینستاگرام خود می توان از آن استفاده کرد. کافیست وارد این سایت شوید و لینک پست جایزه دار خود را در آن وارد کنید و همچنین تعدا برندگان و یا کامنت های خاص را مشخص کنید و قرعه کشی را انجام دهید.

فقط به این نکته دقت کنید که این سایت قرعه کشی را بصورت رایگان فقط برای 300 کامنت انجام می دهد و اگر تعدا کامنت های بیشتری مدنظر شماست باید از نسخه دلاری آن استفاده کنید. که با دلار 55000 تومان اصلا توجیه اقتصادی ندارد.

سایت قرعه کشی simpliers

4.سایت gleam

برای استفاده از قابلیت های این سایت کافیست ابتدا در آن ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام همانند سایت های دیگر لینک پست مربوطه و تعداد برندگان و نیز می توانید تعداد منشن ها و یا شانس شرکت را هم مشخص کنید و در ادامه قرعه کشی خود را انجام دهید.فقط به این نکته توجه داشته باشید که این سایت تا حداکثر 100 کامنت را به صورت رایگان قرعه کشی کنید

سایت instabom

بدترین روش قرعه کشی اینستاگرام این است که از سایت Comment picker استفاده کنید. برای استفاده از این سایت باید اکانت بیزنس اینستاگرام داشته باشید و اکانت شما به فیسبوک وصل باشد. به پایین صفحه بروید. روی Log in with Facebook بزنید. سپس اطلاعات را در صفحه باز شده وارد کنید. تیک مجوزهای Access profile and posts from the Instagram account connected to your Page و Read content posted on the Page را بزنید تا امکان دسترسی سایت به اطلاعات فراهم شود.

قرعه کشی اینستاگرام

نظرات و پیشنهادات شما در مورد قرعه کشی؟

در این مطلب از سایت سئو تگ نحوه انجام قرعه کشی بین کامنت های اینستاگرام را آموزش دادیم. شما از کدام سایت برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا