راهنمای خرید تتر بدون احراز هویت

از محبوب‌ترین و در عین حال پرکاربردترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار می‌توان به تتر اشاره کرد، اما یکی از دغدغه‌های بسیار مهم خریداران و فروشندگان این ارز پرطرفدار مربوط به احراز هویت آن است. از آنجا که ورود به بازار رمز ارز و خرید این ارز با استفاده از احراز هویت حدود 24 تا 48 ساعت زمان نیاز دارد، بیشتر افراد به‌دنبال راهکار خرید تتر بدون احراز هویت هستند.
میزان زمان خرید تتر با طی کردن فرایند احراز هویت در تمامی سایت‌های فروش رمز ارز ثابت است و کاربران ملزم به انجام آن هستند. اگر در دسته افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال باشید، بدون شک با عوامل مؤثر و مهم در خرید و فروش ارزهای دیجیتال آشنا هستید.
از آنجا که کاربران ممکن است در سایت‌های رمز ارز با مشکل ثبت نام و احراز هویت مواجه شوند، پیدا کردن راهکاری برای انجام ندادن احراز هویت نکته‌ای مثبت محسوب می‌شود؛ بنابراین به‌دلیل آنکه بیشتر افراد تمایل به خرید و انجام معاملات خود از جمله رمز ارز تتر بدون احراز هویت دارند، قصد داریم در این مقاله از سری مقالات رمز ارز به بررسی این مورد بپردازیم. اگر شما نیز به دنبال کوتاه کردن سلسله مراتب خرید تتر بدون احراز هویت هستید تا انتها با ما همراه باشید.
نحوه خرید و فروش تتر بدون نیاز به احراز هویت
همان‌طور که می‌دانید ارزهای دیجیتال زیادی در بازار کریپتوکارنسی موجود هستند که به‌دلیل سودآور بودن طرفداران زیادی دارند. میزان توجه خریداران به یک ارز، محبوبیت و سودآوری یک ارز را مشخص می‌کند. همین امر سبب می‌شود ارزهای دیجیتالی مانند تتر که محبوبیت بالایی دارند، راه‌های مختلفی برای خرید داشته باشند.
در بسیاری از کانال‌های تلگرام یا صفحات اینستاگرام خرید تتر بدون احراز هویت بسیار عادی و بودن ریسک جلوه داده می‌شوند؛ درحالی‌که در واقعیت چنین نیست و ریسک بسیار بالایی دارد؛ زیرا در این حوزه افراد سودجوی بسیاری هستند که با وعده خرید و فروش تتر بدون احراز هویت اقدام به سرقت سرمایه افراد می‌کند.
بنابراین توصیه ما به شما این است که برای هدرنرفتن سرمایه و زحمات شما تا حد امکان اقدام به خرید و فروش تتر بدون احراز هویت نکنید، اما دلیل آن چیست؟ در ادامه به خطرهایی که با آن مواجه هستید و باید نسبت به آن آگاه باشید، می‌پردازیم.

معایب خرید تتر بدون احراز هویت
اولین و مهم‌ترین اصل سرمایه‌گذاری این است که بدون نگرانی و با خیال راحت سرمایه خود را جابه‌جا کنید و برای از دست دادن سرمایه خود استرس نداشته باشید. همان‌طور که می‌دانید سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال به نوبه خود بسیار استرس‌زاست.
حال تصور کنید از ابتدای سرمایه‌گذاری خود با این مشکل که ندانید سرمایه خود را به دست چه کسی سپرده‌اید نیز مواجه باشید. همین امر سبب می‌شود خرید تتر بدون احراز هویت منطقی و عقلانی به نظر نرسد و ریسک بالایی داشته باشد؛ بنابراین بهتر است 24 تا 48 ساعت منتظر تکمیل فرایند ثبت نام و احراز هویت خود برای خرید هر نوع رمز ارز شوید تا اینکه ریسک سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهید.
مزایای خرید تتر بدون احراز هویت
درباره بازار کریپتوکارنسی لازم است با تمام مزایا، معایب و راهکارهای هوشمندانه برای ورود به بازار مالی با رویکردی اقتصادی آشنا باشید. بدون شک خرید تتر بدون احراز هویت مزایای مختص خود را دارد، اما اینکه چه زمانی ریسک کردن درخصوص آن عقلانی است نیاز به داشتن دانش کافی دارد. در زیر به برخی از مزایای خرید این رمز ارز محبوب بدون طی کردن مراحل احراز هویت می‌پردازیم.
نیاز فوری به خرید رمز ارز
در برخی موارد مانند زمانی که شاهد نوسانات شدید بازار هستیم برای خارج نشدن از گوی رقابت لازم است با سرعت عمل بیشتری اقدام کنیم؛ بنابراین در این مواقع خاص بدون شک طی کردن پروسه احراز هویت مانند یک مانع بزرگ است، اما آیا واقعاً بی‌توجهی به این مانع با توجه به معایب گفته‌شده در بالا عقلانی است؟ این سؤالی است که باید قبل از تصمیم به فروش یا خرید تتر بدون احراز هویت از خودتان بپرسید و با توجه به شرایط در مورد آن تصمیم‌گیری کنید.
خرید تتر با قیمت ارزان
یکی از مواردی که سبب وسوسه شدن مشتریان برای خرید می‌شود، ارزان بودن قیمت یک کالاست. این یکی دیگر از مواردی است که سبب می‌شود افراد زیادی تمایل به خرید تتر بدون احراز هویت با قیمت ارزان‌تر داشته باشند.

کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی با استفاده از این پیشنهاد وسوسه‌انگیز افراد زیادی را به خود جذب می‌کنند، اما به‌راستی اینکه پس از خرید سرانجام سرمایه شما چه می‌شود مشخص نیست؛ بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید ابتدا سطح دانش و اطلاعات خود را تا حد زیادی افزایش دهید و تا حد امکان از خرید تتر بدون احراز هویت که پشتوانه ندارد، دوری کنید.
صرافی‌های بدون نیاز به احراز هویت برای خرید تتر
صرافی‌های رمز ارز بسیار کمی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اقدام به خرید تتر بدون احراز هویت کنید. صرافی‌های معتبری مانند بیت 24 و آوینکس هرگز خرید و فروش تتر را بدون تکمیل فرایند احراز هویت انجام نمی‌دهند.
بنابراین بهتر است شما نیز ریسک نکنید و خرید و فروش خود در بازار سرمایه‌گذاری را از روش‌هایی که امنیت مناسبی ندارند انجام ندهید. به‌طورکلی می‌توان گفت خرید هر نوع رمز ارز بدون طی مراحل احراز هویت کاری حرفه‌ای و عاقلانه‌ نیست و ما نیز آن را به شما توصیه نمی‌کنیم.

خرید تتر بدون احراز هویت در صرافی‌های خارجی
ممکن است این سؤال برایتان پیش آید که چگونه می‌توان در برخی صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت خرید و فروش تتر انجام داد؟ در پاسخ باید بگوییم در این نوع پلتفرم‌ها تنها امکان ترید یک جفت ارز مانند “USDT / BTC” بدون داشتن اطلاعات شخصی امکان‌پذیر است.
بنابراین اگر شما بخواهید در این پلتفرم‌ها نیز اقدام به خرید تتر یا هر نوع رمز ارز دیگر کنید ممکن نیست. همچنین برداشت‌های ارزی برای کاربران ناشناس نیز محدود است.
سخن پایانی
در این مقاله به نحوه خرید تتر بدون احراز هویت پرداختیم. به‌طورکلی یکی از موارد مهم در اصول کار حرفه‌ای صرافی‌های آنلاین فرایند خرید رمز ارز با احراز هویت است؛ زیرا بستر تمامی معاملات خرید و فروش در صرافی‌ها در دسترس بودن اطلاعات اولیه فرد معامله‌گر است.
از این‌رو به‌دلیل آنکه در این شرایط انتخاب دیگری برای سرمایه‌گذاران وجود ندارد، به‌طورکلی موضوع خرید تتر بدون احراز هویت رد می‌شود. با توجه به تمامی این موارد گفته‌شده صرافی‌های آنلاینی که بدون احراز هویت وجود دارند، تنها روشی خطرناک برای جذب سرمایه‌گذار هستند و در مقابل ادعاهای آن‌ها باید شک کرد.
به‌طورکلی نه‌تنها خرید تتر بلکه خرید سایر ارزهای دیجیتال نیز بدون احراز هویت واقعیت ندارد. توصیه ما نیز در پایان به شما این است که به‌جای صرف تایم و انرژی بالا برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله تتر بدون احراز هویت، زمان خود را روی فرایند ثبت نام در صرافی‌های معتبر بگذارید و ریسک معاملات خود را کاهش دهید.
 

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۸۳ رای)

۴.۴

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا