دانلود استوری اینستاگرام؛ سایت دانلود استوری اینستاگرام بدون لاگین

[ad_1]

استوری، از محبوب‌ترین قابلیت اینستاگرام است گاهی اوقات استوری‌ها واقعا جذاب هستند؛ به گونه‌ای که دلتان می‌خواهد آن‌ها را دانلود کرده و در گوشی خود ذخیره کنید. اما این کار چگونه صورت می‌گیرد؟ در این مطلب قصد داریم روش‌های دانلود استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر روش دانلود استوری اینستاگرام بدون برنامه، با بهترین سایت های دانلود استوری اینستاگرام هم آشنا شوید.

راهنمای مقاله

دانلود استوری اینستاگرام از طریق کامپیوتر

برای اینکه بتوانید از طریق کامپیوتر، استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنید، به افزونه نیاز دارید. اپلیکیشن‌های زیادی برای این منظور هستند نظیر ۴KDownloader اما عملکرد این اپ‌ها به گونه‌ای نیست که بتوانید تجربه‌ی خوبی از کار با آن‌ها داشته باشید.

پیشنهاد ویژه: خرید بازدید استوری

این اپ‌ها یا پولی هستند، یا اگر هم رایگان باشند، امکانات محدودی را در اختیارتان قرار می‌دهند. در نتیجه بهترین روش برای دانلود استوری اینستاگرام بدون لاگین استفاده از افزونه است. دانلود استوری اینستاگرام بدون برنامه و با استفاده از افزونه یک مزیت دارد و آن هم این است که می‌توانید بدون نیاز به نصب یک اپ خاص و به صورت مستقیم از همان صفحه‌ی اینستاگرام ویدیوی مورد نظر خود را دانلود کنید.

ورود به حساب کاربری اینستاگرام از طریق کامپیوتر

برای دانلود استوری اینستاگرام با لینک مستقیم و بدون برنامه، کافی است با مرورگر کروم خود، به حساب اینستاگرام وارد شوید. در ادامه روش قدم به قدم ورود به حساب کاربری اینستاگرام و دانلود استوری‌های مورد نظر را به شما آموزش خواهیم داد.

  • صفحه‌ی مرورگر را باز کرده و در قسمت آدرس، عبارت Instagram را بنویسید.
  • در قسمت نتایج، روی Instagram.com کلیک کنید که احتملا باید همان وب‌سایت نخست باشد.
دانلود استوری اینستاگرام از طریق کامپیوتر
  • اگر از طریق کامپیوتر این متن را می‌خوانید، می‌توانید روی این لینک کلیک کرده و وارد اینستاگرام شوید.
  • مطابق تصویر زیر، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد فیلدهای مربوطه کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
  • اگر حساب کاربری‌تان بارگذاری شود، باید در قسمت بالا، استوری‌ها، در سمت چپ، آیکون‌های مربوط به قابلیت‌های اینستاگرام از جمله اکسپلور، خانه و… و در قسمت میانی هم پست‌ها و ریلزها را مشاهده خواهید کرد. سمت راست هم دایرکت‌ها به نمایش در می‌آیند تا دسترسی سریعی به تمام قسمت‌ها داشته باشید.

نصب افزونه دانلود استوری اینستاگرام

قبل از انجام هر کاری، ابتدا باید دید چگونه باید افزونه را در مرورگر کروم نصب کنیم. برای این منظور هم فقط یک روش وجود دارد.

پیشنهاد ویژه: قرعه کشی استوری اینستاگرام

  • وارد فروشگاه افزونه گوگل کروم شوید.
  • در قسمت بالا-راست صفحه، آیکون سرچ را مشاهده می‌کنید. در این قسمت، نام افزونه‌ی اول و دوم را مطابق بالا، بنویسید.
دانلود استوری اینستاگرام از گوگل
  • حالا روی گزینه‌ی Add to Chrome در سمت راست-بالای صفحه کلیک کرده تا افزونه به مرورگر شما اضافه شود.
  • بلافاصله پس از دانلود، افزونه را به مرورگر خود پین کنید تا دم دستتان باشد.

حالا که با موفقیت وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شده‌اید و افزونه‌ها را هم نصب کردید، کافی است به سراغ استفاده از آن‌ها بروید. در زیر ۲ افزونه به شما معرفی می‌کنیم که عملکردشان کاملا با هم برابر است. این یعنی شما با هر دوی آن‌ها می‌توانید استوری اینستاگرام را با طی کردن یک روش مشابه دانلود کنید. علاوه بر این‌ها، ۴ افزونه دیگر هم به شما معرفی خواهیم کرد که عملکرد متفاوتی از هم دارند. از جمله مزیت‌های این افزونه‌ها در مقایسه با بسیاری از روش‌های دیگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان دانلود استوری اینستاگرام بدون برنامه
  • امکان دانلود استوری اینستاگرام به صورت رایگان
  • امکان دانلود استوری اینستاگرام بدون محدودیت
  • امکان دانلود استوری اینستاگرام بدون نیاز به خروج از صفحه‌ی کاربری

۱. افزونه Story Saver

دانلود استوری اینستا با لینک مستقیم

Story Saver نخستین افزونه‌ای است که می‌توانید از فروشگاه افزونه گوگل کروم دانلود و روی مرورگر خود نصب کنید. این افزونه به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به استفاده از هیچ اپ دیگر، بدون نیاز به کپی کردن لینک و مهم‌تر از همه، بدون نیاز به خروج از صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام، استوری‌های مورد نظر را با سرعت خوبی دانلود کنید.

۲. افزونه Story Saver For IG

Story Saver For IG دقیقا مثل Story Saver، برای دانلود استوری اینستاگرام بدون برنامه استفاده می‌شود و کیفیت و سرعت بسیار خوبی هم دارد. این افزونه هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و عملکردش دقیقا مثل افزونه‌ی بالاست.

نحوه‌ی کار با این دو افزونه هم به این صورت است که شما کافی است استوری مورد نظر را در اینستاگرام باز کرده و در هر کدام از ویدیوها یا تصاویر که خوشتان آمد و می‌خواهید دانلودش کنید، روی آیکون یکی از این دو افزونه که به مرورگر اضافه کرده‌اید کلیک کنید.

۳. INSSAVE – App for Instagram

این افزونه‌ی خاص به شما اجازه می‌دهد اینستاگرام را در نسخه‌ی دسکتاپ با تمام قابلیت‌های موبایلی آن اجرا کنید. با این تفاوت که امکان دانلود هم به شما می‌دهد. علاوه بر دانلود، شما امکان استفاده از اینستاگرام مثل اپلیکیشن موبایلی هم خواهید بود. این یعنی می‌توانید تصاویر و ویدیوهای خود را خیلی آسان و سریع آپلود کنید، به پیام‌های دایرکت دسترسی کامل داشته باشید، تصاویر و ویدیوها را به صورت FHD تماشا کنید.

  •  روی افزونه در کروم کلیک کنید.
  • چون از قبل وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شده‌اید، دیگر نیازی به ورود مجدد نیست اما اگر از شما چنین چیزی خواسته شد، باز هم وارد حساب کاربری خود شوید.
  • حالا وقتی از یک ویدیو یا استوری در هر بخشی از اینستاگرام خوشتان آمد، می‌توانید دانلودش کنید.
  • خوشبختانه این افزونه امکان دانلود استوری و پست اینستاگرام را هم به شما می‌دهد. وقتی ویدیوها را از طریق INSTASAVE مشاهده کنید، تصویری مطابق زیر برایتان به نمایش در می‌آید که کلیک روی آیکون دانلود هم در گوشه-بالای صفحه به نشانه‌ی امکان دانلود، ویدیو را دقایقی بعد به شما تحویل می‌دهد.
  • در استوری هم شما با همین آیکون مواجه می‌شوید که با کلیک روی آن، می‌توانید آن را دانلود کنید.

۴. FastSave & Repost for Instagram

یک افزونه‌ی بسیار قدرتمند که در همان اپلیکیشن اصلی اینستاگرام، آیکون دانلود آن زیر پست یا در استوری به نمایش در می‌آید. شما با استفاده از این افزونه هم می‌توانید پست و استوری اینستاگرام را دانلود کنید و هم آن‌ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. اما برخلاف INSTASAVE، امکان استفاده از اینستاگرام به صورت کامل با استفاده از آن وجود ندارد.

همچنین این افزونه به شما دو حق انتخاب می‌دهد. یک اینکه اینستاگرام را در حالت کامپیوتر اجرا کنید یا در حالت موبایل. در هر صورت، فرقی نمی‌کند چون شما می‌توانید هر ویدیویی را که خواستید به راحتی دانلود کنید.

۵. ToolMaster. Download toolkit for Instagram

دانلود استوری اینستاگرام

یکی از بهترین افزونه‌های دانلود استوری و پست اینستاگرام، ToolMaster. Download toolkit for Instagram است. افزونه‌ای که بلافاصله پس از نصب، می‌تواند هم امکان پست مجدد و هم دانلود پست و استوری را به شما بدهد. درون استوری هم می‌توانید استوری‌ها را به صورت تکی یا گروهی دانلود کنید.

۶. Story Space. Anonymous viewer for IG and FB

این افزونه، خاص و بسیار متفاوت است. شما با استفاده از آن می‌توانید به صورت مخفیانه، استوری افراد مختلف را ببینید. البته این کار شاید درست نباشد اما یکی از قابلیت‌های جذاب این افزونه است که اجازه نمی‌دهد افراد مختلف متوجه این شوند که شما استوری‌شان را دیده‌اید.

شما وقتی روی این افزونه کلیک کنید، اینستاگرام اجرا نمی‌شود. به عبارتی دیگر، با استفاده از این افزونه امکان استفاده از اینستاگرام به شکل معمول وجود ندارد. به جای آن، یک صفحه باز می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن، استوری‌های فیسبوک و اینستاگرام را مشاهده و دانلود کنید.

برای مشاهده‌ی ویدیوها، کافی است روی آیکون چشم در کنار حساب‌های کاربری اینستاگرام کلیک کنید. وقتی استوری باز شد، در سمت چپ-بالا، گزینه‌های Download و Download all را مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی آن‌ها، می‌توانید ویدیوها را به صورت تکی یا دست جمعی دانلود کنید.

دانلود استوری اینستاگرام از گوگل و بدون برنامه؛ سایت دانلود استوری اینستاگرام بدون لاگین

۱. Toolzu؛ سایت دانلود استوری و پست اینستاگرام بدون لاگین

دانلود استوری اینستا

Toolzu یکی از وب‌سایت‌های بسیار خوب و سریع برای دانلود استوری اینستاگرام است. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید تصاویر، ویدیو، تصاویر پروفایل و هرچیز دیگری را با استفاده از این وب‌سایت دانلود کنید. در واقع این همان روش دانلود استوری اینستاگرام از گوگل است.

  • فقط کافی است روی نام این وب‌سایت در بالا کلیک کنید تا وارد آن شوید.
  • از بین گزینه‌ها، روی Stories کلیک کنید.
  • حالا کافی است نام کاربری شخصی که به دنبال دانلود استوری‌اش هستید را بعد از @ در کادر خالی وارد کنید. سپس روی Download کلیک کرده و منتظر بمانید.
  • حالا می‌بینید که تمام استوری‌های شخص مورد نظر یکی پس از دیگری به نمایش درآمده و شما می‌توانید مطابق تمایل خود، یکی را که مد نظرتان هست دانلود کنید.

۲. StorySaver.net؛ سایت دانلود استوری اینستاگرام بدون لاگین

StorySaver.net یکی دیگر از وب‌سایت‌های خوب و کاربردی برای دانلود استوری اینستاگرام است که علاوه بر استوری، به شما امکان دانلود هایلایت را هم می‌دهد. در این وب‌سایت شما متأسفانه امکان دانلود پست را نخواهید داشت، فقط می‌توانید استوری و هایلایت را دانلود کنید.

  • روی نام این وب‌سایت در بالا کلیک کرده و وارد آن شوید.
  • حالا نام کاربری شخص یا سازمان را بدون اینکه نیازی به وارد کردن @ باشد، درون کادر خالی بنویسید.
  • حالا روی آیکون دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید.
  • در اینجا هم تمام استوری‌ها یا هایلایت‌های فرد (بسته به انتخاب شما در ابتدا)، به نمایش در می‌آیند که می‌توانید از بین آن‌ها، هر کدام را که می‌خواهید دانلود کنید.

وب‌سایت‌های دیگری هم برای این منظور وجود دارند. مثلا Instagram Story Downloader و Save Free و… اما اکثر آن‌ها کار مشابهی را انجام می‌دهند. در نتیجه فقط دو وب‌سایت را به شما معرفی کردیم تا هم سردرگم نشوید و هم بتوانید به هدف خود برسید.

برنامه دانلود استوری اینستاگرام برای اندروید و iOS

۱. Instant Video Downloader

یک برنامه‌ی فوق‌العاده قدرتمند و سریع برای دانلود استوری اینستاگرام است و به شما اجازه می‌دهد از عکس و ویدیو گرفته تا استوری، هایلایت و پست‌ها را دانلود کنید. فقط کافی است لینک ویدیو یا محتوای مورد نظر را درون این اپلیکیشن وارد کنید تا بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. به این صورت می‌توانید به دانلود استوری اینستا با لینک مستقیم بپردازید.

توجه داشته باشید این اپلیکیشن رایگان است اما در این صورت شاید تبلیغات نشان دهد. در نتیجه اگر می‌خواهید تجربه‌ی بدون تبلیغاتی داشته باشید، باید این برنامه را خریداری کنید که پیشنهاد نمی‌کنیم. چون تبلیغات آن آزاردهنده نیست و اصلا تجربه‌ی کاربری را مختل نمی‌کنند. بنابراین فقط کافی است در صورت نمایش صفحه‌ی مربوط به انتخاب اشتراک، روی آیکون X در بالا-راست صفحه کلیک کرده و برنامه را در حالت رایگان استفاده کنید.

  • در این حالت یک کادر به نمایش در می‌آید که کافی است لینک را درون آن قرار دهید. برای دریافت لینک، دو راه وجود دارد.
  • ابتدا روی آیکون ارسال که با فلش در کنار گزینه‌های لایک و کامنت قرار دارد کلیک کنید.
  • سپس روی گزینه‌ی Share ضربه بزنید و از بین اپ‌های به نمایش درآمده، Instant Downloader را انتخاب کنید.
  • حالا اپلیکیشن اجرا شده و به صورت خودکار، لینک را برای دانلود بارگذاری می‌کند.
  • برای استوری هم دقیقا همین مرحله را باید طی کنید.
  • اما در روش دوم، شما باید روی همان آیکون ارسال کلیک کنید اما این بار به جای اشتراک‌گذاری (Share)، روی گزینه‌ی Copy Link ضربه بزنید. حالا که لینک را در اختیار دارید، می‌توانید وارد برنامه Instant Downloader شده و با وارد کردن لینک در کادر مربوطه، ویدیوی خود را دانلود کنید.

۲. Story Saver

همانطور که از نامش پیداست، Story Saver به شما اجازه می‌دهد استوری اینستاگرام را به راحتی دانلود کنید. برای این منظور باید مثل Instant Video Downloader، وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. حالا می‌بینید که اپلیکیشن یک نسخه‌ی ساده‌شده از اینستاگرام است که استوری چند نفر از دنبال‌کنندگان شما و همچنین پست‌هایشان را بدون اینکه نیازی به ورود به اپ اینستاگرام باشد برایتان به نمایش می‌گذارد. حالا شما خیلی سریع به استوری‌ها و پست‌ها دسترسی خواهید داشت.

  • فقط کافی است روی هر حساب کاربری که استوری یا پستش نظرتان را جلب کرده کلیک کنید تا بتوانید به همه‌ی محتوای آن دسترسی داشته باشید.
  • در بالای صفحه، سه گزینه‌ی Story و Post و Reel به نمایش در می‌آید که با کلیک روی هر کدام از آ‌ن‌ها، محتوای مربوطه فیلتر خواهد شد.
  • روی ویدیوی مورد نظر کلیک کنید.
  • در بالای صفحه، به ترتیب از راست به چپ آیکون اشتراک‌گذاری، پست مجدد محتوا، کپی و دانلود آن وجود دارد.

شما به لطف این اپلیکیشن، طیف وسیعی از کارها و اقدامات مختلف را می‌توانید با محتوای اینستاگرامی انجام دهید. علاوه بر این‌ها، حجم آن هم آنقدر مناسب هست که خیلی راحت بتوانید در گوشی‌های نسبتا ضعیف هم با آن به راحتی کار کنید.

۳. AhaSave Downloader

سومین و آخرین برنامه دانلود استوری اینستاگرام، AhaSave Downloader اگرچه خیلی قدرتمند و سریع و در واقع می‌توان گفت همه‌کاره است، اما تبلیغات هم نشان می‌دهد که در صورت تمایل می‌توانید آن را خریداری کنید تا بتوانید از تمام امکانات جذاب آن بدون مزاحمت استفاده کنید.

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد محتوای مختلف را در هر جایی که دیدید، دانلود کنید. از اینستاگرام و توییتر و فیسبوک گرفته (ویدیو و تصویر) تا اسپاتیفای و Jango Radio (محتوای صوتی) و پینترست و… که همین موضوع آن را به محبوب دل بسیاری از افراد تبدیل کرده است.

  • با توجه به هدف این متن، بعد از باز کردن این اپلیکیشن روی آیکون اینستاگرام در بالای صفحه کلیک کنید.
  • بلافاصله پس از انتخاب این آیکون، یک صفحه‌ی پاپ‌آپ باز می‌شود و به شما می‌گوید که برای دانلود ویدیوی مورد نظر، باید صبر کنید تا آیکون دانلود به نمایش در بیاید. این آیکون هم بسته به سرعت اینترنت شما، چند ثانیه طول می‌کشد تا به نمایش در بیاید.
  • در استوری هم دقیقا وضعیت همین است. شما استوری فرد مورد نظر را باز کرده و منتظر بمانید تا آیکون دانلود ظاهر شود.
  • نگران هم نباشید که قبل از ظاهر شدن این آیکون، ویدیو به اتمام برسد. چون این اتفاق رخ نمی‌دهد و آیکون را خیلی سریع خواهید دید.
  • حالا که روی آیکون کلیک کنید، یک پیغام به نمایش در می‌آید مبنی بر اینکه ویدیو با کیفیت SD دانلود خواهد شد.
  • کافی است روی گزینه‌ی Download کلیک کنید تا فرایند دانلود آغاز شود.
  • برای مشاهده‌ی محتوای دانلود شده هم کافی است وارد خود برنامه شده و از اینستاگرام آن خارج شوید. می‌بینید که ویدیوها در بخش ویدیو، به نمایش گذاشته شده‌اند.

این برنامه را اگر خریداری کنید، عملکرد بسیار بهتر و جذاب‌تری را برایتان به نمایش می‌گذارد اما با این وجود، استفاده از آن در حالت رایگان هم کارراه‌انداز است.

۴. Story saver for Instagram

برای دارندگان گوشی آیفون هم این اپلیکیشن پیشنهاد می‌شود. یک اپ رایگان و خیلی سریع با رابط کاربری بسیار آسان که هم امکان مشاهده‌ی استوری افراد مختلف به صورت مخفی را به شما می‌دهد و هم اجازه می‌دهد پست یا استوری را به راحتی درون گوشی خود ذخیره کنید.

برای دانلود استوری با این برنامه کافی است روی حساب کاربری مورد نظر کلیک کرده و روی هر ویدیویی که می‌خواهید، ضربه بزنید. می‌بینید که گزینه‌ی Save در پایین صفحه به نمایش در می‌آید. روی آن کلیک کنید تا ویدیو یا تصویر مورد نظر دانلود شود.

دانلود استوری اینستاگرام؛ سخن پایانی

در این مطلب به شما سه روش برای دانلود استوری اینستاگرام را معرفی کردیم؛ افزونه گوگل کروم، اپلیکیشن اندروید و iOS و وب‌سایت‌های آنلاین. تمام این روش‌ها و اپ‌ها هم امتحان شده‌اند. پس نگران عملکردشان نباشید.

سوالات متداول درباره دانلود استوری اینستاگرام

آیا می‌توان از این روش از پیج‌های پرایوت (خصوصی) هم استوری دانلود کرد؟

بله. شما از طریق اپلیکیشن‌ها و افزونه‌ها به راحتی می‌توانید از پیج‌های پرایوت هم استوری دانلود کنید.

برای دانلود استوری آیفون چه اپ‌های پیشنهاد می‌شوند؟

جز اپلیکیشن Story saver for Instagram، از اپ‌های دیگری نظیر Regrann هم می‌توان برای دانلود استوری از اینستاگرام استفاده کرد.

آیا می‌توان با استفاده از این روش‌ها، پست‌های اینستاگرام را هم دانلود کرد؟

بسیاری از این اپ‌ها و سرویس‌ها امکان دانلود پست را هم به شما می‌دهند.

برای استفاده از این سرویس‌ها آیا به اپ‌های تغییردهنده‌ی IP نیاز است؟

بله. چون دسترسی به خود اینستاگرام هم در حالت عادی ممکن نیست، قاعدتا برای استفاده از این اپ‌ها به اپ‌های تغییردهنده‌ی IP نیاز خواهید داشت.



[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا