خرید کاور مبل در تهران

[ad_1]

خرید پیراهن مبل در تهران

راهنمای خرید کاور مبل در تهران

خوشبختانه امروزه روکش‌های مبل از تنوع بیشتری در بازار برخوردار هستند برای این کار می‌توانید از کارکنان مجموعه آتلاز کاور کمک بگیرید که به تمامی نقاط کشور فروش دارند به همین جهت به راهنمای خرید کاور مبل در تهران که در بخش زیر شرح داده شده است ، توجه فرمائید.

حتما شما هم با ما بر این باور هستید که امروزه قیمت خرید یک دست مبل راحتی یا سلطنتی به چندین میلیون تومان رسیده است از این رو بهترین گزینه برای حفظ تمیزی و سالم نگه‌داشتن آن استفاده از کاور مناسب آن مبل است.

نکاتی درباره خرید و انتخاب کاور مبل

• نوع مبل شما از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد مبلمان در دو نوع استیل و راحتی در بازار وجود دارد که شما باید با توجه به استیل یا راحتی بودن مبلتان کاور مخصوصی را انتخاب نمایید.

• اندازه مبل یکی دیگر از عواملی است که باید به هنگام خرید کاور مبل به آن توجه کرد. از این رو باید اندازه مبل را از همه ابعاد بررسی کرد البته بیشتر کاورهایی که در بازار وجود دارد فری سایز هستند.

• جنس کاور مبل نیز نکته‌ مهمی است که باید به آن اهمیت داد چرا که جنس کاور نقش بسزایی در سالم ماندن مبل و دوام بالای آن دارد و از ایجاد کثیفی و گرد و غبار جلوگیری می‌کند.

نکاتی برای قبل از خرید کاور مبل

• دو رو بودن کاور می‌تواند خود نکته‌ای باشد که بسیار حائز اهمیت است چرا که می‌توانید به هنگام کثیف شدن کاور از روی دیگر آن استفاده کنید و در فرصت مناسب آن را بشویید. این نوع کاورها همچنین ایده‌ی مناسبی برای ایجاد تنوع نیز است البته این نوع کاورها بیشتر از نوع پارچه‌ای هستند.

• انتخاب طرح و رنگ مناسب برای کاور می‌تواند نقش مهمی در دکوراسیون منزل داشته باشد پس به دنبال محصولی بروید که قابلیت ست کردن با دیگر رنگ‌ها‌ی موجود در خانه را داشته باشد. البته این موضوع کاملا سلیقه‌ای بوده و به نظر شما خریداران عزیز بستگی دارد.

راهنمایی و نکات خرید کاور مبل

1- در بحث راهنمای خرید کاور مبل در تهران می‌توان به قیمت آن‌ها اشاره کرد. با توجه به وجود انواع و اقسام کاور مبل در طرح و رنگ‌های مختلف در بازار پیشنهاد می‌کنیم نسبت به بودجه‌ای که به کاور اختصاص داده‌اید کاور مبل مناسبی را انتخاب کنید. قبل از انتخاب این را نیز در نظر بگیرید مبلمان شما از کدام نوع است استیل یا راحتی از این رو گزینه‌های کاور محدودتر می‌شود و انتخاب راحت‌تر صورت میگیرد.

2- مقاوم بودن کاور در برابر آب و ضربه گزینه‌ مهمی است که در انتخاب کاور مبل باید به آن توجه کنید و اگر شما در خانه کودک بازیگوش و حیوان خانگی دارید کاوری انتخاب کنید که ضد ضربه و مقاوم باشد و مانع از بین رفتن مبلمانتان شود.

راهنمای خرید انواع مختلف کاور مبل

3- امکان شستشوی آسان و تمیز کردن کاور یکی دیگر از مواردی است که اهمیت بالایی دارد پس به دنبال محصولی بروید که از پروسه‌ی شستشوی آسان و تمیز کردن راحت برخوردار باشد.

4- اگر مبلمان شما مدل ال است بهتر است به هنگام خرید کاور از متخصصین این کار بخواهید برای اندازه گیری مبل به منزل شما بیایند چون مبلمان ال اندازه و شکل استانداردی ندارند. کاورهای پارچه‌ای گزینه مناسبی برای مبلمان مدل ال هستند چون این نوع کاورها نشست بهتری روی مبل دارند.

انواع کاور مبل

در بحث راهنمای خرید کاور مبل در تهران بهتر است با انواع کاور مبل و پیراهن مبل نیز آشنا شوید ، به همین منظور به مطالب زیر توجه فرمائید.

• کاور های ژله‌ای یا ژلاتینی

کاورهای ژله‌ای که جنس آن از طلق‌های شفاف است این امکان را فراهم میکند که جلوه و مدل مبل شما از نظرها پنهان نماند همچنین تمیز کردن این نوع کاور در صورت کثیفی با یک دستمال نمدار به راحتی امکان پذیر است.

کاور مبل ژلاتینی

• کاورهای پارچه‌ای

کاورهای پارچه‌ای که تنوع آن در بازار بسیار است و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارند.

• کاورهای چرم

کاور چرم برای افرادی که به علت قیمت بالای مبلمان چرم از خرید آن عاجزند گزینه مناسبی است تا با خرید آن با یک تیر دو نشان بزنند.

کاور مبل چرم

• کاورهای تکه‌ای

کاورهای تکه‌ای که طرفداران خاص خود را دارد مناسب کسانی است که می‌خواهند فقط قسمت‌هایی از مبل را پوشش دهند که بیشتر استفاده می‌شود.

کاور مبل تکه ایی

کلام آخر

در آخر امیدواریم که از مقاله راهنمای خرید کاور مبل در تهران بهره برده باشید. لازم به ذکر است که مجموعه آتلاز کاور همواره سعی داشته محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کند ، جهت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید با شماره تماس‌های موجود تماس حاصل فرمائید.

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا