بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی

[ad_1]

بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی چگونه است ؟

بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی باید به چه صورت باشد ؟

چیدمان مبل و تلویزیون به گونه ای که فردی که روی مبل می نشیند بتواند به راحتی تلویزیون تماشا کند از مواردی است که معمولا در چیدمان ها رعایت نمی شود. در طراحی داخلی خانه های مدرن و بزرگ معمولا بخشی به عنوان اتاق تلویزیون طراحی می شود. اما زاویه مناسب مبل و تلویزیون در خانه های کوچک با طراحی معمولی چگونه باید رعایت شود؟
اگر از چیدمان های تکراری و غیر اصولی خسته شده اید، خواهشمندیم در این مقاله کمی وقت بگذارید و تنوع چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی را بررسی کنید. دانستن این مکان‌ها نه تنها برای قرار دادن مناسب تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه می‌تواند به شما ایده دهد که مبل‌های شما چگونه قرار می‌گیرند.

انواع چیدمان مبل و تلویزیون

در واقع مکان اصلی تلویزیون، هال یا اتاق نشیمن است. اما در اکثر خانه های ایرانی متوجه می شویم که مردم تلویزیون را در بالاترین نقطه خرید قرار می دهند. چنین افرادی یا به دلیل داشتن خانه کوچک نمی توانند مکان خاصی را به اتاق نشیمن اختصاص دهند یا این دکوراسیون بیشتر مورد پسند آنهاست. اما در زیر به نکاتی بر اساس دانش طراحی داخلی برای چیدمان مبلمان و تلویزیون خواهیم پرداخت. با توجه به این اطلاعات می توانید اتاق نشیمن یا پذیرایی خود را به دلخواه تزئین کنید. برای داشتن دکوراسیونی زیبا مطالعه مقاله بهترین چیدمان مبلمان مدرن توصیه می شود.

قرار دادن مبل جلوی تلویزیون

این چیدمان یکی از اصولی ترین چیدمان های تا به امروز برای تکمیل نقش مبل و تلویزیون است. مبلمانی که مستقیماً در مقابل تلویزیون قرار می گیرند:

آن را روی دیوار مقابل تلویزیون بچسبانید.
باید در فاصله ای از دیوار باشد: این فاصله باید از پشت به راحتی قابل دسترسی باشد و راهرویی در پشت مبل ایجاد شود. در غیر این صورت این فاصله معنایی ندارد و تنها باعث جابجایی می شود.

بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی
تلویزیون را به نزدیکترین موقعیت استاندارد ببرید: این نزدیکی نباید آنقدر نزدیک باشد که به چشم افرادی که از روی مبل تلویزیون تماشا می کنند آسیب برساند. این نزدیکی به عواملی مانند فضای کافی در خانه، اندازه تلویزیون بستگی دارد.
هنگام استفاده از چنین چیدمانی دقت کنید که آن را متناسب با فضای منزل خود بسازید. خانه های کوچک با مبلمان شناور در وسط اتاق نشیمن ظاهر زیبایی نخواهند داشت.

تقسیم فضا

اگر خانه ای دارید که می توانید از سالن و پذیرایی استفاده کنید، حتما این کار را انجام دهید. فضای خانه خود را به دو یا سه قسمت تقسیم کنید. یک پذیرایی در بالاترین نقطه خانه ترتیب دهید و فضای رسمی تری ایجاد کنید.
در قسمت دیگری از خانه، یک اتاق نشیمن صمیمی با مبل یا مبلمان راحتی آماده کنید. این کار باعث می شود خانه شما به بهترین شکل ممکن تزئین شود و همه چیز در جای خود قرار گیرد. در این نوع مبل و آرایه تلویزیون، طبیعی است که تلویزیون در جلوی مبل و اطراف مبل های راحتی باقی مانده قرار گیرد. این به فضاهای خانه شما اجازه می دهد در حالی که متفاوت هستند به هم متصل شوند.

در انتخاب کاور مبل بسیار دقت کنید

استفاده از مبلهای چرخ دار

در این مدل باید بزرگ ترین مبل یا مبل را جلوی تلویزیون قرار دهید. مبل های تکی را انتخاب کنید که به راحتی جابجا شوند. با این کار می توانید در صورت وجود مکالمات دوره ای یا خانوادگی و دوستانه، مبل ها را به مبل تبدیل کنید. در غیر این صورت وقتی می خواهید به صورت گروهی تلویزیون تماشا کنید، این مبل ها به راحتی به سمت تلویزیون می چرخند.

بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی

پیشنهاد می شود از جدیدترین سری مبل راحتی ویترا دیدن فرمایید.
زمانی که می خواهید از شومینه یا میز عسلی استفاده کنید، استفاده از این صندلی ها کار شما را آسان می کند. مقاله نحوه چیدمان میز عسلی ایده های بسیار جالبی دارد.

تلویزیون را بصورت زاویه دار را وصل کنید

می توانید تلویزیون را با زاویه روی میز تلویزیون قرار دهید. این اغلب اتفاق می افتد، به عنوان مثال، زمانی که شما انتخاب می کنید مبلمان خود را در اطراف شومینه قرار دهید. در این صورت باید تلویزیون را به گونه ای قرار دهید که از روی مبل و سایر مبل های راحتی بتوان آن را به طور کامل مشاهده کرد.

بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی

تلویزیون را روی دیوار گوشه نصب کنید

در برخی از خانه ها، به خصوص خانه های کوچک، دیوارهای گوشه ای یکی از بهترین مکان ها برای نصب تلویزیون هستند. مزیت این کار این است که می توانید از اکثر نقاط خانه با چنین ترتیبی تلویزیون تماشا کنید.

مبل و میز ناهارخوری را جلوی تلویزیون قرار دهید

به دلیل محدودیت فضا، ممکن است بخواهید میز ناهارخوری خود را جایی در اطراف تلویزیون قرار دهید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک مبل جلوی تلویزیون در وسط خانه قرار دهید تا فضایی خصوصی برای تماشای تلویزیون ایجاد کنید. فضای ایجاد شده به کمک مبل و پشت آن مکانی مناسب برای قرار دادن میز ناهارخوری خواهد بود.

بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی

مبل را به صورت عمودی در مقابل تلویزیون قرار دهید
از این نوع چیدمان مبل و تلویزیون در خانه هایی استفاده می شود که فضای کافی برای قرار دادن مبل در جلوی تلویزیون ندارند. این مبل به طور کلی برای استراحت و تماشای تلویزیون در حالت دراز کشیدن مناسب است.

استفاده از مبل ال شکل

مبل های ال شکل یکی از بهترین و کاربردی ترین گزینه ها در جلوی تلویزیون هستند. برای تعویض این مبل می توانید فضای منزل خود را آزاد کنید و تلویزیون را درست در مقابل آن نصب یا قرار دهید.

بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی

با این چیدمان مبل راحتی در جلوی تلویزیون یک اتاق نشیمن کوچک درست کرده اید و می توانید از بقیه فضای خانه با مبلمان رسمی تر یا میز ناهارخوری و غیره استفاده کنید. برای قرار دادن استفاده می شود

پیراهن مبل در زیبایی دکور بسیار مهم است

مبل را در اطراف تلویزیون قرار دهید

این نوع چیدمان در خانه های اکثر خانواده های ایرانی رایج است. این چیدمان مبل جلوی تلویزیون را می توان با مبل یکدست یا مبل استیل دید. اگر در این نوع دکوراسیون از مبل استفاده می شود، بهتر است بزرگ ترین مبل، مبلمان جلوی تلویزیون باشد.

بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی

تلویزیون جلوی پنجره؟

تا حد امکان سعی کنید تلویزیون را در مقابل نورگیر قرار ندهید. این به این دلیل است که نور پنجره می تواند تماشای تلویزیون را برای شما سخت تر کند. همچنین باید مبل را جلوی پنجره قرار دهید و امکان باز و بسته شدن پنجره وجود نخواهد داشت.

بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی

از خلاقیت خود استفاده کنید

شما همیشه مجبور نیستید از قوانین خانه خود پیروی کنید. با کمک خلاقیت و ایده های خود از تصاویر چیدمان مختلف، دکوراسیونی بی نظیر برای خانه خود ایجاد خواهید کرد.

حرف آخر

چیدمان مبل و تلویزیون مناسب برای آپارتمان های با متراژهای مختلف در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است. حالا می توانید با توجه به طرح و سلیقه خانه و اعضای خانواده از یکی از این ترکیب های تزئینی استفاده کنید. دکوراسیون بر اساس اصول اولیه نظم به افرادی که وارد خانه شما می شوند، حس آرامش و زیبایی منظم را القا می کند.

بخوانید : بهترین پارچه مبل راحتی چیست‌؟

[ad_2]

Source link

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا