باشگاه خبرنگاران جوان – پرداخت ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری


اپ آگهی –
محمدکاظم منزوی اظهار داشت: در حقیقت تسهیلات بانکی براساس سپرده‌گذاری مردم و بر اساس تکالیف دولت بر اساس قانون بودجه تسهیلات پرداخت می‌شود.
وی افزود: پارسال به ۴۶۸ سرباز مهارت‌دیده مبلغ ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات، ۳۶۰ بیمار خاص به مبلغ پنج میلیارد تومان، ۱۵ هزار و ۳۴۷ نفر به مبلغ دو هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان تسهیلات در زمینه جوانی جمعیت پرداخت شده است، از طرفی سقفی برای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری مشخص نشده و امسال این روند ادامه می‌یابد و بانک‌ها با کمترین مشکل و براساس اعتبارسنجی تسهیلات را پرداخت خواهند کرد.
منزوی با اشاره به اینکه اولویت اصلی استان توجه به بحث اشتغال است، اضافه کرد: پارسال، ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان پرداخت شد، همچنین در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان تسهیلات جدیدی به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان پرداخت شد.
وی گفت: در بحث تسهیلات تبصره ۱۸، بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های اقتصادی و در قالب تبصره ۱۶ بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد، همچنین بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۲ هزار نفر برای ودیعه مسکن، جهش مسکن و مسکن روستایی پرداخت شد و با تمام قوا تسهیلات از سوی بانک‌ها در حال پرداخت است، گرچه این نکته را باید در نظر گرفت که منابع و مصارف بانک‌های استان بیش از ۱۳۰ درصد بوده است.
بیشتر بخوانید

منزوی با اشاره به موضوع گردشگری استان، تصریح کرد: در این زمینه به خوبی ورود پیدا کردیم، البته ایده اصلی بحث بوم‌گردی و اردوگاه گردشگری بود، به طوری‌که بیش از ۸۰ مجوز برای تاسیسات گردشگری اخذ شده است، گرچه در شهرستان سامان و بن با مشکل تغییر کاربری در راستای گردشگری مواجه شدیم که جلساتی در راستای رفع این مشکلات با دادستان و دادگستری در بحث اردوگاه گردشگری برگزار شده است.
وی ادامه داد: مدل گردشگری استان با زیرساخت‌های موجود متفاوت است که باید مردم راغب شوند و از اردوگاه‌ها و اقامت‌گاه بوم‌گردی موجود استفاده کنند، گرچه در کوهرنگ اردوگاه گردشگری به خوبی جوابگو بوده و امسال تلاش می‌شود در این راستا حمایت‌های تسهیلاتی و … نیز انجام شود، البته در ماه‌های آینده دو هتل که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود با تسهیلات مصوب تکمیل و تحویل مردم خواهد شد.

∎​

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا