افکارنیوز – واریز حقوق و‌ مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در دی ۱۴۰۲ تا ساعتی دیگر


از اول ماه دی خبرهای مهمی از افزایش حقوق بازنشستگان به گوش می رسد. در ماه های اخیر مردم اعتراضات زیادی را برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان به راه انداخته اند. آخرین اخبار در مورد افزایش حقوق بازنشستگان در مورد DJ Entertainment بیشتر بخوانید.
زمان پرداخت مستمری بگیران تامین اجتماعی در دی ماه اعلام شد. حقوق و دستمزد دیماه مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مناسب بارگذاری شد.
مستمری بگیران می توانند فیش حقوقی خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.
پرداخت مستمری دیماه از بیستم شروع می شود و بر اساس حروف الفبا است.
افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تصویب شد
بر اساس اعلام رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی، افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال اول برنامه هفتم توسعه پیش بینی و تصویب شد. بر اساس این محاسبه اگر مستمری بگیری 8 میلیون تومان حقوق دریافت کند، با افزایش 40 درصدی حقوق این مستمری بگیر به حدود 11 میلیون و 200 هزار تومان می رسد.
به گزارش شما و اقتصاد شما: ولی اسماعیلی با اشاره به مصوبات کمیسیون اجتماعی در بررسی مواد و تبصره های لایحه بودجه 1403 که هفته گذشته به کمیسیون تلفیق برنامه بودجه رسید، مقرر شد 70 تلاش برای تصویب شود. افزایش و تناسب حقوق بازنشستگان لشکری ​​و روستایی از سایر منابع دولتی یکی وی به مصوبات مهم این کمیسیون اشاره کرد.
وی افزود: در این زمینه و در خصوص موضوع مستمری بگیران تامین اجتماعی که متهم به عدم توجه کافی به آنها شده اند، کمیسیون اجتماعی با ارائه 170 همت موافقت کرد تا حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی نسبت به بدهی دولت به سازمان تعدیل شود. سازمان تامین اجتماعی می تواند آنها را یا به صورت اوراق یا مجوز بهره برداری از میادین نفت و گاز و یا به هر شکل دیگری که دولت تشخیص دهد دریافت کند و برای تعدیل حقوق بازنشستگی خود استفاده کند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر 4 میلیون مستمری بگیر دارد، گفت: باید بتوانیم با تصویب 170 مستمری بگیر و 170 مستمری بگیران، مستمری بازنشستگان را در این زمینه در کمیسیون اجتماعی تعدیل کنیم. ارائه به کمیسیون تلفیق بودجه اولین گام برای اجرای آن بود.
رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی با اشاره به پیش بینی منبع تامین مالی این مصوبه کمیسیون اجتماعی گفت: در حال حاضر سازمان بیمه اجتماعی حدود 400 سجاف بدهی دارد و بر اساس تصمیم کمیسیون اجتماعی مجلس، 170 سجاف از این بدهی باید به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود تا افزایش حقوق 40 درصدی پیش بینی و مصوب سال اول برنامه هفتم توسعه برای مستمری بگیران تامین اجتماعی تامین و اجرا شود.
 
صدور فیش حقوقی و میزان جدید حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
حقوق و دستمزد جدید دی ماه 1402 بازنشستگان تامین اجتماعی بارگذاری شد.
در این صفحه می توانید با ورود به سامانه حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی، فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت کنید.
یکی یکی از مهمترین خدمات ارائه شده توسط تامین کننده بیمه اجتماعی برای بیمه شدگان پس از رسیدن به سن بازنشستگی در سال 1402، پرداخت مستمری سالمندی است.
مستمری بگیران گرامی برای دریافت گواهی بازنشستگی 1402 ابتدا باید در سامانه تامین اجتماعی ثبت نام کنند و سپس از طریق صفحه کاربری خود در همین سامانه گواهی بازنشستگی خود را دریافت کنند.
حقوق و دستمزد دیماه مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مناسب بارگذاری شد.
مستمری بگیران می توانند فیش حقوقی خود را از طریق این سامانه دریافت کنند.
پرداخت مستمری دیماه از بیستم شروع می شود و بر اساس حروف الفبا است.
برای دریافت فیش حقوقی و زمان واریز حقوق بازنشستگان وارد سامانه شوید
ورود به سامانه فیش تامین اجتماعی eservices.tamin.ir; بازنشستگان و بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند برای دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی وارد سامانه شوند. با مراجعه به وب سایت eservices.tamin.ir و انتخاب دکمه ورود به سامانه می توانید به بخش دریافت فیش حقوقی دسترسی پیدا کنید.
فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگیان و دسترسی سریع و آنی به سامانه حقوق و دستمزد بازنشستگان فرهنگیان را بخوانید.
برای ورود به سایت و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته بر روی لینک زیر کلیک کنید: eservices.cspf.ir.
وب سایت دریافت فیش حقوقی برای فرهنگیان
همانطور که در بالا ذکر شد، سایت حقوق و دستمزد فرهنگیان بازنشسته www.cspf.ir می باشد. در این قسمت از مقاله راهنمای تصویری نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir ارائه شده است تا شما عزیزان مراحل را دنبال کنید. دستورالعمل گام به گام اخذ حقوق و دستمزد فرهنگیان بازنشسته با اعمال آسان کد ملی. مستمری بگیران برای دریافت فیش حقوقی باید کد کشوری و شماره حساب خود را به صندوق بازنشستگی ارائه کنند.
حقوق و دستمزد مربیان چیست؟ در فرم حقوقی وزارت آموزش و پرورش، حقوق و خدمات فرهنگی، وضعیت و میزان معوقات به همراه اطلاعات وام هایی که از آموزش و پرورش دریافت کرده اید یا کسری ها و بدهی های فرهنگی شامل مبالغ کسری ماهانه دریافتی ها درج می شود. شامل وام است.
معلمان و اساتید محترم جهت اخذ فرم حقوقی معلمان لازم است با اطلاعاتی از قبیل کد ملی و شماره پرسنلی با سامانه فرم حقوقی وزارت آموزش و پرورش my medu.ir تماس حاصل فرمایند. برای تسهیل دسترسی معلمان، فیش حقوقی معلمان در سال های اخیر به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است. توجه داشته باشید که معلمان نیز می توانند درخواست کنند که فیش حقوقی خود را به صورت حضوری تحویل دهند.
سامانه my.medu.ir برای دریافت فیش حقوقی معلمان غایب به ویژه معلمان شاغل در مدارس دولتی راه اندازی شده است و با نحوه دریافت فیش حقوقی مدارس غیردولتی کاملا متفاوت خواهد بود.

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا