آموزش ربات معامله گر 1000 pip climber برای بازار فارکس

بازار فارکس حتی برای افرادی که شناخت زیادی هم از دنیای بازارهای مالی ندارند، شناخته‌ شده است. سودای کسب سود از این بازار بین‌المللی باعث شده است که بسیاری از افراد سرمایۀ خود را از دست بدهند. ربات 1000 pip climber برای کمک به افرادی افرادی طراحی شده است که تمایل به کسب سود از بازار فارکس دارند اما عدم داشتن دانش یا تجربۀ کافی، آن‌ها را محدود کرده است. این ربات با ارسال سیگنال‌های دقیق از جفت‌ارزهای مهم بازار فارکس، به کاربران کمک می‌کند تا سود مناسبی از این بازار دریافت کنند. بازخورد اکثر افرادی که از این ربات استفاده کرده‌اند، مثبت بوده است؛ با این حال، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که ربات برای شما مناسب است یا خیر. برای آشنایی با این ربات، این مقاله را تا انتها و با دقت مطالعه کنید.
ربات 1000 pip climber چیست؟
این اکسپرت یکی از ربات‌های قابل استفاده در بازار فارکس است که به کاربران نه‌چندان ماهر در تحلیل و یا افرادی که زمان زیادی برای تحلیل و دریافت سیگنال ندارند، کمک می‌کند تا نهایت سود را از بازار فارکس دریافت کنند.
البته، این ربات با بسیاری از ربات‌های فعال در بازار فارکس تفاوت‌هایی دارد؛ به‌عنوان مثال، در اغلب ربات‌های فارکس و حتی دیگر بازارهای مالی، با نصب اکسپرت، سیگنال‌ها شناسایی شده و سپس معامله انجام می‌شود که البته امکان تنظیم حدسود، حدضرر و… برای دارندگان وجود دارد. اما آنچه در این ربات انجام می‌شود، سیگنال‌های معاملاتی‌ای هستند که با دقت بالا و با توجه به شرایط بازار استخراج می‌شوند و به کاربرانی که ربات را خریداری کرده‌ باشند، پیامکی ارسال می‌کنند. کاربران با این کار باید از سیگنال دریافتی، سفارشی را وارد کرده و به این ترتیب به سود برسند. در حقیقت، پیام‌هایی (سیگنال) که ربات برای کاربران ارسال می‌کند، حاوی نوع معامله، نقطۀ ورود، نقطۀ خروج، حد سود و حد ضرر است. ناگفته نماند که امکان فعال‌کردن معاملۀ خودکار (Auto Trading) نیز برای ربات وجود دارد.
نکتۀ دیگری که در رابطه با ربات 1000 pip climber باید بدانید، این است که این ربات سیگنال‌های پندینگ (Pending) را برای شما ارسال خواهد کرد؛ بنابراین در هر مکانی که باشید، زمان خواهید داشت تا خود را به سیستم رسانده و سفارش خود را با آرامش ثبت کنید.
عملکرد ربات معامله گر 1000 pip climber چگونه است؟
ربات 1000 pip climber همچون دیگر ربات‌های بازار توانایی جهت‌دادن به بازار را ندارند؛ بلکه این ربات نیز روند قیمت را دنبال کرده و با توجه به الگوریتم‌های به کار گرفته‌شده در آن، سیگنال‌هایی را صادر می‌کند. با توجه به شرایط بازار ممکن است چندین سیگنال در طی روز ارسال شود، اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که عملکرد این ربات و میزان سودی که می‌توان از آن به دست آورد، به این معنا نیست که شما همۀ سود را دریافت کنید. فرض کنید به دلیل عدم دسترسی به سیستم، از سیگنال صادرشده بی‌اطلاع باشید و به این ترتیب از سود آن نیز جا بمانید (مگر آنکه بخش معاملۀ خودکار را فعال کنید تا معاملات با کمک یک طرف سومی انجام شود).
اما به‌طور کلی، بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت ربات 1000 pip climber آمده است، این ربات توانسته است 20 هزار پیپ سود را در طی سه سال برای کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند به ارمغان آورد.

ویژگی های ربات معامله گر 1000 pip climber چیست؟

ربات 1000 pip climber همچون یک اکسپرت روی متاتریدر نصب می‌شود (چگونگی انجام این کار را در بخش مربوطه شرح خواهیم داد).
برای استفاده از این ربات به متاتریدر 4 نیاز دارید؛ بنابراین، در زمان افتتاح حساب در بروکر حتماً به این موضوع دقت داشته باشید.
سیگنال‌هایی که توسط این ربات صادر می‌شوند، به هیچ عنوان بر حسب حدس و گمان نیست بلکه الگوریتم‌های دقیقی در این ربات به کار گرفته شده است تا سیگنال‌هایی با دقت بالا ارائه ‌دهد.
همان‌طورکه پیش از این نیز توضیح دادیم، برای استفاده از سیگنال‌های این ربات باید پیام‌هایی که امکان دریافت آن‌ها به طرق مختلف وجود دارد را ثبت کنید. در حقیقت، ربات سیگنال را ارسال کرده و حالا شما هستید که باید سفارش را ثبت کنید (هرچند با کمک یک واسط در متاتریدر نیز امکان ثبت خودکار سفارشات وجود دارد).
سفارش‌های دریافتی از ربات، از نوع پندینگ هستند؛ بنابراین کاربر زمان کافی برای ثبت سفارش و سودکردن را دارد.
کاربران با خرید این ربات نیازی به شارژ ماهیانۀ آن نخواهند داشت و تنها همان پرداخت اولیه که مبلغ بسیار مناسبی است را یک بار برای همیشه انجام خواهند داد.
امکان استفاده از لوریج در معاملات انجام‌شده توسط این ربات وجود ندارد.
با اینکه اکسپرت 1000 pip climber ایرانی نیست، افراد از تمام کشورهای جهان می‌توانند از آن استفاده کنند.
این ربات تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند.
امکان دریافت سیگنال‌ها از طریق پیام صوتی، تلگرام و ایمیل وجود دارد.

ربات معامله گر 1000 pip climber از کدام اندیکاتورها استفاده می‌کند؟
الگوریتم این ربات بسیار دقیق است و تست آن به درستی انجام شده است. پیش از این نیز اشاره کردیم که هیچ کدام از سیگنال‌های صادرشده از طریق ربات 1000 pip climber از روی حدس و گمان نیستند، بلکه به‌صورت کاملاً دقیق، براساس الگوریتم‌های کاملاً دقیق و حساس  و از روی روند حرکتی نمودار قیمتی استخراج شده‌اند.
ربات معامله گر 1000 pip climber مختص چه تایم فریمی است؟
اگر کمی با نمودارهای قیمتی در بازار فارکس و حتی دیگر بازارهای مالی آشنا باشید، حتماً متوجه شده‌اید که ممکن است بخشی از یک نمودار قیمتی مربوط به یک جفت‌ارز خاص در یک تایم‌فریم صعودی باشد و در تایم‌فریم دیگر نزولی. به‌عنوان مثال، اگر نمودار چهارساعتۀ جفت‌ارز یورو و دلار (eur/usd) صعودی باشد، با تغییر تایم‌فریم به زمان کم‌تر و دیدن جزئیات حرکت احتمالاً بازه‌های زیادی را خواهید دید که روند نزولی بوده است. ربات 1000 pip climber نیز استراتژی خود را به طریقی پیاده می‌کند که سیگنال‌هایی را بر اساس تایم فریم پانزده‌دقیقه‌ای، یک‌ساعته و چهارساعته ارسال کند.
ربات 1000 pip climber مختص کدام جفت ارز است؟
اگر نمودار قیمتی جفت‌ارزهای مختلف را در بازار فارکس بررسی کنید، متوجه خواهید شد که تمام این نمودارها از افت و خیزهای قیمتی تشکیل شده‌اند؛ بنابراین، ممکن است گاهی بتوان سیگنال دریافتی از این ربات را برای هر جفت‌ارزی ثبت کرد اما باید بدانید با اینکه ممکن است سودی را از طریق آن به دست آورید (وجود کرولیشن بین دو جفت‌ارز و یا شانس)، ولی این ربات سیگنال‌های خود را برای معامله روی جفت‌ارزهای خاصی که در ادامه آورده‌ایم ارائه می‌دهد (ممکن است در آینده لیست این جفت‌ارزها تغییر کند).

USD/JPY
EUR/JPY
USD/CAD
EUR/USD
AUD/USD
USD/CHF

شرایط مدیریت سرمایۀ ربات 1000 pip climber چگونه است؟
ربات 1000 pip climber سیگنال‌هایی را برای شما ارسال می‌کند که علاوه‌بر نقطۀ ورود و نقطۀ‌ خروج، حدسود و حدضرر نیز تعیین شده است. علاوه‌بر این‌ها، گاهی با توجه به شرایط بازار، ممکن است حدسود در چند مرحله برای افراد با استراتژی‌ها و میزان ریسک‌پذیری متفاوت ارسال شود. به‌عنوان مثال، با دریافت یک سیگنال که دارای 3 حد سود است، شما می‌توانید عملکرد متفاوتی را نسبت به دیگری داشته باشید. شما ممکن است معاملۀ خود را با رسیدن به حد سود اول ببندید و سود مطمئن اما کم‌تر خود را دریافت کنید و یا سیو سود کرده و در انتظار لمس اهداف بالاتر باشید (یا پایین‌تر) و یا به‌طور کلی، ریسک کرده و تمام حجم معامله را برای دستیابی به حد سود سوم باز نگه دارید.
به زبان ساده، می‌توان گفت کنترل معامله به دست کاربران است و ربات تنها سیگنال‌های مناسب را در بهترین زمان ارسال می‌کند.
حداقل سرمایه برای راه‌اندازی ربات 1000 pip climber چقدر است؟
قیمت اصلی این ربات 299 دلار بوده است که با تخفیف 67درصدی در حال حاضر امکان خرید آن با قیمت 97 دلار برای کاربران وجود دارد. پرداخت هزینه برای خرید این ربات تنها در یک بار و در زمان خرید انجام خواهد شد و دیگر نیازی به پرداخت ماهیانه نیست. همچنین، استفاده از سیگنال‌های ربات 1000 pip climber به پرداخت کارمزد نیاز ندارد. شما با توجه به سرمایۀ مد نظر خودتان می‌توانید از سیگنال‌های این ربات استفاده کنید.

آموزش نحوۀ نصب و راه‌اندازی ربات 1000 pip climber
برای نصب ربات 1000 pip climber در قدم اول باید فایل ربات را در اختیار داشته باشید که با خریداری آن امکان کپی‌کردن برای شما وجود خواهد داشت. در قدم بعدی، وارد برنامۀ متاتریدر 4 شوید و با کلیک روی تب File گزینۀ Open Data Folder را از میان دیگر موارد انتخاب کنید. حالا در پنجرۀ کوچکی که باز می‌شود، گزینۀ MQL4 را انتخاب کنید و در مرحلۀ بعد نیز روی فولدر Experts که همان گزینه مربوط به ربات‌ها است کلیک کنید.
روی فایل مربوط به ربات در این فولدر کلیک کنید تا ربات به برنامۀ متاتریدر اضافه شود و از این پس بتوانید از آن استفاده کنید.
نصب به همین سادگی انجام شد. حالا می‌توانید برای اطمینان از نصب‌شدن ربات، به بخش Navigator در متاتریدر مراجعه کنید و ربات 1000 pip climber را در بخش Expert Advisors پیدا کنید. در صورت وجود نام این ربات، حالا می‌توانید از آن استفاده کنید.

تنظیمات مناسب ربات معامله گر 1000 pip climber چیست؟
در ابتدا وارد وب‌سایت ربات 1000 pip climber شده و از آنجا برنامه را خریداری، دانلود و نصب کنید. نصب برنامه همچون نصب برنامه‌های دیگر روی سیستم ویندوز و یا مک انجام می‌شود.
حالا وارد متاتریدر شده و بخش ترید خودکار (Auto Trading) را فعال کنید. در مرحلۀ بعد روی تب Tools کلیک کرده و از زیرمنویی که برای شما باز می‌شود، گزینۀ Option را انتخاب کنید.
حالا در پنجرۀ جدیدی که برای شما باز می‌شود، دو گزینه‌ای که در تصویر مشخص شده‌اند (Allow DDL imports و Allow Web Request for listed URL) را فعال کنید و سپس آدرس https://www.1000pipclimberea.com/ را در بخش مربوط به URL وارد کرده و در نهایت روی گزینۀ OK کلیک کنید.

پس از انتخاب یک جفت‌ارز حالا در بخش Navigator باید به دنبال ربات موردنظر یعنی ربات 1000 pip climber بگردید و روی آن کلیک کنید.
در پنجره‌ای که باز می‌شود، روی گزینۀ OK کلیک کنید و در پنجرۀ جدیدی که باز می‌شود، تب Input را انتخاب کنید و سپس نام کاربری یا ایمیل خود را در بخش مربوطه وارد کنید و روی گزینۀ Ok کلیک کنید.

حالا می‌توانید وضعیت سیگنال‌ها و حساب خود را مشاهده کنید و از گزینه‌های موجود متناسب با هدف خود استفاده کنید. شما در این بخش می‌توانید کل نمودارها را باز کنید و سیگنال‌های مربوطه را دریافت کنید.
نتیجه‌گیری
بازار فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی در سطح جهان است که توانسته است بسیاری را به درآمد و سود خوب برساند و در عوض، از تعداد بیش‌تری از افراد هم سرمایه‌ها را بگیرد. بی‌شک کسانی که سرمایۀ خود را در این بازار از دست می‌دهند، دانش و تجربۀ کافی برای فعالیت در این بازار را نداشته و درواقع همین موضوع باعث از بین رفتن سرمایۀ می‌شود؛ اما راهی وجود دارد که حتی افرادی که اطلاعات چندانی در رابطه با بازار فارکس و به‌طور کل فضای بازارهای مالی ندارند نیز بتوانند از این بازار به سود برسند. ربات مذکور یکی از همین ابزارهای مالی‌ای است که توانسته با سیگنال‌هایی که صادر می‌کند، تعداد زیادی از کاربران را راضی کند. ما در این مقاله ربات 1000 pip climber را معرفی کرده و چگونگی استفاده از آن را شرح دادیم.

به این مقاله امتیاز دهید

(۲۰۵ رای)

۴.۵

ترتیبی که برای خواندن مقالات همه چیز در مورد فارکس به شما پیشنهاد میکنیم:

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا