روزنامه ستاره‌صبح – اخبار شهرستان

اپ آگهی –
به مناسبت هفته محیط زیست انجام شد ؛بازدید مشترك HSE شركت نفت و گاز مسجدسلیمان و اداره حفاظت محیط زیست از كارگاه طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت مخزن لالیاهواز- شبنم قجاوند: رییس واحد حفاظت محیط زیست اداره H.S.E شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به همراه روسای ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های مسجدسلیمان و لالی از کارگاه پیمانکار توسعه مخازن نفت مستقر در منطقه بازدید به عمل آوردند .در این بازدید مشترک ، ابوذر شجاعی برجوئی به همراه مصطفی یوسفی قندعلی و مهدی زمانپور با حضور در کارگاه شرکت جهان پارس پیمانکار طرح توسعه مخزن لالی بنگستان که یکی از پروژه های توسعه 28 مخزن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد ، از نحوه فعالیت و رعایت استانداردها و الزامات زیست محیطی این شرکت بازدید نمودند . مدیر کارگاه شرکت جهان پارس طی اظهار داشت : سرلوحه ی اهداف و برنامه های این شرکت ، توجه به الزامات زیست محیطی از جمله احداث شبکه جمع آوری و ایجاد سیستم تصفیه فاضلاب و استفاده از آب خروجی پکیج تصفیه خانه برای توسعه فضای سبز می باشد . سید حکمت خاموشی افزود : در همه عملیات های منتهی به توسعه ی این مخزن نفتی ، الزامات زیست محیطی در صدر امور قرار دارد و با جدیت دنبال می شود به گونه ایکه ضمن ایجاد و توسعه فضای سبز با استفاده از گونه گیاهان و نهال های سازگار با اقلیم منطقه ، به دنبال آن هستیم فعالیت های ما کمترین اسیب را به محیط زیست گیاهی و جانوری وارد نماید . هیأت بازدید کننده در ادامه از بخش های مختلف این کارگاه از جمله شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب – سردخانه زیر صفر و بالای صفر نگهداری مواد غذایی – آشپزخانه – مخازن ذخیره سوخت – انبار جمع آوری و نگهداری پسماند صنعتی و شیمیایی – انبار رو باز – انبار جمع آوری زباله های قابل بازیافت و خشک و فضای سبز احداث شده توسط این شرکت بازدید و ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در جهت پاسداشت محیط زیست ، این اقدامات را الگویی ارزشمند برای سایر شرکت های خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت عنوان نمودند . 
پذیرش و انتشار 2 مقاله علمی كاركنان نفت و گاز مسجدسلیمان در كنفرانس های بین المللی و ملیاهواز- شبنم قجاوند- مقاله علمی تهیه شده 2 تن از کارکنان اداره مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت در کشور دانمارک و ششمین کنفرانس ملی مهندسی برق و سیستم های هوشمند پذیرفته و منتشر شد . در نخستین پژوهش علمی ، سید سامان میرعبدالی در مقاله ای که با عنوان “شناسایی و اولویت بندی عوامل ایجاد تأخیر در پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات براساس استاندارد مدیریت پروژه PMBOK با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی” تهیه گردیده موفق شد مقاله خود را در دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری که در شهر کپنهاگ کشور دانمارک قرار دارد ثبت و گواهی مربوطه را دریافت نماید . این مقاله به صورت مجازی در کنفرانس عنوان شده ارایه گردید . سید سامان میر عبدالی نگارنده این مقاله، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع است و بعنوان سرپرست تعمیرات الکترونیک اداره مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خدمت می نماید . در دیگر دستاورد علمی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، آقایان صمد محمودی برام و محمد چراغیان در یک تحقیق علمی مشترک که با عنوان “طراحی یک کنترلر بهینه با استفاده از یادگیری تقویتی در حضور نویز فرآیند و اندازه گیری” به رشته ی تحریر در آمده ، موفق شدند مقاله خود را در ششمین کنفرانس ملی مهندسی برق و سیستم های هوشمند پذیرش و بصورت سخنرانی مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ارایه نمایند . صمد محمودی برام با 12 سال سابقه خدمت دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک است و محمد چراغیان نیز در مقطع کارشناسی ارشد اتوماسیون و ابزار دقیق فارغ التحصیل شده است .
همتی: درآمدهای نفتی دولت سیزدهم به دلیل قیمت‌های بالای نفت بوده استعبدالناصر همتی در پستی در اینستاگرام خود با ارائه جداولی در خصوص درآمد نفتی کشور در دوره‌های مختلف این موضوع را که افزایش قیمت نفت در افزایش درآمدهای نفتی دولت سیزدهم موثر بوده است ثابت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی، در پستی در اینستاگرام خود نوشت: دی ماه ۱۴۰۰ سوال کردم آیا افزایش درآمد نفتی ناشی از تلاش های دولت سیزدهم برای خنثی کردن تحریم بود یا ناشی از افزایش قیمت‌های جهانی؟ حال در جدول رشد اقتصادی منتشره بانک مرکزی رشد مربوط به بخش نفت را ببینید: عمده رشد بخش نفت در فصل چهارم ۱۳۹۹ و فصل اول ۱۴۰۰ است.” وی در آخر پست اینستاگرامی خود نوشت:” واقعیت‌های اقتصادی را نمی‌شود پنهان کرد.”
∎​

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا