۱۵ نقل قول از جان تمپلتون که تأثیر شگرفی در موفقیت شما دارد

دنیای سرمایه‌گذاران بزرگان بسیاری به چشم دیده است که جان تمپلتون به عنوان یکی از افسانه‌های آن شناخته می‌شود. او یک سرمایه‌گذار، بانکدار، مدیر بورس و نیکوکار است. چه عواملی زندگی او را متحول و به چنین جایگاهی رسانده است؟
بی شک در پس داستان موفقیت او سختی‌ها و تلاش‌های بی‌شماری قرار دارد. تجربیات با ارزش او طی سال‌ها فعالیت در حوزه سرمایه‌گذاری برای همه ما آموزنده است. به همین خاطر است توصیه می‌کنیم که برای خواندن نقل قول‌های استثنایی او با ما همراه باشید.
با دنیای جان تمپلتون بیشتر آشنا شویم
جان تمپلتون در تنسی به دنیا آمد و زندگی کرد. او پس از اتمام تحصیلات خود و کسب مدرک اقتصاد از دانشگاه ییل به عنوان محقق وارد دانشگاه آکسفورد شد. او پس از ورود به ایالات متحده در شهر نیویورک مستقر شد. استانداردهای منحصر به فرد او به عنوان یک متخصص مالی او را به سمت سهام‌هایی سوق داد که سایر سرمایه‌گذاران آن را نادیده گرفته بودند. تلاش‌های مستمر او مثمر ثمر واقع شد و او موفق به سرمایه‌گذاری‌هایی با سود کلان شد.
نقل قول‌هایی الهام‌بخش از جان تمپلتون که نباید آنها را از دست داد

به یاد داشته باشید که هیچ سرمایه گذاری تا ابد دوام ندارد.
وحشت نکنید؛ زمان فروش سهام قبل از سقوط آن است نه بعد از آن!
سرمایه‌گذاری که همه جواب‌ها را دارد، حتی هیچ پرسشی را درک نمی‌کند.
اخلاق خوب و اصول دینی اساس موفقیت و خوشبختی در هر زمینه‌ای از زندگی است.
من با خود فکر کردم که تنها یک بار و برای مدت کوتاهی می‌توانم در این سیاره باشم. بنابراین چه کاری باید با زندگی خود انجام دهم که مزایای آن ابدی باشد؟
حتی اگر بخواهیم تعدادی از اصول موفقیت ثابت در دنیای سرمایه گذاری را شناسایی کنیم، این امکان را نداریم که این اصول را حتی در دنیای تغییرناپذیر سرمایه گذاری پیاده کنیم. همه چیز در دنیا در حال یک تغییر ثابت است.
مهم بودن خوب است، اما مهم‌تر این است که خوب باشید!
تنها دلیل فروش سهام این است که سهامی جذاب‌تر را خریداری کنید. اگر امکان پیدا کردن سهامی جذاب‌تر را ندارید، هر آنچه را که در دست دارید، نگه دارید.
به افرادی که به شدت مطالعه می‌کنند بگویید یا از دانش خود استفاده کنند یا تنها ببازند. اگر از عضلات خود استفاده نکنید، آنها به تدریج ضعیف و ضعیف‌تر می‌شوند. اگر شروع به استفاده از ذهن خود نکنید، ذهنتان شروع به شکست می‌کند.
خود را بابت خطاهایی که از شما سر زده است ببخشید. دلسرد نشوید و زیانی را که متحمل شده‌اید، با پذیرفتن ریسک بیشتر جبران نکنید. در عوض هر اشتباه را به عنوان تجربه‌ای ببینید که باید از آن درس بگیرید. به طور دقیق مشخص کنید که چه اشتباهی رخ داده است و چگونه باید از اشتباه مشابه در آینده پیشگیری کنید.
سرمایه‌گذاری که می‌گوید: این بار فرق می‌کند، در حال تکرار موقعیت‌های قبلی است. این چهار واژه بارها در سالنامه چنین سرمایه‌گذارانی به چشم می‌خورد.
بزرگ‌ترین تفاوت میان افراد موفق و افرادی که موفق نیستند این است که افراد موفق از اشتباهات خود و حتی دیگر افراد درس می‌گیرند.
اگر واقعاً به دنبال راهی برای ثروتمند شدن هستید، باید کاری کنید که پول برای شما کار کند و نه شما برای آن.
معنای حقیقی موفقیت جستجویی مداوم برای پاسخگویی به سوالات جدید است.
زندگی موفق بیشتر از اینکه به طول عمر یا زندگی شما بستگی داشته باشد، به این بستگی دارد که شما چگونه از زمانی که در اختیار دارید، حداکثر بهره را می‌برید.

این مطلب را حتما بخوانید:  ۱۳ نقل قول خواندنی از خالق رمز ارز بیت کوین؛ ساتوشی ناکاموتوچطور با تخفیف کارمزد در صرافی های رمز ارز ثبت نام کنیم؟
overflow:hidden;padding:10px 5px;word-break:normal;}.tg th{border-color:black;border-style:solid;border-width:1px;font-family:Arial, sans-serif;font-size:14px;font-weight:normal;overflow:hidden;padding:10px 5px;word-break:normal;}.tg .tg-0lax{text-align:left;vertical-align:top}]]>

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

امتیاز شما با موفقیت ثبت شد ۵/۵ (۲ امتیاز)

این مطلب را حتما بخوانید:  برایان تریسی کیست؟ زندگی نامه یکی از تواناترین سخنرانان دنیا

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا