نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی [آموزش تصویری و مرحله به مرحله]

فارکس یک بازار مالی غیرمتمرکز در سطح جهان است که معامله‌گران می‌توانند 24 ساعته در آن انواع ارزها را با یکدیگر معامله کنند. ورود به این بازار و ثبت سفارش خرید و فروش تنها با ثبت نام و احراز هویت در بروکرهای معتبر و تأیید‌شده امکان‌پذیر است. پس از گذشت 2 تا 3 روز کاری مدارک هویتی کاربر بررسی و درصورت تأیید مدارک از سوی کارشناسان بروکر، حساب وی آماده معامله می‌شود. پس از آماده‌شدن حساب بروکر گام بعدی برای شروع معامله، شارژ حساب کاربری است که به روش‌های مختلف انجام می‌شود و کاربران می‌توانند با توجه به شرایط خود مناسب‌ترین روش را انتخاب و اجرا کنند. از آنجا که وب مانی یکی از بهترین روش‌های شارژ حساب فارکس است، در ادامه این مطلب نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی را بررسی می‌کنیم.
شارژ حساب فارکس چگونه انجام می‌شود؟
مانند سایر بازارهای مالی، ورود و موفقیت در بازار فارکس نیز نیازمند آموزش و یادگیری است. همچنین خرید و فروش از طریق سرمایه مازاد یکی از مواردی است که معمولاً کارشناسان بازارهای مالی به کاربران تازه‌وارد توصیه می‌کنند. از سوی دیگر از آنجا که ریسک ضرر و زیان در بازارهای مالی، مانند فارکس انکارناپذیر است، بهتر است در گام نخست با بخش کوچکی از سرمایه خود وارد بازار شوید.
سؤالی که مطرح می‌شود این است که چطور می‌توان برای شروع خرید و فروش جفت ارزهای بازار، حساب فارکس را شارژ کرد. به طور کلی روش‌های متنوعی برای شارژ حساب فارکس وجود دارد که در لیست زیر آورده شده است. توجه داشته باشید که برخی از این روش‌ها در ایران در دسترس نیست.

وب مانی
پرفکت مانی
ارزهای دیجیتال مانند تتر، بیت کوین و…
فارکس تایم
Neteller
انتقال بانکی (خارج از ایران)
کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت
DIXIPay

به طور کلی تفاوت چندانی میان روش‌های بالا وجود ندارد؛ بنابراین می‌توانید با توجه به شرایط و امکانات موجود مناسب‌ترین مورد را برای شارژ حساب فارکس خود انتخاب کنید.
نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی
در میان کاربران ایرانی بازار فارکس، وب مانی یکی از محبوب‌ترین روش‌های شارژ حساب فارکس است؛ برای مثال افرادی که در بروکرهایی مانند آلپاری، Hotforex و لایت فارکس ثبت نام کرده باشند، می‌توانند به‌راحتی حساب کاربری خود را به‌کمک وب مانی شارژ کنند و برای معامله در بازار آماده شوند، اما قبل از آموزش نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی، بهتر است سامانه پرداخت وب مانی را به‌طور مختصر تعریف کنیم.
سامانه پرداخت الکترونیکی وب مانی محیطی سریع و امن برای انجام تراکنش‌های مالی است. کاربران به‌کمک وب مانی می‌توانند بدون نیاز به کارت اعتباری یا حساب بانکی تراکنش‌هایی ناشناس و برگشت‌ناپذیر انجام دهند.
مراحل نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی
در این قسمت مراحل شارژ حساب بروکر آلپاری با وب مانی بررسی شده است، اما به‌طورکلی این مراحل در سایر بروکرهای فعال و معتبر نیز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. برای شروع ابتدا لازم است در وب‌سایت رسمی وب مانی یک اکانت کاربری افتتاح کرده و سپس در حساب بروکر آلپاری خود اقدام به شارژ حساب کنید.
افتتاح حساب در وب مانی

در مرحله نخست به وب‌سایت وب مانی مراجعه کرده و روی گزینه Sign up کلیک کنید.
پس از ورود به صفحه ثبت نام، ابتدا از طریق اولین فیلد، کشور ایران را انتخاب کرده و سپس در فیلد دوم شماره موبایل خود را وارد کنید.
در این مرحله، به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که باید در آن کد امنیتی موجود در تصویر را تایپ کرده و سپس کد تأیید پیامک‌شده به موبایل خود را در فیلد بعدی وارد کنید.
در گام بعدی، از شما خواسته می‌شود برای حساب کاربری وب مانی خود یک رمز عبور انتخاب کرده و سپس آن را در دو فیلد موجود در صفحه وارد کنید. سپس عبارت پذیرش قوانین و شرایط سایت را تیک‌دار کنید و با انتخاب گزینه More به مرحله بعد بروید.
در آخر به صفحه حساب وب مانی خود هدایت می‌شوید. در گوشه بالا سمت راست صفحه کاربری خود، یک کد 12 رقمی مشاهده می‌کنید. این کد برای هر کاربر منحصربه‌فرد است و می‌توان از آن برای ورود به حساب کاربری استفاده کرد.
با انجام مراحل بالا حساب کاربری وب مانی شما در اولین سطح یعنی سطح «الیاس» قرار دارد. درصورت ارائه مدارک هویتی و تکمیل مراحل احراز هویت، سطح حساب کاربری شما ارتقا پیدا خواهد کرد.

شارژ حساب فارکس با وب مانی
پس از آنکه حساب وب مانی خود را با موفقیت ایجاد کردید، به حساب آلپاری خود بروید و مراحل شارژ حساب فارکس را که شامل سه مرحله ارائه اطلاعات اولیه، جزئیات انتقال و تأیید می‌شود، به ترتیب طی کنید.

پس از ورود به حساب آلپاری، روی گزینه سبز رنگ «واریز وجه» موجود در مرکز صفحه کلیک کنید.

با انتخاب این گزینه، به صفحه‌ای مشابه تصویر بالا هدایت می‌شوید. در مرحله اول از شما خواسته می‌شود «اطلاعات اولیه» فرایند انتقال وجه را با دقت پر کنید. با ورود به این صفحه، ابتدا از طریق فیلد «انتقال از» گزینه Webmoney را انتخاب کنید. سپس در فیلد «ارز» عبارت «USD» را که نشان‌دهنده ارز دلار آمریکاست ا انتخاب کنید. درنهایت نیز از طریق فیلد «انتقال به» حسابی که قصد واریز وجه به آن را دارید انتخاب و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

در مرحله دوم به صفحه جزئیات انتقال هدایت می‌شوید، در این صفحه در فیلد اول، مبلغی که قصد واریز آن را دارید وارد کنید. در فیلد دوم با کسر کارمزد مبلغ نهایی به شما نمایش داده می‌شود. سپس مانند تصویر بالا در فیلد سوم، تاریخ تولد و در فیلد آخر نیز شماره پاسپورت یا کارت ملی خود را وارد کنید.

در آخرین مرحله، نوبت به تأیید انتقال می‌رسد. در این صفحه جزئیات انتقال وجه را بررسی کرده و درصورت تأیید جزئیات، برای نهایی‌کردن مراحل روی گزینه «انتقال وجه» کلیک کنید.
در آخر به صفحه تأیید انتقال وجه از طریق وب مانی هدایت می‌شوید. در این صفحه روی گزینه Recieve a code کلیک کنید. با انتخاب این گزینه برای تأیید فرایند انتقال از طرف وب مانی کد تأیید به شماره موبایل شما پیامک می‌شود. این کد را در کادر مربوطه وارد کرده و در آخر روی گزینه confirm the payment کلیک کنید. اگر تمام مراحل بالا را به‌درستی و با موفقیت طی کرده باشید، در کمتر از 1 دقیقه حساب آلپاری شما شارژ خواهد شد.
نتیجه‌گیری
شارژ حساب فارکس از طریق وب مانی یکی از ساده‌ترین، امن‌ترین و سریع‌ترین راه‌های شارژ این حساب است. تنها درصورت افتتاح حساب در وب‌سایت وب مانی و انجام چند مرحله ساده می‌توانید به‌راحتی حساب فارکس خود را شارژ کرده و معامله را آغاز کنید.
 

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۹۹ رای)

۴.۵

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا