مهر – پارکینگ‌ها خالی از محصولات ناقص/ کیفیت محصولات سایپا ارتقاء یافت


اپ آگهی –
به خبرنگار مهر، گروه خودروسازی سایپا با تلاش مضاعف برای به صفر رساندن محصولات با نقص قطعه در کف پارکینگ و تولید ۱۰۰ درصدی خودرو کامل همراه با افزایش کیفیت، فصل نوینی از فعالیت‌های خود را شروع کرده است.
بر اساس آخرین وضعیت تولید و تامین قطعه برای خودروهای کف پارکینگ، تا پایان ماه جاری تعداد خودروهای کف پارکینگ گروه سایپا صفر می‌شود و پس از آن دیگر خودروی برای تامین قطعه به پارکینگ نخواهد رفت چرا که گروه خودروسازی سایپا با برنامه‌ریزی و هماهنگی با قطعه سازان، مشکلی در تامین قطعه ندارد و تمام خودروها به سرعت تجاری سازی می‌شود و به دست متقاضیان می‌رسد.
با توجه به تامین قطعه و همچنین ورود قطعات کیفی به خطوط تولید، کیفیت محصولات سایپا رو به افزایش است و بر اساس آنچه که شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران اعلام کرده با تولید خودروهای کامل به جهت افزایش کیفیت، مراجعه به نمایندگی‌های سایپا برای دریافت خدمات پس از فروش کاهش یافته است.
از سوی با خالی شدن پارکینگ‌ها از خودرو با نقص قطعه و تولید خودروهای کامل بهره‌وری ۱۰۰ درصدی در فرآیندهای تولید و عرضه محصولات سایپا و نیروی انسانی حاصل شده است.
با توجه به تحقق وعده‌ها در صفر شدن خودروهای کف پارکینگ و تولید خودروی کامل بدون نقص قطعه، این مجموعه درصدد آن است که برنامه‌های خود در زمینه افزایش کیفیت و تنوع بخشی به محصولات را برای سال جاری عملیاتی کند.

∎​

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا