معاون ارشد توییتر: شاید این شرکت هم در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند

معاون ارشد توییتر: شاید این شرکت هم در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند – رمز ارز

اخبار بیت کوین

ند سیگال (Ned Segal)، مدیر بخش مالی توییتر، اعلام کرد که این شرکت خرید بیت کوین را مورد بررسی قرار خواهد داد.
به گزارش «The Block»، سیگال در مصاحبه دیروز خود با سی‌ان‌بی‌سی اعلام کرد که اگر کارکنان و شرکت‌های مرتبط با توییتر بخواهند حقوق خود را به‌صورت بیت کوین بگیرند، در این صورت توییتر هم بخشی از موجودی خزانه خود را در این رمز ارز سرمایه‌گذاری خواهد کرد. سیگال در صحبت‌های خود گفت:
در ارتباط با اینکه اگر کارکنان ما بخواهند حقوق‌شان را بیت کوین بگیرند، چطور عمل کنیم، پیش از این تدابیری اندیشیده‌ایم. از سوی دیگر در ارتباط با پرداخت بیت کوین به شرکت‌های وابسته به خود هم فکر کرده‌ایم. پیش از این به این موضوع هم فکر کرده‌ایم که آیا باید بیت کوین را به ترازنامه‌های خود اضافه کنیم یا نه. این مسئله‌ای است که باید بیشتر روی فکر و بررسی انجام دهیم. می‌خواهیم که به‌خوبی در طول زمان در این باره فکر کنیم،‌ ولی هنوز تغییری اعمال نکرده‌ایم.
شایان ذکر است که اسکوئر (Square)، یکی از شرکت‌های تابعه توییتر، مدتی است که خدمات سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال را آغاز کرده است. اکتبر گذشته (آذر)، اسکوئر اعلام کرد که چیزی در حدود ۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریده است.
در آن زمان، اسکوئر بعد از مایکرواستراتژی (MicroStrategy) دومین شرکتی بود که در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده بود. ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد دنیا هم چندی پیش اعلام کرد که تسلا حدود ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریده است.
در حال حاضر هر واحد بیت کوین در محدوده ۴۵۰۰۰ دلار معامله می‌شود. قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته هم ۳ درصد کاهش داشته است. 

موردی یافت نشد.

wpDiscuzدیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدxInsertComment Author Info

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3661

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا