فردا – خبر خوش دولت برای متقاضیان مسکن دولتی در این استان ها


وزیر راه و شهرسازی گفت: استان‌هایی که عملکرد مناسبی در تامین زمین و حل مسائل مربوط به آن داشته‌اند، سهمیه‌ آنها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزایش می‌یابد
آقای رستم قاسمی گفت: استانداران و مسئولان استانی در خصوص تامین زمین و اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارند و باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند. سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت مسکن و ساختمان در خصوص تعیین سهیمه استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  باید بر اساس تامین زمین در هفته‌های آتی، اعلام نظر کنند و نتیجه را گزارش دهند.
 به گفته وزیر راه و شهرسازی استان‌هایی که عملکرد مناسبی در تامین زمین و حل مسائل مربوط به آن داشته‌اند، باید سهمیه‌شان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزایش یابد.
 احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال دولت سیزدهم در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، هر جا زمین تامین و مشکلات و مسائل آن حل شود، مقدمات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آن اراضی آغاز خواهد شد.
پیش از این وزارت راه و شهرسازی بر فعال کردن انبوه‌سازان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و بهره‌مندی از توان بخش خصوصی در تولید مسکن در تمامی استان‌های کشور تاکید کرده بود./باشگاه خبرنگاران

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا