دسترسی به ساعات معاملاتی پیوسته در تریدینگ ویو

این ویژگی ساعات معاملاتی پیوسته به عنوان جلسات معاملاتی قبل و بعد شناخته می‌شود. این ویژگی به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که از وقایع خارج از ساعات معاملاتی پیوسته معمول مطلع شده و به طور کلی برای داشتن اطلاعات کامل در مورد بازار مفید است.
زمانی که این قابلیت در حال تست در نسخه بتا بود، در دسترس تمام کاربران قرار داشت؛ اما در حال حاضر صرفاً کاربران دارای اشتراک «PRO» می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.
چندین نمودار در یک صفحه نمایش
پلتفرم تریدینگ ویو مفتخر است که توانسته یک قابلیت جدید و کاربردی یعنی قرار دادن چند نمودار در یک صفحه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. حالا شما می‌توانید چند نمودار (حداکثر ۴ نمودار) را به صورت یکجا در قالب چهار پنجره جداگانه در صفحه نمایش خود مشاهده کنید.
علاوه بر این می‌توانید بر اساس شرایط تحلیل و نمادها، نمودارهای خود را به یکدیگر پیوند دهید. حین استفاده از این قابلیت نوار ابزارهای دسترسی سریع به قسمت پایین گوشه سمت چپ کنار دکمه‌های ذخیره و بارگیری منتقل می‌شوند.
برای داشتن چندین نمودار در صفحه نمایش خود باید یکی از طرح‌های اشتراکی پلتفرم تریدینگ ویو را خریداری کرده باشید. 

تغییرات شاخص‌ های اقتصادی را در نمودار های تریدینگ ویو ببینید!
کاربران پلتفرم تریدینگ ویو در حال حاضر به انواع داده‌های مالی شامل بیش از ۱۰۰ گزارش اقتصادی دسترسی دارند. دسترسی عموم به داده‌های اقتصادی صحیح و به‌روز برای سرمایه‌گذاران مزیت بزرگی محسوب می‌شود، زیرا به آن‌ها این امکان را می‌دهد که تحولات اقتصادی را رصد نموده و ریسک سرمایه‌گذاری خود را مدیریت کنند. با استفاده از بهترین سرویس ارائه داده‌های اقتصادی در پلتفرم تریدینگ ویو می‌توانید در رقابت معامله‌گری یک قدم جلوتر باشید. 

 
این مطلب را حتما بخوانید:  نمودارهای مقایسه را در تریدینگ ویو استفاده کنید!این مطلب را حتما بخوانید:  آموزش تریدینگ ویو با بررسی چند نماد در یک نمودارچطور با تخفیف کارمزد در صرافی رمز ارز ثبت نام کنیم؟
برای ثبت نام در صرافی کوینکس (CoinEx) با تخفیف کارمزد معاملات اینجا کلیک کنید!
برای ثبت نام در صرافی بایننس (Binance) با تخفیف کارمزد معاملات اینجا کلیک کنید!
توجه: برای انجام معامله در بایننس حتما با آی پی خارج از ایران وارد شوید

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم!

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا