تجارت نیوز – نتایج عرضه اولیه پی پاد / سهام پرداخت الکترونیک پاسارگاد به چند نفر رسید؟


اپ آگهی –
به گزارش اپ آگهی، امروز چهارشنبه مراسم عرضه اولیه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در شرکت بورس تهران انجام شد. محمود گودرزی مدیرعامل شرکت بورس تهران اعلام کرد که یک میلیون و 544 هزار نفر در نخستین عرضه اولیه امسال بورس شرکت کرده‌اند. وی اظهار کرد: در این عرضه اولیه به هر فرد 327 سهم رسید.
همچنین در مراسم این عرضه اولیه مسیح مشهدی تفرشی مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد نیز گفت: فعالیت این شرکت در زمینه پرداخت الکترونیک است که با مجوز بانک مرکزی فعالیت می‌کند.

وی در مورد اینکه چه مدت طول کشید تا این شرکت وارد بورس شود،‌گفت: از دو سال قبل روند پذیرش آغاز شد البته در 1.5 سال اخیر به طور جدی دنبال ورود به بورس بودیم تا اینکه امروز برای نخستین بار سهام ما به عنوان 601 امین شرکت بورسی در بورس عرضه شد.  فناپ سهامدار عمده ماست که همین شرکت نیز در زیرمجموعه بانک پاسارگاد قرار دارد.
گفتنی است امروز تعداد ۳۶۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت «پرداخت الکترونیک پاسارگاد» در بخش «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران و نماد «پی‌پاد» به شیوه ثبت سفارش عرضه شد.

∎​

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا