بلاک چین 5irechain چیست؟ – اپ آگهی

5ireChain یک بلاک چین لایه اول و مبتنی بر نسل پنجم است و هدف آن تغییر الگوها با هدف کسب سود برای شبکه‌ها از طریق دریافت هزینه و کارمزد به‌منظور کسب سود برای کاربر به‌کمک مشارکت در شبکه خواهد بود. ابتدا ممکن است فکر کنید چه نیازی به تکنولوژی 5ireChain بوده است؟ در فضای بلاک چین، نیاز فزاینده‌ای برای حرکت به سمت پارادایم «منافع» وجود دارد، منافعی که شامل حال سرمایه‌گذار می‌شود.
بخش غیرانتفاعی که ارزشی معادل 2 تریلیون دلار دارد، در حال حاضر با میزان غیرقابل تحملی از رسوایی‌ها، فساد و ناکارآمدی‌های فاحش مواجه است که این امر به کاهش مداوم اعتماد سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان بالقوه و بالفعل منجر شده است. امروزه نیاز داریم یک بلاک چین شفاف و قابل تأیید برای خدمت به این هدف داشته باشیم و اینجاست که 5ireChain وارد بازی می‌شود.
فهرست این مقاله
معرفی بلاک چین 5ire

همان‌طور که اشاره کردیم این فناوری یک بلاک چین نسل پنجم است که با پایداری و تأثیر اجتماعی، جهت پارادایم را به‌سوی منافع تغییر داده و اطمینان می‌دهد فعالیت‌هایی که با سازمان ملل متحد همسو هستند، پایداری خود را در طول زمان حفظ می‌کنند. این هدف با تضمین دموکراسی میان همه شرکت‌کنندگان به‌منظور ایجاد اتحاد، نشانی از طول عمر و چشم‌انداز پایدار 5ireChain است.
این استارتاپ حول مفاهیم شفافیت، تغییرناپذیری و تأییدپذیری در تراکنش‌های بلاک چین می‌چرخد؛ بنابراین شرکت‌کنندگان می‌توانند با احساس امنیت، اطمینان و ارزش بیشتری از این فناوری استفاده کنند. اگر درباره تکنولوژی بلاک چین در حال تحقیق و جست‌وجو هستید، احتمالاً می‌دانید بلاک چین تا کجا پیش رفته است و در سال‌های آینده چه نقشی را ایفا خواهد کرد.
با این حال با وجود پیشرفت‌های فنی و اقتصادی، اکوسیستم‌های بلاک چین در یک پارادایم سودآور به‌صورتی پیچیده‌ قرار گرفته‌اند که در آن عامل انسانی غایب است. درواقع این کاربران نیستند که بیشترین سود را از بلاک چین به دست می‌آورند و این مخالف یک پارادایم سودآور خواهد بود.
پارادایم سودآور، بر به حداکثر رساندن سود تمرکز می‌کند. همان‌طور که می‌دانید منابع ما به‌عنوان نسلی از بشریت محدود است و ما نمی‌توانیم رشد تکنولوژیکی غیرعاقلانه و کنترل‌نشده را تحمل کنیم؛ بنابراین باید کنترل و هدایت این رشد را به سمت خدمت به بشریت بازگردانیم.
هدف 5ireChain این است که پارادایم کسب سود را در اجرای بلاک چین جاسازی کند و اطمینان حاصل شود نحوه عملکرد مکانیسم اجماع در این سیستم، به‌صورت کاملاً پایدار خواهد بود. منظور از پایداری در اینجا، برآورده‌کردن نیازهای نسل فعلی بدون به خطر انداختن منابع و توانایی نسل بعدی برای برآورده‌کردن نیازهایشان است. این همان چیزی است که رشد تکنولوژی را در خدمت به بشریت به کار می‌گیرد و سبب می‌شود انسان‌ها از این پیشرفت سود به دست آورند.
5ireChain به‌کمک استراتژی بازاریابی نوآورانه و متنوع، رهبری کارآفرینی و یک تیم ماهر، قرار است راه‌اندازی موفقی داشته باشد.
چارچوب 5ireChain
5ireChain از یک معماری با تضمین‌های قوی تشکیل شده است. برخی از این تضمین‌ها عبارت‌اند از:

پایداری: هدف اصلی این فناوری ایجاد یک اکوسیستم مبتنی بر پایداری برای کاربران است و می‌تواند با قراردادن پایداری در مکانیسم اجماع 5ireChain به این هدف دست یابد؛ بنابراین اطمینان از مشارکت پایدار در شبکه یا در دنیای واقعی در این بلاک چین تا حدودی تضمین شده است.
امنیت: فناوری پیشرفته‌ای که برای ساخت 5ireChain به علاوه طرح Nominated Proof-Of-Stake استفاده می‌شود، به 5ireChain اجازه می‌دهد تضمین‌های امنیتی قوی و بالایی داشته باشد که سایر بلاک‌ چین‌های قدیمی فاقد آن هستند.
مقیاس‌پذیری تراکنش: 5ireChain توان عملیاتی بالایی دارد و مقیاس‌پذیری بالا در زنجیره تراکنش‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.
حکومت و دموکراسی: بلاک چین‌های قدیمی هیچ رویه حاکمیتی ندارند و این موضوع سبب می‌شود زنجیره آن‌ها فاقد دموکراسی باشد. مکانیسم حاکمیتی پیچیده و شفاف 5ireChain به همه اجازه می‌دهد به‌طور دموکراتیک در شبکه شرکت کنند و تغییراتی را پیشنهاد دهند.
قابلیت ارتقا در آینده: 5ireChain با برخورداری از یک بلاک چین پیشرفته مبتنی بر قابلیت پیشرفت و ارتقا در آینده را خواهد داشت. نوع جدیدی از کدهای کامپایل‌شده از یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالا مانند C++ است که با سرعت بسیار بالایی در مرورگرهای جدید اجرا خواهد شد.
قابلیت همکاری: 5ireChain توانایی تعامل با انواع بلاک چین را دارد و درواقع می‌تواند امکان انتقال بین بلاک چین‌های مختلف را فراهم کند.

سخن پایانی
5ireChain یک بلاک چین مبتنی بر پایداری است و در آینده نزدیک، قصد دارد به اکوسیستمی تبدیل شود که بر تأثیرات مثبت تمرکز کرده و از سایر بلاک چین‌ها و پروژه‌ها در 5ireChain دعوت می‌کند این چشم‌انداز را در پیش بگیرند و در روش استفاده از آن مکانیسم‌ها، نوآوری لازم را خرج کنند.
همچنین 5ireChain بر بهبود توزیع جوایز، قابلیت همکاری و سیستم‌های مدیریت هویت تمرکز کرده است؛ زیرا این موارد اجزای کلیدی آن هستند. هر اقدام منفرد در بلاک چین 5ireChain، از هزینه Gas مصرفی گرفته تا فرایند استخراج، به‌گونه‌ای طراحی شده است که منافعی به همراه داشته باشد. این بلاک چین نشان می‌دهد اگر منافع را به حداکثر برسانیم، می‌توانیم سود بیشتری به دست بیاوریم.
5ireChain بر اجرای مکانیسم تجمیع DID مستقل متمرکز است و در آینده نزدیک قصد دارد زبان قرارداد هوشمند eDSL Wasm خود را داشته باشد و علاوه بر این ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد دیگری را نیز اضافه خواهد کرد.
سوالات متداول

5ireChain چیست؟
5ireChain یک بلاک چین نسل پنجم بوده که هدف آن تغییر پارادایم از یک اقتصاد انتفاعی به یک اقتصاد منفعتی است.

هدف 5ireChain چیست؟
هدف این بلاک چین این است که پارادایم سودمندی را در خود جاسازی کرده و اطمینان حاصل کند نحوه عملکرد مکانیسم اجماع، به‌صورت کاملاً پایدار انجام می‌شود.

چارچوب 5ireChain چیست؟
این فناوری از یک معماری با تضمین‌های قوی تشکیل شده است. برخی از این تضمین‌ها عبارت‌اند از: پایداری، امنیت بالا، مقیاس‌پذیری بالا، تضمین دموکراسی در شبکه، قابلیت ارتقا در آینده و قابلیت همکاری با شبکه‌های بلاک چین دیگر.

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

ترتیبی که برای خواندن مقالات” بلاک چین “به شما پیشنهاد می‌کنیم:

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا