برنا – استاندار لرستان خبر داد: تخصیص ۵۴هزار میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال استان


اپ آگهی –
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  زیویار در جلسه  شورای برنامه ریزی و توسعه ی استان ، اظهار کرد: با شرایط خوبی که در سال گذشته داشتیم توانستیم بیش از ۲۰هزار میلیارد ریال جذب اعتبار داشته باشیم.
او افزود: خوشبختانه برای سال مالی جدید این رقم به ۵۴ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است که فرصت خوبی برای بخش سرمایه گذاری و اشتغال استان است.
زیویار تصریح  کرد: اگر بانک ها بتوانند سهم خود را ایفا کنند این رقم از ۷۰ هزار میلیارد ریال نیز عبور خواهد کرد.
استاندار لرستان  در خصوص مصوبات جلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه ی استان ، عنوان  کرد: در این جلسه در مورد تصویب سیاست های کلی برنامه ی هفتم توسعه بحث و تبادل نظر شد.
زیویار بیان  کرد: با توجه به ابلاغ مصوبات این برنامه از مرکز، مصوبات آن را به دستگاه های اجرایی استان ارجاع دادیم تا براساس نیازها بررسی لازم را به عمل آورند تا بتوانیم در این راستا حرکت کنیم.
او گفت: همچنین قرار است کارگروه های تخصصی برای تصمیم گیری بهتر در هر حوزه از موارد ابلاغی از برنامه هفتم توسعه در سطح استان تشکیل و نهایتا ظرف دو هفته نتیجه را به شورای برنامه ریزی و توسعه استان اعلام کنند.
استاندار لرستان با اشاره به برخی موارد مصوب شده در این جلسه ، ادامه داد: طرح تولید و پرورش عقرب به منظور بهره برداری دارویی در جلسه ی امروز به تصویب رسید.
 زیویار خاطر نشان کرد: دو مورد نیز مربوط به تغییر کاربری طرح هادی روستایی بود که یک مورددر برنامه ی بررسی مجدد و یک مورد هم که مربوط به روستای دارایی بود به تصویب رسید. انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

∎​

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا