باشگاه خبرنگاران جوان – تزریق واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در جزایر قشم و کیش؛ بزودی


اپ آگهی –
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فریدون همتی، استاندار هرمزگان در نخستین نشست ستاد ملی و استانی کرونا که با حضور تصویری حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد، افزود: مردم برخی شهرستان‌ها از جمله جاسک، سیریک و قشم باید با استقبال از تزریق واکسن، از ابتلا به کرونا برای خود و دیگران جلوگیری کنند.
همتی به رعایت ۴۰ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی شهروندان گفت: هم استانی‌ها با رعایت شیوه نامه‌ها از حقوق خود و دیگران دفاع کنند.
بیشتر بخوانید؛ 

استاندار هرمزگان افزود: در تلاشیم مکان‌های جدید با استاندارد‌های بیمارستانی، برای بستری بیماران ایجاد کنیم.او با اشاره به شناسایی و قرنطینه ۲۰ هزار تست مثبت در استان گفت: این افراد باید قرنطینه را رعایت، و از حضور در اجتماع خودداری کنند.
استاندار هرمزگان افزود: با توجه به فرار رسیدن ایام محرم، هیئت‌های مذهبی مراسم‌ها را درفضای باز، مساجد و حسینه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور حداکثر ۵۰ نفر برگزار کنند.
همتی به رعایت ۹۵ درصدی شیوه نامه‌های بهداشتی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: پیک بیماری در استان افزایش یافته است و از شهروندان می‌خواهم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی این سیر، نزولی شود.
او افزود: کرونا زندگی بازاریان را تحت تاثیر قرار داده است و ما امیدواریم با رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی، همه‌ی فعالیت‌ها در استان برقرار شود.
انتهای خبر /ز
∎​

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا