اتریوم به خدمات بلاک چین آمازون اضافه شد

اتریوم به خدمات بلاک چین آمازون اضافه شد – رمز ارز

کاربران آمازون از این پس می‌توانند با استفاده از بلاک چین مدیریت‌شده این شرکت، نودهای جدید اتریوم ایجاد کنند و به شبکه اصلی و دیگر شبکه‌های آزمایشی این بلاک چین متصل شوند.
به گزارش کوین تلگراف، آمازون، غول فناوری به تازگی در دسترس بودن اتریوم در بلاک چین مدیریت‌شده خود را برای عموم اعلام کرده است.
بنابر اعلام وب سرویس آمازون (AWS)، کاربران اکنون این قابلیت را دارند که نودهای جدید را به شبکه اتریوم اضافه کنند. آنها از طریق بلاک چین مدیریت‌شده آمازون می‌توانند علاوه بر شبکه‌های آزمایشی راپستن (Ropsten) و رینکبی (Rinkeby)، به شبکه اصلی این بلاک چین متصل شوند. این برنامه ادعا می‌کند با استفاده از APIهای متن باز و استاندارد اتریوم و همگام شدن با بلاک چین اتریوم، دسترسی امن به شبکه را فراهم می‌کند. آمازون می‌گوید:
بلاک چین مدیریت‌شده آمازون سلامت نودها را بررسی می‌کند، نودهای ناسالم را جایگزین می‌کند، به‌روز‌رسانی‌های نرم‌افزاری اتریوم را خودکار می‌کند و دسترس‌پذیری زیرساخت اتریوم مشتریان را بهبود می‌بخشد.
آمازون در ادامه معرفی این قابلیت می‌افزاید:
علاوه بر اپلیکیشن‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، مشتریانی که محصولات تحلیلی مانند ابزارهای نظارتی قراردادهای هوشمند و نرم‌افزارهای تشخیص کلاهبرداری می‌سازند نیز می‌توانند از مزایای این خدمات قابل توسعه، با دسترس‌پذیری بالا و کاملاً مدیریت‌شده بهره‌مند شوند.
وب سرویس آمازون برای اولین بار بلاک چین مدیریت‌شده خود را آوریل ۲۰۱۹ عرضه کرد. آمازون در آن زمان اعلام کرد مشتریان می‌توانند شبکه‌های بلاک چینی موردنظر را در سازمان‌های خود راه‌اندازی کنند و از اتریوم و فریم ورک‌های متن بازی چون هایپرلجر (Hyperledger) استفاده کنند. این سرویس می‌گوید قادر است نیاز به سخت‌افزار، نصب نرم‌افزار، ایجاد و مدیریت گواهی‌نامه‌هایی برای دسترسی و کنترل و هم‌چنین پیکربندی تنظیمات شبکه را برطرف کند.
این اقدام درست یک ماه پس از آن صورت می‌گیرد که جف بزوس (Jeff Bezos)، مدیرعامل آمازون اعلام کرد در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۱ از این سمت کناره‌گیری می‌کند. جایگزین بزوس، اندی جسی (Andy Jassy) مدیرعامل کنونی وب سرویس آمازون است که بر ارائه محصولات حوزه ارزهای دیجیتال این شرکت نظارت می‎‌کند.

موردی یافت نشد.

wpDiscuzدیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدxInsertComment Author Info

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3659

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا