آموزش اسپات صرافی بای بیت

صرافی بای بیت، یکی از بهترین صرافی‌های خارجی است که برای استفاده از خدمات آن نیاز به احراز هویت در صرافی نیست. پیش از این روش ثبت نام در صرافی بای بیت را به شما عزیزان آموزش دادیم. در این مطلب قصد داریم به آموزش اسپات صرافی بای بیت بپردازیم. همراه ما باشید.
پس از ثبت‌نام در صرافی بای بیت، برای آنکه بتوانید معاملات خود را انجام دهید، به سرمایه اولیه نیاز دارید. از آنجا که امکان معامله با پول رایج ایران (تومان) در صرافی‌های خارجی وجود ندارد، برای آنکه سرمایه‌ای در حساب معاملاتی خود در صرافی خارجی داشته باشید (اگر پیش از این در کیف پول خود هیچ دارایی‌ای نداشته باشید) به یک صرافی ایرانی نیاز خواهید داشت.
ابتدا در یک صرافی معتبر ایرانی ثبت‌نام کنید و پس از احراز هویت، مقداری پول را به‌کمک کارت بانکی خود به صرافی ایرانی واریز کنید تا به این ترتیب حساب معاملاتی شما در صرافی ایرانی شارژ شود. اکنون می‌توانید به‌راحتی با تومان خرید رمز ارز را خریداری کنید. معمولاً افرادی که قصد فعالیت در صرافی خارجی را دارند، مقداری رمز ارز تتر را در صرافی ایرانی خریداری کرده، به کیف پول خود ارسال می‌کنند و سپس از کیف پول خود به صرافی خارجی انتقال می‌دهند.
دلیل اینکه ما تتر را از صرافی ایرانی به کیف پول و سپس به صرافی خارجی انتقال می‌دهیم، این است که به این روش، دارایی ما با امنیت بالاتری انتقال داده می‌شود و مشکلی در این مسیر از نظر امنیت برای ما پیش نخواهد آمد؛ در حالی که اگر ارزهای خود را بلافاصله از صرافی ایرانی به صرافی خارجی منتقل کنید، ممکن است مشکلاتی برای شما پیش بیاید و حساب شما مسدود شود.
واریز رمز ارز در بخش اسپات بای بیت
در این بخش با این فرض که شما پیش از این ارز تتر را در صرافی ایرانی خریداری کرده و به کیف پول خود انتقال داده‌اید، روش واریز تتر (هر رمز ارز دیگر) را شرح خواهیم داد. برای این کار در مرحله اول وارد حساب خود در صرافی بای بیت شوید؛ سپس نشان‌گر ماوس خود را روی عبارت Assets از نوار بالای صفحه قرار دهید و از زیرمنویی که برای شما باز می‌شود، گزینه Deposit را انتخاب کنید.

در این مرحله ابتدا از بخش سمت چپ، رمز ارز موردنظر خود برای واریز را انتخاب کنید و سپس از شبکه‌های انتقال موجود برای ارز، شبکه موردنظر خود را نیز انتخاب کنید. توجه داشته باشید که انتخاب شبکه انتقال در واریز و برداشت و انتقال به افراد مختلف اهمیت بسیاری دارد و اگر به‌درستی انتخاب نشود، ممکن است به از دست رفتن سرمایه شما منجر شود.
پس هنگام انتخاب شبکه انتقال توجه کافی داشته باشید. پس از انتخاب شبکه انتقال باید روی گزینه Acknowledge کلیک کنید تا بتوانید آدرس ایجادشده برای دریافت رمز ارز بر بستر شبکه‌ای که انتخاب کرده بودید، مشاهده کنید.

همان‌طور که در مرحله پیش توضیح دادیم، پس از کلیک روی گزینه Acknowledge می‌توانید آدرس مناسب برای دریافت رمز ارز از آدرس دیگر را مشاهده کرده و سپس کپی کنید، یا درصورت تمایل از روش بارکد برای دریافت و درواقع واریز رمز ارز استفاده کنید. با کپی‌کردن آدرس، کار ما در صرافی برای واریز رمز ارز به پایان می‌رسد و باید به سراغ کیف پول خود برویم.
همچنین شما می‌توانید با کلیک روی عبارت Spot در زیر آدرس ایجادشده، بخش موردنظر خود برای دریافت رمز ارز را انتخاب کنید. در حال حاضر این بخش روی Spot تنظیم شده است که شما درصورت تمایل می‌توانید آن را تغییر دهید. اگر این بخش روی معاملات فیوچرز تنظیم شده باشد، با واریز رمز ارز به صرافی، بخش معاملات فیوچرز شما شارژ می‌شود.
در چنین حالتی برای انجام معامله در بخش اسپات صرافی بای بیت شما باید ابتدا سرمایه خود را از بخش فیوچرز به بخش اسپات منتقل کنید که چگونگی انتقال سرمایه در میان بخش‌های مختلف را در آینده توضیح داده‌ایم.

در این مرحله که مربوط به کیف پول است، پس از ورود به این کیف، رمز ارز موردنظر خود را روی شبکه انتقال مناسب انتخاب کرده و سپس روی گزینه Send کلیک کنید؛ زیرا قرار است رمز ارز را از کیف پول به صرافی ارسال کنید. توجه داشته باشید که با انتخاب رمز ارز ممکن است آن را در چند مورد جداگانه و روی شبکه‌های مختلف پیدا کنید.
از آنجا که ما در صرافی شبکه انتقال TRC-20 را انتخاب کرده بودیم، در اینجا، یعنی کیف پول نیز باید رمز ارز تتر بر بستر شبکه TRC-20 را انتخاب کنیم.

پس از کلیک روی گزینه Send در مرحله پیش، پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که دو کادر دارد؛ کادر اول مربوط به آدرس گیرنده یعنی آدرس کیف پول حساب شما در صرافی بای بیت (که کپی کرده بودید) است و کادر دوم به مقدار تتر که قرار است ارسال کنید اشاره دارد.
درنهایت پس از واردکردن مقادیر موردنظر باید روی گزینه CONTINUE در بالا و سمت راست تصویر کلیک کنید. به این ترتیب و پس از گذشت مدتی، رمز ارز تتر به آدرسی که وارد کرده بودید، منتقل خواهد شد.

برداشت رمز ارز در بخش اسپات بای بیت
پس از آنکه معامله یا معاملاتی را در بخش اسپات صرافی بای بیت انجام دادید، احتمالاً قصد خواهید داشت آن را به آدرس کیف پول خود انتقال دهید؛ زیرا معمولاً افرادی که در بخش اسپات صرافی بای بیت یا هر صرافی دیگر رمز ارزی را خریداری می‌کنند، قصد انجام معامله به تعداد فراوان را ندارند و می‌خواهند آن را برای مدتی نگه‌داری کنند.
به همین دلیل در این بخش روش برداشت رمز ارز از صرافی به کیف پول را شرح خواهیم داد. برای این کار ابتدا باید وارد کیف پول خود شوید و پس از انتخاب رمز ارز بر بستر شبکه موردنظر، گزینه Receive به معنای دریافت را انتخاب کنید تا به مرحله بعد منتقل شوید.

در این مرحله از برداشت ارز، آدرس کیف پول ایجادشده برای ارزهای دیجیتالی که قرار است از حساب خود در صرافی (هر آدرس دیگری) دریافت کنید، برای شما نمایش داده می‌شود که امکان کپی‌کردن و به اشتراک‌گذاری آن نیز برای شما فراهم شده است.
همچنین شما می‌توانید درصورت تمایل از روش بارکد استفاده کنید. به هر حال در این مرحله باید آدرس را کپی کنید. حالا دیگر کار شما با کیف پول به پایان رسیده و وقت آن است که به صرافی مراجعه کنید.
در گام اول در صرافی باز هم باید وارد حساب کاربری خود در صرافی بای بیت شوید و سپس با قراردادن نشان‌گر ماوس خود روی تب Assets و سپس انتخاب گزینه Withdraw فرایند برداشت رمز ارز را پیش بگیرید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که از ابتدا روی گزینه Assets کلیک کنید تا در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود، گزینه Withdraw را انتخاب کنید.

از آنجا که شما قصد دارید رمز ارز را برداشت کنید؛ درنتیجه حساب صرافی، فرستنده و کیف پول گیرنده خواهد بود. در این مرحله از برداشت رمز ارز، باید رمز ارز موردنظر خود را از نوار اول انتخاب کنید و سپس آدرسی را که از کیف پول کپی کرده بودید، در کادر دوم قرار دهیم.
کادر سوم مربوط به شبکه انتقال است که باید براساس شبکه رمز ارز انتخاب‌شده در کیف پول و به‌دقت انتخاب شود. در کادر آخر نیز باید مقدار رمز ارزی را که قصد دارید برداشت کنید، وارد کنید و درنهایت روی گزینه Submit به معنای ارسال کلیک کنید تا به این ترتیب درخواست برداشت شما ارسال شود و درصورت تأیید، برداشت انجام شود.

بد نیست بدانید که نمی‌توان اشتباهات در تراکنش‌های بلاک چین را بازیابی کرد؛ به همین دلیل صرافی بای بیت با اضافه‌کردن گزینه Add که در بالای کادر آدرس در مرحله پیش قرار گرفته است، امکان اضافه‌کردن آدرس کیف پول را به شما خواهد داد.
به این ترتیب هر زمان که قصد ارسال رمز ارز به آدرسی را داشته باشید، می‌توانید از لیستی که از پیش ثبت کرده بودید یک مورد را انتخاب کنید و به این ترتیب امکان اشتباه به صفر خواهد رسید. برای این کار پس از کلیک روی گزینه Add، کادر اول را با رمز ارز مناسب و کادر دوم و سوم را به ترتیب با آدرس کیف پول و شبکه انتقال پر کرده و سپس روی گزینه Confirm کلیک کنید؛ البته امکان واردکردن آدرس‌های جدید از بخش Account and Security برای کاربران وجود دارد.

انتقال رمز ارز در بخش اسپات صرافی بای بیت
همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، گاهی کاربران نیاز دارند سرمایه خود را از بخش فیوچرز به اسپات صرافی بای بیت یا دیگر بخش‌ها منتقل کنند. در چنین شرایطی باید مراحلی را که در ادامه خواهیم گفت و بسیار ساده هستند، انجام دهید.
در مرحله اول باید روی گزینه Assets از نوار بالای صفحه کلیک کنید. با این کار صفحه‌ای به شما نشان داده می‌شود که باید گزینه Transfer را از آن میان انتخاب کنید. این گزینه در بالا و سمت راست صفحه نمایش شما قرار گرفته است. همان‌طور که می‌بینید گزینه‌های Deposit و Withdraw نیز در آن بخش وجود دارند که برای واریز و برداشت می‌توانید از این بخش نیز استفاده کنید.
همچنین در میانه تصویر دارایی‌های خود را مشاهده می‌کنید که گزینه‌های Deposit، Withdraw، Transfer، Trade و یا Exchange در مقابل آن‌ها وجود دارد. به‌کمک این گزینه‌ها نیز می‌توانید فعالیت موردنظر خود را روی دارایی‌های خود انجام دهید.

پس از کلیک روی گزینه Transfer در مرحله پیش، حالا در پنجره‌ای که برای شما باز شده است، باید حساب مبدأ و مقصد خود در انتقال را مشخص کنید. حساب انتخاب‌شده در بخش From به حساب مبدأ و حساب انتخاب‌شده در بخش To به حساب مقصد اشاره دارد.
در کادرهای بعدی باید به‌ترتیب رمز ارز و مقدار آن را وارد کرده و درنهایت روی گزینه Confirm به معنای تأیید در پایین پنجره کلیک کنید تا انتقال دارایی با مقادیری که مشخص کرده‌اید بین حساب‌های شما در صرافی انجام شود؛ برای مثال به‌منظور انتقال 100 تتر از بخش اسپات صرافی بای بیت به بخش فیوچرز باید بخش From را با Spot، بخش To را با Derivatives، بخش Coin را با USDT و بخش Amount را با 100 پر کرده و سپس روی گزینه Confirm کلیک کنید.

معامله در بخش اسپات صرافی بای بیت
همان‌طور که پیش از این گفته شد، یکی از مزایای فعالیت در بخش اسپات صرافی بای بیت این است که به‌تازگی کارمزد معاملات برای بخش اسپات این صرافی حذف شده و درواقع کارمزد معاملات اسپات شما در این صرافی صفر است. برای آنکه در بخش اسپات صرافی بای بیت معامله کنید، پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت صرافی، از تب Trade در نوار بالای صفحه باید گزینه Spot Trading را انتخاب کنید.
البته با نگه‌داشتن نشان‌گر ماوس خود روی گزینه Spot Trading می‌توانید جفت ‌ارزهای مختلف را ببینید و روی جفت ‌ارز موردنظر خود کلیک کنید تا مستقیم به صفحه معاملاتی همان جفت ‌ارز بروید؛ در غیر این صورت با کلیک روی گزینه Spot Trading وارد بخش معاملات Spot می‌شوید و پس از آن نیز می‌توانید جفت ‌ارز موردنظر خود را انتخاب کنید.

با کلیک روی گزینه Spot Trading در مرحله پیش، صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که می‌توانید در آن نمودار قیمتی، سفارش‌های ثبت‌شده، بخش ثبت سفارش و… را مشاهده کنید. اگر جفت ‌رمز ارز خود برای معامله را انتخاب کرده باشید، باید به بخش ثبت سفارش در ستون سمت راست تصویر مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.
در صورتی که جفت ‌ارز موجود، گزینه موردنظر شما نباشد، می‌توانید به‌راحتی و با کلیک روی آیکون دو پیکان دوسویه در بالا و سمت چپ صفحه نمایش خود به لیستی از ارزها دسترسی داشته باشید. همان‌طور که در تصویر هم می‌بینید، ارزهای دیجیتال موجود بر مبنای رمزارز USDT هستند که شما می‌توانید آن را تغییر دهید. همچنین امکان جست‌وجوی رمز ارز از نوار جست‌وجو برای کاربران فراهم شده است.
با انتخاب جفت ‌ارز موردنظر حالا باید به ستون سمت راست مراجعه کنید. در این مرحله باید یکی از روش‌های ثبت سفارش را انتخاب کنید و مقادیر را در کادرهای موجود قرار دهید. در ادامه انواع روش‌های ثبت سفارش در بخش اسپات صرافی بای بیت را شرح خواهیم داد.

در سفارش‌های محدود (Limit) سرمایه‌گذار باید دو کادر را پر کند؛ کادر اول یعنی Order Price به قیمتی اشاره دارد که صرافی باید با رسیدن ارزش ارز به آن، خرید یا فروش را انجام دهد. کادر بعدی که با مقدار رمز ارز یا حجم معامله ارتباط دارد، با Quantity مشخص شده است.
البته شما می‌توانید به‌کمک اهرم موجود در زیر کادر Quantity حجم معامله را تعیین کنید؛ به این ترتیب که به صرافی فرمان دهید چند درصد از سرمایه شما را درگیر این سفارش کند. درنهایت پس از پرکردن کادرها با مقادیر مناسب باید روی گزینه Buy X (X می‌تواند هر ارزی باشد) سفارش خود را ثبت کنید تا با رسیدن قیمت به مبلغ واردشده در Order Price معامله شما انجام شود.
معاملات فروش نیز به همین ترتیب هستند. تنها کافی است ابتدا روی تب Sell کلیک کرده و سپس مقادیر را در کادرهای مربوط وارد کنید تا سفارش فروش شما ثبت شود و دارایی شما در قیمت مشخص به فروش برسد.

در سفارش‌های بازار یا Market کار راحت‌تر می‌شود؛ زیرا در این نوع روش ثبت سفارش شما تنها باید حجم معامله را در کادر Order Value قرار دهید و صرافی خرید و یا فروش شما را در بهترین قیمت ممکن در زمان ثبت سفارش انجام خواهد داد.
بدیهی است زمانی که سفارشی از نوع Market ثبت کنید، معامله شما به‌سرعت انجام خواهد شد؛ در حالی که وقتی نوع سفارش شما Limit باشد، باید منتظر باشید قیمت ارز به مبلغی که مشخص کرده‌اید برسد. این موضوع می‌تواند سبب شود معامله شما برای انجام‌شدن مدتی در انتظار بماند.
با پرکردن کادرها در بخش Market، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی گزینه Buy X کلیک کنید (X می‌تواند هر رمز ارزی باشد). درصورت نیاز به فروش یک رمز ارز و ثبت سفارش به روش Market باید ابتدا تب Sell را انتخاب کنید. پس از آن نوع ثبت سفارش Market را انتخاب کرده و با واردکردن حجم معامله روی گزینه Sell X کلیک کنید.

نوع دیگری از روش ثبت سفارش در بخش اسپات صرافی بای بیت وجود دارد و آن روش شرطی یا Conditional است. در این روش می‌توانید یک شرط برای فعال‌شدن سفارش خود تعیین کنید که پس از رسیدن قیمت ارز به آن سفارش شما ثبت شده و معامله انجام شود.
در این روش، قیمتی که در کادر Trigger Price وارد می‌کنید، مبلغی را مشخص می‌کند که درصورت رسیدن قیمت به آن، سفارش شما فعال می‌شود. با رسیدن قیمت رمز ارز به مبلغ Trigger Price معامله شما انجام نمی‌شود، بلکه سفارش شما ثبت می‌شود.
Order Price به مبلغی اشاره دارد که معامله باید در آن قیمت انجام شود. کادر Quantity نیز به حجم معامله‌ای اشاره دارد که قرار است انجام دهید؛ برای مثال فرض کنید در حال حاضر قیمت بیت کوین 21.800 دلار است. براساس تحلیل شما اگر قیمت بیت کوین به 22.000 دلار برسد، می‌توان از روند صعودی آن مطمئن بود.
بنابراین با رسیدن قیمت به 22.000 شما قصد می‌کنید یک معامله خرید انجام دهید. در چنین حالتی می‌توانید 22 هزار دلار را به‌عنوان مبلغ شرط یا Trigger Price در نظر بگیرید که سیگنالی برای شروع روند صعودی خواهد بود، اما شما نمی‌خواهید معامله‌تان درست در قیمت 22 هزار دلار انجام شود؛ به همین دلیل مبلغی بالاتر (مثلاً 22.100 دلار) را به‌عنوان مبلغ انجام معامله در کادر Order Price قرار خواهید داد.
سپس با تعیین حجم معامله و کلیک روی گزینه Buy BTC سفارش شما ثبت می‌شود؛ بنابراین اگر قیمت بیت کوین به 22 هزار دلار برسد (Trigger Price)، معامله شما در قیمت 22.100 دلار (Order Price) و با حجم مشخص‌شده انجام خواهد شد.

مرور معامله در بخش اسپات صرافی بای بیت

ایجاد یک حساب کاربری در صرافی بای بیت
ورود به حساب کاربری
واریز رمز ارز به حساب معاملاتی در صرافی
درصورت نیاز انتقال دارایی بخش اسپات صرافی بای بیت
مراجعه به بخش اسپات صرافی بای بیت
انتخاب جفت ارز موردنظر برای انجام معامله
انتخاب روش ثبت سفارش و پرکردن کادرها با مقادیر مناسب
کلیک روی گزینه BUY یا SELL

معاملات اسپات مارجین در بای بیت
در معاملات مارجین کاربران می‌توانند در صورتی که یک رمز ارز را در بخش Spot صرافی داشته باشند، معاملاتی را با حجم چند برابر دارایی خود انجام دهند. این مبلغ اضافه از سوی صرافی به شما قرض داده می‌شود، اما توجه داشته باشید شما قرار نیست مانند معاملات اسپات رمز ارز به دست آورید.
درحقیقت در این روش شما تنها از بالا یا پایین‌رفتن روند قیمتی با سرمایه چند برابری سرمایه اصلی خود سود یا ضرر می‌کنید. همان‌طور که کسب سود در بازار می‌تواند شیرین باشد، ضررکردن سبب آزار شما خواهد شد؛ پس بهتر است با توجه به ماهیت بازار ارزهای دیجیتال که ریسک بالاتری از دیگر بازارهای مالی دارد، تنها پس از کسب دانش و تجربه در این بازار فعالیت کنید.
گفتنی است با سپری‌کردن یک دوره آموزش رمز ارز می‌توانید به بخش بزرگی از این بازار دست یابید. در ادامه فرایند انجام معاملات مارجین که در دسته معاملات اسپات صرافی بای بیت قرار می‌گیرند، برای شما شرح داده شده‌ است.
برای انجام معاملات اسپات مارجین باید نشان‌گر ماوس خود را روی تب Trade از نوار بالای صفحه قرار دهید. سپس از زیرمنویی که ظاهر می‌شود، گزینه دوم یعنی Margin Trading را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید پیش از کلیک روی Margin Trading و تنها با قراردادن ماوس روی آن، از ستون سمت راست، جفت ارز موردنظر خود را انتخاب کنید تا مستقیم وارد صفحه معاملاتی همان جفت ارز شوید.

در این مرحله باید بخش معاملات مارجین را فعال کنید. برای این کار با کلیک روی گزینه Enable Margin امکان انجام معاملات مارجین البته پس از چند تأیید، فراهم خواهد شد. در این بخش اطلاعاتی از Cross Margin در معاملات به شما داده خواهد شد.
به این ترتیب اگر روند قیمتی جفت ارز برخلاف پیش‌بینی شما حرکت کند، شما متضرر خواهید شد و درواقع از دارایی شما کسر خواهد شد. با کلیک روی گزینه Acknowledge & Active Margin Trading معاملات مارجین برای شما فعال خواهند شد.

البته پیش از آنکه بخواهید معاملات مارجین خود را انجام دهید، سؤال و جواب‌هایی درباره معاملات مارجین برای شما به نشان داده می‌شود که با کلیک روی گزینه Acknowledge & Agree درحقیقت شما توافق خود را با اطلاعات داده شده نشان داده و آماده معامله خواهید شد.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، تب Margin 5X در ستون ثبت سفارش واقع در سمت راست صفحه نمایش ظاهر شده که به معنای فعال‌شدن بخش معاملات مارجین است. برای آنکه بخواهید یک معامله مارجین را ثبت کنید، باید مقداری از یک رمز ارز را در بخش اسپات صرافی بای بیت داشته باشید.
در معاملات مارجین شما می‌توانید معاملاتی با ضریب چند برابری دارایی خود ثبت کنید؛ برای مثال با استفاده از Margin 5X اگر روند رمز ارز موافق پیش‌بینی شما حرکت کند، شما 5 برابر حالت معمولی سود می‌کنید و البته درصورت ضررکردن نیز ضرر شما 5 برابر خواهد بود و صرافی اجازه نمی‌دهد این میزان ضرر از کل دارایی شما (پیش از قرض گرفتن) بیشتر شود.
برای ثبت سفارش باید ابتدا نوع معامله خود را انتخاب کنید. Long معادل معامله خرید و Short معادل معامله فروش است. در مرحله بعد باید یکی از روش‌های ثبت سفارش، یعنی Limit، Market یا Conditional را انتخاب کرده و آن‌ها را با مقادیر مناسب پر کنید.
این بخش شبیه اسپات معمولی است. درنهایت نیز باید روی گزینه Buy/Long و یا Sell/Short کلیک کنید. در بخش معاملات مارجین صرافی به‌صورت خودکار مبلغی را با توجه به دارایی شما از رمز ارز به شما قرض خواهد داد و درواقع سفارش شما از نوع مارجین خواهد بود.

زمانی که بخواهید به بخش اسپات صرافی بای بیت بازگردید یا بخش مارجین را غیرفعال کنید، کافی است نشان‌گر ماوس خود را روی سه ‌نقطه موجود در کنار تب Margin نگه دارید و سپس Turn off Margin را انتخاب کنید یا به‌راحتی روی تب Spot کلیک کنید تا به این ترتیب معاملات معمولی اسپات را انجام دهید.

 سخن پایانی
صرافی بای بیت یکی از صرافی‌های بین‌المللی در حوزه ارزهای دیجیتال است که خوشبختانه به‌دلیل ضرورت‌نداشتن انجام احراز هویت، یکی از صرافی‌هایی است که ایرانیان از آن استقبال کرده‌اند.
یکی از نکات مثبت برای کاربران فعال در بخش اسپات صرافی بای بیت این است که به‌تازگی و پس از رسیدن تعداد کاربران این صرافی به بیش از 10 میلیون کاربر، کارمزد معاملات در بخش اسپات این صرافی حذف شده است. این موضوع می‌تواند افراد بیشتری را به صرافی جذب کند؛ بنابراین احتمالاً شاهد معاملاتی با حجم بالاتر در این صرافی خواهیم بود.
پرسش‌های متداول

آیا امکان فعالیت در صرافی بای بیت برای ایرانیان وجود دارد؟

بله البته اگر شخصی ساکن ایران باشد، باید حتماً از فیلترشکن با IP ثابت استفاده کرده و از انجام مراحل احراز هویت خودداری کند. خوشبختانه برای فعالیت در صرافی بای بیت، انجام احراز هویت ضروری نیست.

 چند روش ثبت سفارش در بخش Spot صرافی بای بیت وجود دارد؟

کاربران بخش اسپات صرافی بای بیت می‌توانند از روش Market، Limit و یا Conditional برای ثبت سفارش‌های خود استفاده کنند.

کارمزد اسپات صرافی بای بیت چند درصد است؟

صرافی بای بیت به‌تازگی کارمزد معاملات را برای کاربران بخش اسپات حذف کرده است.

مراحل انجام معاملات اسپات صرافی بای بیت چگونه است؟

به‌طورکلی کاربر باید ابتدا اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در صرافی بای بیت کرده و پس از ورود به حساب کاربری خود، رمز ارز را از کیف پول خود به حساب معاملاتی در صرافی واریز کند. در این مرحله کاربر باید به بخش اسپات صرافی bybit مراجعه کند و با انتخاب جفت ‌ارز موردنظر برای انجام معامله و سپس انتخاب روش ثبت سفارش و پرکردن کادرها با مقادیر مناسب با کلیک روی گزینه BUY و یا SELL سفارش خود را ثبت کند تا معامله وی انجام شود.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۹۹ رای)

۴.۵

ترتیبی که برای خواندن مقالات صرافی بای بیت به شما پیشنهاد میکنیم:

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا