آغاز جلسه علنی بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ – اپ آگهی

به گزارش اپ آگهی، اطلاعات مهم درباره تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در ادامه بخوانید.
رئیس‌جمهور برای تقدیم لایحه بودجه وارد مجلس شد. رئیسی دقایقی قبل برای تقدیم لایحه بودجه وارد صحن علنی شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از سوی آیت الله سید ابراهیم نشست علنی امروز- چهارشنبه ۲۱ دی ماه – مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور اکثریت نمایندگان بعد از حدود ی ساعت جلسه غیر علنی در مورد بودجه آغاز شد.
در این نشست قرار است لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از سوی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.
بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوقهای بازنشستگی(اعاده شده از شورای محترم نگهبان) و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح بند(ب) ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین نمایندگان در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را بررسی می کنند.
گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد، بررسی طرح نحوه مواجهه با قانع کننده نبودن پاسخ وزیر وگزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق وتفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دستور کار امروز جلسه علنی قرار دارد.
انتخاب نمایندگان ناظر در شورای فرهنگ عمومی، شورای معادن وشورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی استان ها از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.
همچنین نمایندگان در این نشست بررسی دو فوریت لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان را بررسی می کنند.

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا