گیمفا – سونی استودیوی بازیسازی خود را با قیمت 1 میلیارد دلار فروخت


اپ آگهی –
سونی پیکچرز اینترتینمنت (Sony Pictures Entertainment) استودیوی GSN Games را با قیمت 1 میلیارد دلار به شرکت فناوری‌های موبایلی اسکوپلی (Scopeley) فروخت.
به گزارش HollywoodReporter، قرارداد شکل گرفته میان دو شرکت سونی و اسکوپلی، 50 درصد پول نقد و 50 درصد سهام در شرکت اسکوپلی است که باعث می‌شود سونی یک سهامدار اساسی در این کمپانی به حساب آید. رئیس استودیوی GSN، مارک فلدمن (Mark Feldman)، همچنان مدیریت این استودیو را بر عهده خواهد شد، اگرچه از این به بعد زیر نظر اسکوپلی به مدیریت خود ادامه می‌دهد.
GSN بخشی از Game Show Network محسوب می‌شود که سونی از 2019 کنترل آن را به دست گرفت. این شرکت روی بازی‌های موبایلی کازینو کار می‌کند.
مشخصاََ سونی از طریق بخش سرگرمی‌های تعاملی خود، عمیقاََ در صنعت بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد و بیش از پیش قصد گسترش محتوای پلی استیشن را دارد. GSN تحت نظارت سونی پیکچرز فعالیت داشت و به هیچ عنوان در استراتژی کنونی پلی استیشن کارایی ندارد.
از سمت مقابل، شرکت اسکوپلی توانسته به رشد قابل توجهی برسد. سال گذشته شاهد سرمایه‌گذاری 500 میلیون دلاری از سوی هولدینگ The Chernin ،Advance و TSG در شرکت اسکپولی بودیم. این کمپانی از سرمایه تزریق شده برای چندین تصاحب استفاده کرد. سال گذشته استودیوی پیرپلی (PierPlay) به این شرکت ملحق شد که بازی موبایلی Scrabble Go را توسعه داده بود. استودیوی فاکس‌نکست (FoxNext) نیز که قبل از این زیرمجموعه‌ی والت دیزنی (The Walt Disney) بود، مدتی پیش توسط اسکوپلی خریداری شد.

∎​

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا