فردا – قیمت دلار وارد کانال جدید شد| قیمت دلار در بازار امروز



قیمت دلار  با پیش بینی های وحشتناکی مواجه شده است. متوسط هفتگی  قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد. طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیم بر بازار خواهد داشت. مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند. قیمت دلار در بازار امروز اعلام شد.
امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۵ هزار و ۷۰۸ تومان است. بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ) هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۵ هزار و ۷۰۸ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۴۵۵تومان به فروش می‌رسد.
قیمت روز ارز در صرافی ملی ایران
نام ارز قیمت (تومان)
دلارآمریکا 25.708 
یورو
28.455
پوند انگلیس 35.345
درهم امارات 7.658
لیر ترکیه 1.910
یوان چین 4.297
دینار عراق 19
روبل روسیه 395
در اولین روز معاملاتی هفته و پس از تعطیلات، نرخ دلار در بازار آزاد نسبت به روز معاملاتی گذشته افزایش را تجربه کرد، به طوریکه در آغاز معاملات معادل ٢٨ هزار و ٧۵٠ تومان قیمت خورده بود اما در ادامه با اندکی کاهش به قیمت ٢٨ هزار و ۵٣٠ تومان رسید.
قیمت دلار که به‌دنبال تعطیلات به مناسبت عید فطر ثبات قیمت را تجربه می‌کرد، صبح اولین روز معاملاتی هفته را با نرخ ٢٨ هزار و ٧۵٠ تومان آغاز کرد اما در ادامه معاملات با اندکی کاهش قیمت به ٢٨ هزار و ۵٣٠ تومان رسید.
کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۵۴٩ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٨١٣ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴۶٠ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٧٠٠ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ٩٠ تومان را در قیمت خرید آن را نشان می‌دهد.

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا