باشگاه خبرنگاران جوان – ثبت رکورد درآمدی برای شرکت تراشه ساز مدیاتک


اپ آگهی –
باشگاه خبرنگاران جوان – شرکت مدیاتک امروز اعلام کرد که درآمد تلفیقی آن در ژانویه ۲۰۲۲ حدود ۱.۵۵ میلیارد دلار بوده که نسبت به سال قبل ۲۳.۱ درصد افزایش داشته است، البته در مقابل در مقایسه با دسامبر ۲۰۲۱ کاهش ماهانه ۵.۸ درصدی را نشان می‌دهد.
به گزارش گیزموچینا، البته مدیاتک نسبت به کل سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۲ خوشبین است. این شرکت تایوانی سازنده تراشه پیش بینی کرده که درآمدش در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ حدود ۴.۷ تا ۵.۱ میلیارد دلار باشد که نسبت به سه ماهه قبل حدود ۲ تا ۱۰ درصد افزایش و به صورت سالانه نیز ۲۱ تا ۳۱ درصد افزایش خواهد داشت.
کای لیکسینگ مدیرعامل مدیاتک، می‌گوید که درآمد حاصل از افزایش نفوذ فناوری ۵G و ارسال تراشه پرچم‌دار Dimensity ۹۰۰۰ است که می‌تواند تأثیر تقاضای کم فصلی برای برخی از محصولات مصرفی را برای این شرکت جبران کند.

گزارش مالی سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که درآمد سالانه مدیاتک در سال گذشته به حدود ۱۷.۶ میلیارد دلار رسیده که افزایش ۵۳.۲ درصدی در سال داشته و همچنین یک رکورد جدید است. رشد مشابهی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ نیز با حدود ۴.۷ میلیارد دلار ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
∎​

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا