ایمنا – افزایش قیمت بیت کوین/پیش‌بینی رفتار نوسانی در روزهای آتی



به گزارش خبرنگار ایمنا، بیت کوین پس از اینکه از سطح ۵۰ هزار دلار به محدوده ۴۶ هزار دلار ریزش کرد شاهد واکنش به حمایت مهم در همین محدوده بودیم که توانست با یک کندل صعودی یک درصدی نسبت به روز گذشته به محدوده ۴۸ هزار دلار برسد، پیش بینی می‌کنیم طی روزهای آتی این رمز ارز و بازار رمز ارزها رفتاری نوسانی داشته باشند و با حرکت بیت کوین به سمت ۵۰ هزار حرکت‌های جنبشی و با کاهش بیت کوین به محدوده ۴۶ هزار دلاری اصلاح‌های موقت داشته باشند.
بازار رمز ارزها نوساناتی را در ساعات گذشته پشت‌سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:
نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

BTC بیت‌کوین ۴۷ هزار و ۹۸۳ دلار.
ETH اتریوم ۳ هزار و ۷۹۰ دلار.
BNB بایننس‌کوین ۵۲۲ دلار و۱۲ سنت.
ADA کاردانو ۱ دلار و ۳۶ سنت.
DOGE دوج‌کوین ۱۷ سنت.
XRP ریپل ۸۴ سنت.
DOT پولکادات ۲۷ دلار و ۶۹ سنت.
SOL سولنا ۱۷۵ دلار و ۲۰ سنت.
Avalanche اوالانچ ۱۰۵ دلار و ۸۳ سنت.
Tera ترا ۹۰ دلار و ۲۲ سنت.

۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)
شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۲۸ واحد؛ کاهش ترس معامله گران نسبت به روز گذشته

تغییرات شاخص ترس و طمع

دامیننس ۸ رمز ارز بر اساس رتبه حجم بازار

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۲۱ درصد
دامیننس اتریوم: ۲۰.۲۴ درصد
دامیننس بی ان بی: ۳.۸۱ درصد
دامیننس تتر: ۳.۲۶ درصد
دامیننس سولنا: ۲.۵۷ درصد
دامیننس کاردانو: ۲.۰۴ درصد
دامیننس ریپل: ۱.۸۳ درصد
دامیننس ترا: ۱.۵۱ درصد

اخبار مهم
تنظیم کننده کانادا، بایننس را مورد انتقاد شدید قرار داد
بایننس، بزرگترین صرافی رمز ارز جهان، پس از اینکه به اشتباه اعلام کرد که توسط کمیسیون اوراق بهادار انتاریو(OSC) مجاز به ارائه خدمات در انتاریو است، در وضعیت نامناسبی قرار گرفت.
رگولاتور کانادایی این شرکت را به دلیل رفتار “غیر قابل قبول” آن مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد که هیچیک از نهادهای آن هیچ گونه ثبتی در این کشور ندارند.
در ماه ژوئن (خرداد)، بایننس به کاربران انتاریویی خود گفت که حساب‌های آنها تا پایان سال بسته خواهد شد. این امر پس از دریافت اخطاری از OSC به دلیل عدم رعایت قوانین اوراق بهادار محلی توسط صرافی صورت گرفت. این بخشی از هجوم نظارتی جهانی به Binance بود که غول رمز ارز با کاهش اهرم و افزایش انطباق با آن مقابله کرد. مدیر عامل شرکت، Changpeng Zhao، هودی معمولی خود را با کت و شلوار عوض کرد و سعی کرد در آب‌های طوفانی نظارتی مسیر را بیابد.
اوایل این هفته، بایننس با خوشحالی اعلام کرد که پس از رفع مشکلات نظارتی، می‌تواند در انتاریو، بزرگترین استان کانادا، به فعالیت خود ادامه دهد. صرافی گفت که به عنوان یک کسب و کار خدمات پولی (MSB) ثبت شده است. با این حال، OSC به سرعت این بیانیه را رد کرد و ادعا کرد که تنها شش پلتفرم معاملاتی برای فعالیت در انتاریو چراغ سبز شده‌اند و Binance در لیست نبود.
رگولاتور همچنین به شرکت‌ها نسبت به ارائه نادرست وضعیت ثبت نام خود هشدار داد، زیرا شانس آنها برای دریافت تاییدیه نظارتی در استان خوب نیست:
“پلتفرم‌های دارایی‌های رمزنگاری که برای ثبت در تنظیم‌کننده‌های اوراق بهادار درخواست می‌کنند یا خواهند بود، باید بدانند که ارائه نادرست وضعیت ثبت آنها، نگرانی‌هایی را در مورد تناسب شرکت و اصول آن برای ثبت ایجاد می‌کند. ”
در اوایل سال جاری، همچنین مشخص شد که بایننس از مقامات مجری قانون درخواست مورد تحسین قرار گرفتن کرده است، که به خاطر آن توسط وزارت دادگستری ایالات متحده مورد توبیخ قرار گرفت.
هاب میان‌زنجیره‌ای یومی در کوین لیست ۳۲ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد
وبسایت کوین لیست (Coinlist) گزارش داد که بیش از ۹۹۲,۰۰۰ حساب کاربری برای پیش‌فروش عمومی توکن یومی (UMEE)، ثبت‌نام کردند. این مقدار بالاترین عددی است که تاکنون برای پیش‌فروش یک توکن در این پلتفرم ثبت شده است. در نهایت با مشارکت حدود ۶۳ هزار حساب کاربری و جمع‌آوری نزدیک به ۳۲ میلیون دلار سرمایه این پیش‌فروش به پایان رسید. شبکه یومی یک پروتکل میان‌زنجیره‌ای دیفای (DeFi) با هدف اتصال بلاک چین‌های مختلف به یکدیگر است. روز گذشته تیم یومی اعلام کرد که از این سرمایه برای پیشرفت تیم‌های توسعه و مهندسی استفاده خواهد شد. نسخه بتا نرم‌افزار وب این پلتفرم در روزهای آینده و شبکه اصلی آن نیز تا اواسط ماه فوریه (بهمن) عرضه می‌شود.
افینیتی برنده ششمین مزایده پاراچین پولکادات شد
بر اساس اعلامیه توئیتر انجین، افینیتی (Efinity) با ۷.۷ میلیون توکن پولکادات (DOT) که توسط اعضای جامعه این شبکه تأمین شده است، برنده ششمین مزایده پاراچین پولکادات شد. حساب رسمی توئیتر پولکادات نیز اعلام کرد که پاراچین افینیتی در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰)، همراه با سایر برندگان مزایده ششم تا یازدهم راه‌اندازی می‌شود. افینیتی که توسط انجین توسعه یافته است، آماده ارائه راه‌حل‌هایی برای چالش‌های بزرگی همچون هزینه‌های فلج‌کننده حوزه توکن‌های غیرمثلی (NFT)، قراردادهای هوشمند غیرقابل انعطاف و مهم‌تر از همه قابلیت همکاری است.
پلتفرم راکت پول به ۳۵۰ میلیون دلار ارزش قفل شده و ۶۳۵ نود رسید
راکت پول (Rocket Pool)، پلتفرم سهام‌گذاری غیرمتمرکز اتریوم ۲.۰ پس از گذشت پنج هفته پس از عرضه رسمی خود، به ارزش کل قفل‌شده (TVL) بیش از ۳۵۰ میلیون دلار و ۶۳۵ اپراتور نود (Node) رسیده است. هدف این پروژه حذف موانع ورود سهام‌گذاران Eth۲ و اپراتورهای نود است. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا یک نود را تنها با ۱۶ اتریوم اجرا کنند که نیمی از ۳۲ اتریوم مورد نیاز قرارداد سپرده Eth۲ است. کاربرانی که کمتر از ۰.۰۱ اتریوم دارند نیز می‌توانند سهام‌گذاری کرده و بهره دریافت کنند.
هم‌بنیان‌گذار توییچ، بازاری برای NFT های بازی راه‌اندازی کرد
پس از راه اندازی فراکتال (Fractal)، بازار فروش NFT های بازی‌های بلاک چینی، جاستین کان (Justin Kan)، هم‌بنیان‌گذار توییچ، NFT‌ها را آینده صنعت بازی نامید. علی رغم اینکه تنها دو هفته از خبر راه‌اندازی فراکتال می‌گذرد، تا کنون ۱۱۱ هزار نفر به گروه فراکتال در دیسکورد پیوسته‌اند. تا این لحظه بیشترین مبلغ فروش یک دارایی در این پلتفرم، ۴ سولانا به ارزش تقریبی ۶۸۰ دلار بوده است.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یک مشاور ارشد جدید ارزهای دیجیتال استخدام کرد
گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) یک کارمند جدید استخدام کرده که در زمینه سیاست‌گذاری ارزهای دیجیتال و کار بین سازمانی مشاوره ارائه می‌دهد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که کوری فرایر به عنوان مشاور ارشد آژانس در زمینه نظارت بر ارزهای دیجیتال به جمع کارکنان اجرایی گنسلر خواهد پیوست. فرایر تجربه کار به عنوان کارمند حرفه‌ای کمیته بانکی سنا و همچنین مشاور ارشد سیاست‌گذاری کمیته خدمات مالی مجلی نمایندگان را در کارنامه خود دارد.
یک کیف پول خفته با ۵۰۰ بیت کوین پس از ۱۰ سال فعال شد
ویل‌آلرت در توئیتر خود اعلام کرده است که بیش از ۱۷ ساعت پیش، یک آدرس بیت کوین خفته که از سال ۲۰۱۱ هیچ تراکنشی انجام نداده بود، فعال شده و صاحب خود را اکنون به یک میلیونر جدید بیت کوین تبدیل کرده است. مالک ناشناس این کیف پول برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته دست به انتقال ۵۰۰ بیت کوین خود زده است. این مقدار بیت کوین در آن زمان ۸,۴۲۵ دلار قیمت داشت و اکنون ۲۳,۶۶۵,۵۰۲ دلار ارزش دارد که نشان می‌دهد دو هزار و ۸۰۸ برابر افزایش یافته است.
نقشه بازار رمز ارزها

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا