اپ آگهی – آمار ورود و خروج بورس اعلام شد + جزییات



به گزارش اپ آگهی به نقل از  ایسنا، حال و روز ناخوش بازار سرمایه طی هفته های قبل باعث شده سهامداران این بازار بیش از هر زمان دیگری در سال جاری از این بازار نا امید شوند و پرونده خروج از این بازار را استارت بزنند. علاوه بر این تعداد افرادی که مایل به ورود به این بازار هستند نیز کاهش یافته و آمار سجامی شدن مردم، به خوبی مدعای این حقیقت است.
بر این اساس در خصوص دی ماه امسال، تعداد ۵۵ هزار و ۸۹۱ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه سجام صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۷۰ هزار سهامدار در این ماه به ۷۲ هزار و ۸۰۳ مورد رسیده است. این درحالی است که در آذر ماه امسال تعداد ثبت نام در سامانه سجام ۶۰ هزار و ۲۶ و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۷۹ هزار و ۳۹۵ مورد بوده است. آمار سجامی شده ها در آبان ماه نیز ۷۹ هزار و ۱۳۸ نفر بوده که در این ماه ۱۰۱ هزار و ۷۱۶ نفر نیز احراز هویت شدند. بنابراین تعداد سجامی شده ها در دی ماه نسبت به آذرماه، ۴۱۳۵ نفر و نسبت به آبان ماه نیز ۲۳ هزار و ۲۴۷ نفر کاهش داشته است.
پنج استان پیشتاز در ثبت نام در سجام
همچنین بر اساس این گزارش تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه سجام در دی ماه به تفکیک هر استان حاکی از آن است که پنج استان تهران با ۱۴ هزار و ۲۶۶ مورد، آذربایجان غربی با ۴ هزار و ۴۴۹ مورد، اصفهان با ۳ هزار و ۸۴۹ مورد، خراسان رضوی با ۲ هزار و ۹۴۰ مورد و کردستان با ۲ هزار و ۷۲۵ مورد در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.
پنج استان با کم ترین ثبت نام در سجام
از سویی دیگر بر اساس آمارهای منتشر شده، پنج استان ایلام با ۲۴۱، خراسان جنوبی با ۲۸۳، چهارمحال و بختیاری با ۳۳۱، بوشهر با ۳۶۶ و اردبیل با ۳۹۱ مورد در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌ها در سامانه سجام در بین سایر استان ها قرار دارند.
 سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است.

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3661

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا