انتخاب – مهاجرت به فرانسه در کمترین زمان


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انواع روش‌های مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت
فرانسه سیستم مهاجرتی کاملا مشخصی دارد و عضو اتحادیه اروپا می‌باشد. افرادی که عضو اتحادیه اروپا نیستند، باید به هر طریقی که می‌خواهند به این کشور سفر کنند، ویزا بگیرند. این در حالی است که شهروندان اتحادیه اروپا نیازی به گرفتن ویزا ندارند. در این مجال راه‌های مختلفی که می‌توان اقامت این کشور را اخذ کرد، برای شما شرح  می‌دهیم.
از راه‌های مهاجرت به فرانسه می‎‌توان به مهاجرت سرمایه‌گذاری، کاری، تحصیلی، خانوادگی، توریستی و پناهندگی اشاره کرد.
مهاجرت سرمایه‌گذاری
در روش سرمایه‌گذاری روش‌هایی مانند اقامت تمکن مالی، اخذ ویزا با ثبت شرکت تجاری، ویزای استارتاپ و دریافت اقامت با خرید ملک وجود دارد. بسته به شرایط هر فرد می‌توان برای گرفتن اقامت در فرانسه اقدامات لازم را انجام داد.
اقامت تمکن مالی
برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه یا همان اقامت خودحمایتی باید شما خودتان از پس هزینه‌های زندگی بر بیایید و این مسئله را باید برای مسئولین اثبات کنید. لازم به ذکر است که در این روش نیازی به انتقال سرمایه به بانک‌های این کشور نیست. این نوع روش برای کسانی که ماهیانه درآمد نسبتا بالایی دارند، مناسب است. این درآمد باید از طریق اجاره، سود سپرده بانکی یا سهام بورس و شرکت باشد.
ثبت شرکت تجاری
برای راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در این کشور، نیازی به داشتن حق شهروندی نیست. به این معنی که حتی اگر از اتباع اتحادیه اروپا نباشید، باز هم اجازه ثبت شرکت دارید. از مزایای این روش می‌توان به وجود وام بدون بهره، مهاجرت بدون مدرک زبان، نداشتن محدودیت سنی و … اشاره کرد.
ویزای استارتاپ فرانسه
اگر شما ایده‌ای نو و خلاقانه دارید، فرانسه این اجازه را می‌دهد تا برای توسعه آن در این کشور اقدام کنید. سخت‌گیری خاصی در این مورد برای مهاجرت به فرانسه وجود ندارد و باید شما ایده خود را در سازمان مورد نظر به تایید برسانید. داشتن حداقل حقوق ملی فرانسه و سن حداکثر 40 سال تمام نیز الزامی است.
خرید ملک
یکی از روش‌های بسیار آسان و پرطرفدار مهاجرت به فرانسه، خرید ملک در این کشور است. شما با خرید یک واحد یا خانه ویزای نوع D دریافت می‌کنید. این ویزا با ویزای تمکن مالی فرق دارد، به طوری‌که یک سال اعتبار دارد و هر ساله باید تمدید شود. لازم به ذکر است که قیمت ملک در این کشور نسبت به ترکیه و امارات پایین‌تر است و با هزینه‌های کمتری می‌توان به اقامت اروپا رسید.
اقامت در فرانسه از طریق تحصیل
فرانسه با داشتن دانشگاه‌های بسیارمعتبر در سطح جهانی، به یک مقصد مهم برای دانشجویان بین‌المللی تبدیل شده است. این کشور از این حیث در رتبه نهم جهان قرار دارد و بسیاری از دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در این کشور و مهاجرت دانشجویی هستند. بسیاری از ایرانیان با اخذ مدرک از دانشگاه‌های معتبر فرانسه ارزش رزومه خود را بالاتر برده‎‌اند.
از مزایای اخذ ویزای تحصیلی فرانسه می‌توان به تحصیل تقریبا رایگان در دانشگاه‌های بین‌المللی، امکان کار پاره‌وقت 20 ساعته هفتگی، اخذ کمک هزینه مسکن از دولت، امکان تردد نامحدود به ایران و 26 کشور عضو شنگن، بیمه درمانی رایگان و … اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال مهاجرت تحصیلی هستید، لازم است با مشاورین شرکت‌های معتبر در ارتباط باشید.
اقامت فرانسه از طریق دوره‌های زبان فرانسه
افرادی که علاقه‌مند به یادگیری زبان فرانسه هستند، فرصت مناسبی دارند تا در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد به صورت رایگان در این کشور آموزش ببینند. ویزای دانشجویی را بدون داشتن مدرک زبان و با شرکت در این دوره‌ها به راحتی می‌توان دریافت کرد.
با این‌که ارائه مدرک زبان برای اخذ ویزا الزامی نیست، اما با داشتن مدرک زبان فرانسه A2 شانس گرفتن ویزا بالا می‌رود. اثبات تمکن مالی تا حدود 7000 یورو الزامی است. محدودیت سنی در این روش وجود دارد و برای شرکت در دوره لیسانس حداکثر باید 32 داشت. این محدودیت سنی برای کارشناسی ارشد 39 سال است.

روش‌های دیگر
همانطور که در بالا اشاره کردیم، روش‌های زیادی برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد. از این میان می‌توان به اخذ ویزای کار اشاره کرد. شما می‌توانید با اشتغال در یک حرفه در مدت زمان معینی در این کشور اقامت داشته باشید. داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با حرفه از الزامات گرفتن این نوع ویزا است. شما باید یک جاب افر در فرانسه داشته تا او به شما نیاز داشته باشد و در آن زمینه نیروی کار فرانسوی وجود نداشته باشد.
همکاری با یک شرکت معتبر
با توجه به این‌که تعداد روش‌ها برای مهاجرت به فرانسه زیاد است و در هر روش جزئیات زیادی وجود دارد، لازم است در این راستا از شرکت‌های معتبر و کاربلد کمک گرفت. از شرکت‌های با سابقه در ایران که توانسته است رضایت کامل مشتریان را کسب کند، شرکت به آیندکوچ ایرانیان است. این موسسه در زمینه اخذ ویزای دانشجویی فرانسه و همچنین اقامت تمکن مالی این کشور فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت از مشاوره رایگان مهاجرت بهره‌مند شوید و پاسخ سوالات خود را از متخصصان این سایت دریافت کنید.
جمع بندی
با توجه به شرایط مناسب در کشور فرانسه، افراد زیادی تصمیم به مهاجرت به این کشور را در سر دارند. فرانسه از برترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا است که در جمع کشورهای مهاجرپذیر قرار دارد. بالا بودن سطح دانشگاه‌های بین‌المللی این کشور در کنار هزینه پایین و همچنین ارزان بودن ملک در آن از جمله عواملی است که مهاجران زیادی را به این کشور جذب کرده است. برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر در مورد مهاجرت به فرانسه می‌توانید به سایت به آیندکوچ ایرانیان مراجعه کنید.

لینک کوتاه کپی لینک

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا