ابزار تحلیلی خود را در تریدینگ ویو مدیریت کنید

سرفصل‌های این مقاله
مدیریت ابزار تحلیلی با درخت ابزار
با اضافه شدن این قابلیت می‌توانید به راحتی و در چشم به هم زدنی ابزار تحلیلی روی نمودار را جابه‌جا کرده و مرتب کنید. هر ابزاری که روی نمودار دارید (متن یا ابزار رسم) را به داخل درخت ابزار بکشید و جایگاه نمایش آن (z-order) را تغییر دهید. همچنین می‌توانید خصوصیات ابزار تحلیلی مذکور را در درخت نمایش داده یا حذف و پنهان کنید.

ترتیب ابزار را مستقیماً از منوی زمینه ابزار تغییر دهید

همچنین علاوه بر درخت ابزار می‌توانید، از قابلیت مدیریت ابزار نیز استفاده کنید و به واسطه آن تمام ابزار موجود روی نمودار همه نمادهای غیرفعال در لحظه را مشاهده کنید. این ابزار تحلیلی بر اساس نام و نماد قابلیت مرتب‌سازی هم دارند. با استفاده از این ابزار دیگر هیچوقت فراموش نخواهید کرد که کدام نمادها را تحلیل کرده‌اید!
ابزار نوین برای جستجو!
فیلتر جدید «Most» به شما این امکان را می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن متوجه شوید چند رویداد امروز (در هفته یا ماه) به وقوع پیوسته است.

بهبود نوتیفیکیشن‌ها (اعلان)
شما به سادگی می‌توانید از طریق پنل سمت راست به تنظیمات اعلان دسترسی داشته باشید. گزینه «Additional Notifications Settings» شما را به صفحه مورد نظرتان در بخش پروفایل هدایت می‌کند.

تغییر سیستم رتبه‌ بندی
همانطور که می‌دانید پلتفرم تریدینگ ویو دارای یک سیستم رتبه‌بندی است. متخصصان این بخش از پلتفرم بعد از مدتی متوجه شدند که برخی کاربران با استفاده از ترفندهایی می‌توانند به صورت مصنوعی رتبه خود را در این سیستم ارتقا دهند که این موضوع برای هیچ کس خوب نبود! بنابراین سیستم رتبه‌بندی بهینه‌سازی شد و این بار با استفاده از الگوریتم‌های مخفی، از تقلب جلوگیری می‌شود. سربرگ اعتبار نیز در حال حاضر بسته شده است.
پیدا کردن اسکریپت ها آسان شد!
با راه‌اندازی این قالب جدید در پلتفرم شما می‌توانید اسکریپت‌های مورد نظر خود را بر اساس نام، تاریخ یا عنوان جستجو نموده و به راحتی آن را پیدا کنید.

در ادامه باید اشاره کنیم که در این نسخه ویرایشگر اسکریپ نیز به‌روز شده است. حالا با دکمه‌های جدید درخشان خیلی راحت‌تر می‌توانید کار کنید. یک شاخص وضعیت جدید هم روی دکمه ذخیره قرار داده است (همانند دکمه ذخیره نمودار).

انواع جدید خطوط
با استفاده از این قابلیت می‌توانید از بین خطوط ساده، دارای نشانگر و خطوط مرحله‌ای انتخاب کنید. این یعنی ابزارهای بیشتر برای تحیل نمودارهایتان!

منطق جدید اضافه کردن ابزار به نمودار
پیش‌فرض جدید نمودارهای تریدینگ ویو این است که هر ابزاری که به نمودار اضافه می‌کنید، پایین‌تر (از لحاظ ترتیب) از ابزار قبلی قرار می‌گیرد. به این ترتیب داده‌های قیمت همیشه بالاتر از بقیه‌ هستند.

برای ثبت نام در صرافی کوینکس (CoinEx) با تخفیف کارمزد معاملات کلیک کنید!
برای ثبت نام در صرافی بایننس (Binance) با تخفیف کارمزد معاملات کلیک کنید!
توجه: برای انجام معامله در بایننس حتما با آی پی خارج از ایران وارد شوید

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3726

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا