آنا – کدام فرودگاه‌ها بیشترین افت پرواز را تجربه کردند؟


اپ آگهی –
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا،  تازه‌ترین گزارش اداره آمار کمیسیون اروپا (یورواستات) نشان می‌دهد که با وجود گذشت بیش از یکسال از آسیب‌پذیری صنعت حمل و نقل هوایی از ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اجتماعی وضع شده با هدف مهار همه‌گیری ویروس کرونا هنوز نشانه‌ای از روند رو به رشد پروازهای تجاری قابل مشاهده نیست.
بر پایه این گزارش، نخستین نشانه جدی افول پروازهای تجاری در اتحادیه اروپا طی ماه مارس سال ۲۰۲۰ و با کاهش ۴۴ درصدی این پروازها در مقایسه با ماه مشابه سال ۲۰۱۹ ثبت شده است. اما بزرگترین افت پروازهای تجاری در ماه‌های آوریل، مه و ژوئن سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۹ رخ داده که بین ۸۴ تا ۹۱ درصد بوده است.
هر چند این افت در تابستان سال گذشته میلادی کمتر شد و از آغاز سال میلادی جاری تا کنون هنوز روند رو به بهبودی ثبت نشده است.
بر پایه گزارش یورواستات، فرودگاه شارل دوگُل پاریس با ۲۸ هزار و ۳۰۰ مورد کاهش، بیشترین نزول تعداد پروازهای تجاری را در ماه آوریل ۲۰۲۱ و در مقایسه با سایر فرودگاه‌های بزرگ فعال در ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا داشته است. البته از نظر درصد، بیشترین سقوط پروازهای تجاری با ۸۶ درصد در فرودگاه دوبلین رخ داده است.
همچنین فرودگاه‌های مونیخ و کپنهاگ نیز با سقوط بیش از ۸۰ درصدی پروازهای تجاری خود در مقایسه با آوریل سال گذشته مواجه شده‌اند ولی این افت در فرودگاه‌های بزرگ پاریس، فرانکفورت و آمستردام کمتر از ۷۰ درصد بوده است.
انتهای پیام/

∎​

وبسایت https://appagahi.ir
نوشته ایجاد شد 3662

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا